Skip to main content

PREMIERĂ. Serialul Vlad de pe Pro TV, bătut de Chefii Antenei 1. Masterchef, lăsat mult în urmă

 
PREMIERĂ. Serialul Vlad de pe Pro TV, bătut de Chefii Antenei 1. Masterchef, lăsat mult în urmă

AUDIENŢE TV. Premieră în lupta dintre Pro TV şi Antena 1 pentru seara de luni. Serialul Vlad, care avea, de obicei, prima poziţie, a fost depăşit, pentru prima dată de Chefi la cuţite.

Publicitate

Vlad a fost pe poziţia a doua şi la oraşe, dar şi pe publicul tânăr, comercial. Doar la nivelul întegii ţări şi-a păstrat primul loc, însă la o diferenţă mică în faţa Antenei.

Diferenţa dintre Chefi şi Pro TV a fost şi mai mare pe intervalul în care s-au bătut cu Masterchefi. Foştii masterchefi Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea (acm la Antena 1) i-au lăsat în urmă pe noii Masterchefi de la Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare posturilor de televiziune aseară, 23 septembrie, pe intervalul serialului Vlad:

NAŢIONAL. Vlad, ajuns la episodul al treilea din noul sezon, a fost urmărit, la nivel naţional, de 1,36 milioane de români în fiecare minut. În acelaşi timp, Chefii de pe Antena 1 erau la 50.000 de telespectatori în urmă.

Săptămâna trecută, Vlad avea un avans de 300.000 de telespectatori.

URBAN. Chefii au fost peste Vlad la oraşe. În timp ce la Antena 1 se uitau 730.000 de telespectatori, Vlad era la 100.000 de telespectatori în urmă.

Locul al treilea pentru Kanal D, cu Lacrimi la Marea Neagră.

COMERCIAL. Chefii au preluat conducerea, iar Vlad a trecut pe poziţia a doua şi pe publicul tânăr, comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani.

Diferenţa nu este mare, dar este prima dată când serialul de pe Pro TV pierde primul loc pe segmentul de public tânăr.

Citeşte şi: Audienţele de săptămâna trecută. Dacă e luni, e Vlad. Serialul de la Pro TV, cel mai urmărit program aseară. Bătaie pentru locul doi, între Chefi la cuţite şi Ştirile cu Andreea Esca

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.363.000 7.7 16.4
2 Antena 1 1.312.000 7.4 15.8
3 Kanal D 942.000 5.3 11.3
4 Romania TV 552.000 3.1 6.7
5 Antena 3 534.000 3 6.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 728.000 7.6 16.7
2 Pro TV 634.000 6.6 14.6
3 Kanal D 440.000 4.6 10.1
4 Antena 3 350.000 3.7 8
5 DigiSport 1 261.000 2.7 6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 379.000 8.9 23
2 Pro TV 353.000 8.3 21.4
3 Kanal D 168.000 3.9 10.2
4 DigiSport 1 110.000 2.6 6.6
5 Romania TV 55.000 1.3 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Lupta Chefi - Masterchef, câştigată "la scor" de Antena 1


Chefii de pe Antena 1 au "tranşat" disputa cu noul format Masterchef.

Pe intervalul de intersecţie al celor două cooking show-uri, între Antena 1 şi Pro TV distanţa în favoarea Chefi la cuţite este confortabilă: la oraşe, Antena 1 are audienţă aproape dublă.

La nivel naţional, Masterchef este şi mai jos, pe poziţia a treia, depăşiţi şi de Kanal D.

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul de intersecţie a emisiunii Masterchef cu Chefi la cuţite (22.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 928.000 5.2 16.6
2 Kanal D 649.000 3.6 11.6
3 Pro TV 616.000 3.5 11
4 Antena 3 477.000 2.7 8.6
5 Romania TV 366.000 2.1 6.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul de intersecţie a emisiunii Masterchef cu Chefi la cuţite (22.30-23.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 568.000 5.9 18.4
2 Pro TV 311.000 3.3 10.1
3 Antena 3 295.000 3.1 9.6
4 Kanal D 294.000 3.1 9.5
5 Romania TV 169.000 1.8 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul de intersecţie a emisiunii Masterchef cu Chefi la cuţite (22.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 295.000 6.9 23
2 Pro TV 190.000 4.5 14.8
3 Kanal D 138.000 3.2 10.8
4 DigiSport 1 56.000 1.3 4.4
5 Antena 3 48.000 1.1 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Trebuie să recunoaștem că audiențele sunt bune pentru fiecare televiziune în parte. Dar, ce să mai zicem de Tvr 1,Tvr 2,Prima TV etc, care nu apar nici măcar în top cinci.
  • D D
    Cum a luat si "Antena 1" bataie aseara, nu "mile milica" ?
    "Emisiunea Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9.8 puncte de rating și 27.8% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.7 puncte de rating și 13.5% share. "

    Chiar si "MasterChef" a avut dublu pe comercial aseara:
    "MasterChef a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 6.2 puncte de rating și 23.9% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 2.9 puncte de rating și 11.1% share."

    "paginademedia", audientele de aseara, nimic ? Se face "Antena 1" de ras cu "marele serial" (si foarte scump), "Sacrificiul" ?
  • mile mile
    Hai, gata! Ati loat batae de vau mers fulgi.
  • Expertul Expertul
    @me, Stiu ca ai acces la audiente. Daca te uiti cu atentie pe demografice observi ca Vlad are public tanar, iar serialele turcesti public batran. Pe targetul comercial, Vlad are cel mai mare rating, in timp ce serialele turcesti cel mai mic.
  • Răzvan Răzvan
    Din rasa ta,cei cu creier ca nuca!
  • me me
    Expertule.
    Asta e serial pentru tineri, ca e in romana si despre serialele turcesti spuneti ca e pentru batrani.
    ***, oare?
  • marian marian
    Razvane care porcii ai vostri din rasa mangalita
  • Adi Adi
    Razvanele ai mancat prea mult din ce ti-a servit ***? Sau prea mult badea de la hantena 3?
  • Expertul Expertul
    @Catalin, Vlad nu este copie dupa Ezel! Iti spune ceva achizitia unei licente? Eu zic ca e serial pentru tineri, avand in vedere ca are cele mai bune cifre pe comercial. Furturi sunt, doar ca ar trebui sa te uiti mai cu atentie la antualete, principalul brat de propaganda al psd, care sunt specializate in asta.
  • Răzvan Răzvan
    Pro(st) tv îsi spune cuvantul ,se vede ce public are Pro(st)tv ,e vai de tine băiețaș sau batranelule ,mai bine ai scoate porcii la pascut:):):):) Publicul Pro(st) tv e cel între 47-49 comercial!
  • Catalin Catalin
    Oameni buni, voi va auziti? Vlad este copie trasa la indigo a unui serial turcesc. De ce-l mai laudati atata? Cica e pentru tineri... Care, aia care nu se mai uita la tv? Nici Sacrificiul nu e mai bun, se centreaza pe 3 familii, exact ca celebrele soap-operas americane care se difuzeaza in timpul zilei. Plus scena din generic in care Zavoranca iese din piscina cu trandafirul in gura e copiata din Numai Iubirea. M-am bucurat mult anul trecut, cand am vazut ca se investeste in seriale romanesti, dar practic s-a dovedit inca o data ca nu prea ne pricepem la altceva in afara de a fura de la altii.
  • marian marian
    Mai baiatule nu mai copia cum copiaza antenuta cuvantul rasuflat daca nu erau cei trei.................. nu aveati ce comenta , daca pro nu-i facea vedete acum impingeau o cratita printr-o bodega si da publicul vostru intre 45-49 de anii daca iti convine bine daca nu asta este trebuie sa te obisnuiesti OTV eate la voi , a sa nu uit expirat esti tu poate expertul e mai destept ca tine nu este manipulat,
  • Răzvan Răzvan
    "marian" rasuflatu' auzi bre,la voi la Pro publicul comercial e cel între 47-49 ,public de la vechiul Otv! Vai de mama ta care te-a facut asa "destept"!
  • Răzvan Răzvan
    Expiratule peiveste bine tabelul,Chefii au maturat pe jos cu nulitatea de Masterchef!
  • marian marian
    D , audientele de miercuri si joi nu le va da atata timp cat sacrificiul zavorancei este jos doar daca depaseste pro atunci va da , deoarece ii va supara pe cei de la antenuta rasuflata ,Razvane eu cunosc inceputul sa sa vezi sfarsitul e mai tragic pentru tine , serialul este bine regizat nu ce face marea voastra regizoare si este pentru tinerii ,birjarii vostri sunt pentru batranii ,pensionari , pe comercial sunt cei intre 45- 49 de anii la trustul vostru , cei care urmaresc antena3 si rom tv astia sunt admiratorii si privitori antenutei rasuflate , te rog sa te bucuri in continuare ca nu sti maine poimaine daca te mai bucuri

Trimite un comentariu

sus