Producătorul de jucării Lego va înceta să-şi facă reclamă în tabloidul britanic The Daily Mail, ca parte a campaniei „Stop funding hate” ce susţine încetarea discursului urii, a discriminării şi a demonizării, din presă, anunţă The Independent.
Anunţul a fost făcut cu puţin timp în urmă de companie pe contul de Twiteer „Stop Funding Hate”, cont pe care mai multe companii (mari adveriseri) sunt invitate să nu mai cumpere publicitate în tabloide precum The Sun, The Daily Mail sau Daily Express, pentru discursul lor.
Compania daneză care a oferit până acum diferite inserturi prin intermediul publicaţiei, a răspuns campaniei Stop Funding Hate, chiar astăzi, printr-un mesaj: „Am încheiat contractul cu The Daily Mail şi nu mai plănuim alte activităţi promoţionale.”
Lego este prima mare companie care ia această decizie.
@StopFundingHate We have finished the agreement with The Daily Mail and are not planning any future promotional activity with the newspaper
— LEGO (@LEGO_Group) November 12, 2016
Campania Stop Funding Hate a fost lansată în luna august de un reprezentan al societăţii civile.
Clipul, în continuare:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii