VIDEO. Pot spune influencerii chiar orice pe online? Este o scuză goana după trafic, aşa cum s-a scuzat vloggerul Colo, cel acuzat de instigare la viol? Sunt cifrele singurele care dictează? Marcăm sau nu marcăm publicitatea (vezi cremele Plush Bio)? Cine poate reglementa această zonă?
"Soluţia e la branduri!", spune Alex Ciucă. Mai exact, brandurile sunt cele care pot alege cu ce influenceri să se asocieze, astfel că piaţa se poate "cerne".
Despre reglementare: "Acum e Vestul Sălbatic în online! E ca la început, în televiziune, când nu erau reguli"
Marcăm sau nu marcăm publicitatea?
"Dacă e vorba de un conţinut bine făcut, nici nu mai contează dacă e marcat. Se va uita lumea. Vezi clipul acela făcut de Micutzu pentru CatMobile. Era reclamă, clar, dar lumea s-a uitat, pentru că era bun.
Paginademedia.ro continuă discuţia despre responsabilitatea influencerilor. După Marian Ionescu - Mariciu şi Lucian Ştefan - fondatorul Global, un interviu cu Alex Ciucă, cunoscut ca bloggerul Hoinaru, specialist în comunicare şi online cu ani buni în industrie.
Înainte de interviu, concluzii ale primelor dezbateri:
- Clienţii ar trebui să fie mai atenţi cu ce influenceri se asociază, să nu se uite doar la cifre. Iar influencerii să fie mai responsabili, a fost una dintre concluziile lui Marian Ionescu.
- "Avem o iniţiativă pe care o pregătim prin care vrem să adoptăm un set de reguli în acest sens, de bune practici" - Lucian Ştefan
Trimite un comentariu