LICITAŢIE. Două campanii publicitare pe panouri outdoor în valoare de 5.000 de euro, cu preţ de pornire de la 500 de euro.
Licitaţia va fi organizată online de compania de outdoor Phoenix Media. Licitaţia se va face prin intermediul unei aplicaţii de planning programmatic SETI.
Licitaţia pentru cele două campanii se va desfăşura vineri, pe 27 ianuarie, între orele 10:00 şi 17:00
Dio Boacă, Director General Phoenix Media: „La începutul anului acesta am integrat noi funcţii aplicaţiei SETI prin adăugarea opţiunii de analiză in/ or post campanie în timp real. În baza acestui demers, am luat decizia de a face încă un pas pentru a continua inovaţiile în materie de OOH digital.
Astfel, am lansat în premieră pentru piaţa românească o licitaţie online care se adresează strict agenţiilor de publicitate, acestea putând participa prin logarea în contul Phoenix Media. Am reuşit să transpunem toate caracteristicile unei licitaţii, cu câteva modificări din punct de vedere al timpului de licitare. Ne bucurăm să aducem acest sistem pe piaţa din România şi sperăm să implementăm cât mai des astfel de licitaţii. Pentru prima fază a proiectului ne aşteptăm la un număr de 10 agenţii participante.”
Oferta va fi configurată de agenţia participantă doar în sistemul SETI. Acesta a fost lansat la începutul anului 2016, fiind un instrument de măsurare şi planificare de digital OOH din România.
Este o aplicaţie online pentru campaniile de outdoor media, bazată pe un sistem complex de algoritmi care prelucrează datele demografice ce conţin o serie de parametri precum: geografici, educaţionali, sociali şi economici.
Până în acest moment, s-au dezvoltat şi implementat peste 70 campanii de digital OOH cu ajutorul SETI.
Regulamentul pentru participarea la licitaţie poate fi accesat în sectiunea “Clienţi” pe Phoenixmedia.ro.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu