AUDIENŢE. Românii au stat cu ochii pe „clasicul” derby de România, Dinamo - FCSB. Partida, câştigată de echipa lui Becali (0-1), a scos a adus cifre bune pentru DigiSport 1, Look Sport+ şi Telekom Sport, cele trei posturi care au difuzat-o.
Meciul a adunat aproape un milion de oameni în faţa televizoarelor, în total. Kanal D, care era lider în toată ţara, înregistra aproximativ 1,4 milioane de persoane. Pro TV a fost primul la oraşe şi pe comercial, pe intervalul meciului.
Dacă adunăm audienţa meciului pe cele trei posturi, derby-ul Dinamo - FCSB a fost aseară opţiunea a treia şi la oraşe, şi pe publicul comercial. În rândul tinerilor, toate posturile de sport care au dat meciul au fost în Top 10.
Dintre posturile care difuzat partida din Liga 1, DigiSport 1 a atras cei mai mulţi telespectatori: a ocupat locul patru, pe toate cele trei targeturi.
Aseară, pe intervalul meciului, posturile de la vârful clasamentului au pus următoarele producţii:
- Kanal D - Prizoniera destinului (20:00-23:00)
- Pro TV - Cod roşu la Londra (20:30-22:15)
- Antena 1 - Poftiţi la Nea Marin (20:30-22:30)
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:45-22:35):
Naţional. Audienţa a fost destul de fragmentată aseară. Aproape un milion de oameni au urmărit meciul dintre Dinamo şi FCSB, miercuri seară, pe trei posturi de televiziune. Prin comparaţie, liderul Kanal D avea, de unul singur, o audienţă medie de 1,4 milioane de telespectatori în medie, pe intervalul meciului.
Meciul s-a văzut cel mai bine pe DigiSport 1. Postul a ocupat locul patru în topul naţional, cu 673.000 de telespectatori, în fiecare minut. Look Sport+ a atras o audienţă medie de 200.000 de telespectatori cu meciul din Liga 1, fiind pe locul nouă în top.
Telekom a fost al treilea post care a difuzat partida, dar care nu a reuşit să intre în top zece. A adunat o audienţă medie de aproape 100.000 de telespectatori, cu Dinamo FCSB. A ocupat locul 12, în clasament.
În top trei pe intervalul derby-ului, pe lângă liderul Kanal D, au fost şi Pro TV (pe doi, cu 1,2 milioane de telespectatori) şi Antena 1 (locul trei, cu 1,1 milioane de oameni).
Urban. Meciul a stârnit interes şi în mediul urban. Partida de fotbal, difuzată de trei posturi TV, a fost urmărită de aproape 560.000 de telespectori în fiecare minut, în total.
Lider, pe interval, a fost Pro TV, cu o medie de 654.000 de telespectatori pe intervalul meciului.
DigiSport 1 a fost postul care a înregistrat cea mai mare audienţă cu Dinamo - FCSB, aproape 400.000 de telespectatori în medie.
Look Sport+ s-a clasat pe locul nouă în clasamentul general, cu 100.000 de telespectatori audienţă.
Telekom Sport nu s-a clasat în top zece nici la oraşe, cu o medie de 56.000 de privitori.
Comercial. Câţi tineri s-au uitat la meci? În total, peste 220.000 de telespectatori tineri s-au uitat, în medie, la meciul de fotbal Dinamo - FCSB.
Pro TV, care ocupa primul loc pe interval, înregistra o audienţă de 360.000 de urmăritori pe minut.
Separat, posturile care aud dat meciul de fotbal a scos următoarele cifre, pe segmentul comercial:
- DigiSport 1 - 150.000 de privitori şi locul patru în top
- Look Sport+ a adunat, cu meciul, 42.000 de telespectatori
- Telekom, care a reuşit să intre în top zece, a înregistrat o medie de 32.000 de urmăritori
Audienta posturilor TV miercuri, 3 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:45-22:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.421.000 | 8.0 | 16.9 |
2 | Pro TV | 1.223.000 | 6.9 | 14.5 |
3 | Antena 1 | 1.123.000 | 6.4 | 13.3 |
4 | DigiSport 1 | 673.000 | 3.8 | 8.0 |
5 | Romania TV | 430.000 | 2.4 | 5.1 |
6 | Antena 3 | 379.000 | 2.1 | 4.5 |
7 | Happy Channel | 252.000 | 1.4 | 3.0 |
8 | Prima TV | 202.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | Look Sport+ | 198.000 | 1.1 | 2.4 |
10 | TVR 1 | 138.000 | 0.8 | 1.6 |
Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 3 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:45-22:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 654.000 | 6.8 | 14.9 |
2 | Kanal D | 619.000 | 6.5 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 508.000 | 5.3 | 11.6 |
4 | DigiSport 1 | 398.000 | 4.2 | 9.1 |
5 | Romania TV | 262.000 | 2.7 | 6.0 |
6 | Antena 3 | 249.000 | 2.6 | 5.7 |
7 | Happy Channel | 146.000 | 1.5 | 3.3 |
8 | Prima TV | 106.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | Look Sport+ | 103.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | B1TV | 75.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 3 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:45-22:35), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 363.000 | 8.6 | 23.1 |
2 | Antena 1 | 242.000 | 5.7 | 15.4 |
3 | Kanal D | 173.000 | 4.1 | 11.0 |
4 | DigiSport 1 | 149.000 | 3.5 | 9.5 |
5 | Antena 3 | 44.000 | 1.0 | 2.8 |
6 | Look Sport+ | 42.000 | 1.0 | 2.7 |
7 | Prima TV | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Telekom Sport 1 | 32.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Comedy Central | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Postacii in genunchi !
Te referi la Antenuta nu ? Si cum e cu pensionarii antenisti ? Te faci ca nu ii vezi nu ?