Skip to main content

Site-ul Andreei Raicu are un nou vânzător de publicitate. Ce regie preia vânzările

 
Andreea Raicu
Andreea Raicu

Site-ul Andreea Raicu.ro îşi schimbă vânzătorul de publicitate. Spaţiul publicitar al publicaţiei online dezvoltate de Andreea Raicu va fi administrat de Internet Corp.

Publicitate

Până în prezent, publicitatea era vândută de regia eAd Interactive, regia lui Orlando Nicoară.

AndreeaRaicu.ro a fost lansat în toamna anului 2011, ca o publicaţie cu sfaturi de stil, modă, frumuseţe, lifestyle şi idei de petrecere a timpului liber. În 2012, a fost lansat, ca o extensie a site-ului, şi partea de comerţ online.

Site-ul are lunar aproximativ 2,7 milioane de afişări, de la 900.000 de vizitatori unici. Core targetul: femei (90%), între 25 şi 34 de ani (47%), din mediul urban (65%).

Internet Corp. mai are în portofoliu, pe langa AndreaRaicu.ro, alte trei site-uri dedicate femeilor: Catchy.ro, Kudika şi Garbo.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus