Postul Eurosport a prezentat logo-ul ce va apărea pe ecran pe durata transmisiunilor dedicate Jocurilor Olimpice de Iarnă de la PyeongChang 2018 – prima ediţie ce va fi transmisă de Eurosport în calitate de „Gazdă a transmisiunilor din cadrul Jocurilor Olimpice” în Europa.
Noul logo va fi vizibil pe toate ecranele şi platformele Eurosport cu ocazia difuzării programelor premergătoare şi a celor din timpul Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018.
Noua identitate vizuală reuneşte actuala siglă Eurosport cu logo-ul PyeongChang şi de Cercurile Olimpice. Cele trei elemente sunt însoţite de un profil montan stilizat – cadrul natural pentru Jocurile Olimpice de Iarnă.
„Fundalul profilului montan este un arc de cerc ce face trimitere la Cercurile Olimpice. Acesta va fi colorat variat, cu nuanţe intense, care exprimă spiritul culturii moderne K-pop (Korean pop)”, explică reprezentanţii Eurosport.
Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „Această identitate de brand transmite perfect spiritul Coreei de Sud şi sperăm ca, în curând, să fie asociată de fani ca fiind emblema programelor noastre dedicate Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018.”
Discovery Communications deţine drepturile multimedia exclusive pentru 50 de ţări şi teritorii din Europa pentru ediţiile Jocurilor Olimpice din 2018 până în 2024. Parteneriatul include şi drepturile pentru România, care pentru prima dată în istoria jocurilor nu vor mai fi integral la TVR.
De menţionat că drepturile Eurosport pentru Jocuri nu include Franţa pentru ediţiile 2018-2020 şi nici Rusia. Eurosport va fi Official Broadcaster în Marea Britanie pentru ediţiile 2018 şi 2020.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu