Creşteri importante pentru Pro TV în 2016. Peste 170 de milioane de dolari au fost veniturile grupului Pro în România, în 2016, potrivit celor mai recente date anunţate de Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a grupului de media, care este listat la bursă.
Concret, operaţiunile din România ale Pro TV (ce includ opt posturi TV) au atras venituri de 173 milioane de dolari. Este un plus de 10% faţă de anul precedent, când acelaşi grup a avut venituri de 157,6 milioane de dolari.
Totodată, grupul media din România a avut OIBDA (profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare) de 62 de milioane de dolari, cu 50% mai mare decât în 2015.
Grosul veniturilor pentru grupul de media a venit din publicitate: 128,8 milioane de dolari, în creştere de 14% faţă de anul precedent.
A doua sursă de venit pentru grupul Pro au fost cabliştii: 40,2 milioane de dolari. Aici cifrele au stagnat în 2016 faţă de 2015.
Veniturile operaţiunilor Central European Media Enterprises în 2016 comparativ cu 2015 (dolari):
Tara | Profit operational 2016 | Profit operational 2015 | |
---|---|---|---|
1 | Bulgaria | 12.242.000 | 15.479.000 |
2 | Croatia | 8.578.000 | 7.880.000 |
3 | Cehia | 77.018.000 | 71.697.000 |
4 | Romania | 62.016.000 | 41.176.000 |
5 | Slovacia | 15.947.000 | 10.585.000 |
6 | Slovenia | 4.801.000 | 6.057.000 |
Profitul operaţional (OIBDA) al operaţiunilor Central European Media Enterprises în 2016 comparativ cu 2015 (dolari):
Tara | Profit operational 2016 | Profit operational 2015 | |
---|---|---|---|
1 | Bulgaria | 12.242.000 | 15.479.000 |
2 | Croatia | 8.578.000 | 7.880.000 |
3 | Cehia | 77.018.000 | 71.697.000 |
4 | Romania | 62.016.000 | 41.176.000 |
5 | Slovacia | 15.947.000 | 10.585.000 |
6 | Slovenia | 4.801.000 | 6.057.000 |
Comentarii