Site-ul Andreea Raicu.ro îşi schimbă vânzătorul de publicitate. Spaţiul publicitar al publicaţiei online dezvoltate de Andreea Raicu va fi administrat de Internet Corp.
Până în prezent, publicitatea era vândută de regia eAd Interactive, regia lui Orlando Nicoară.
AndreeaRaicu.ro a fost lansat în toamna anului 2011, ca o publicaţie cu sfaturi de stil, modă, frumuseţe, lifestyle şi idei de petrecere a timpului liber. În 2012, a fost lansat, ca o extensie a site-ului, şi partea de comerţ online.
Site-ul are lunar aproximativ 2,7 milioane de afişări, de la 900.000 de vizitatori unici. Core targetul: femei (90%), între 25 şi 34 de ani (47%), din mediul urban (65%).
Internet Corp. mai are în portofoliu, pe langa AndreaRaicu.ro, alte trei site-uri dedicate femeilor: Catchy.ro, Kudika şi Garbo.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu