Skip to main content

AUDIENŢE. Derby-ul Dinamo - FCSB, un milion de oameni pe trei posturi! Pro TV şi Kanal D, bătaie pentru primul loc

 
Foto | GSP
Foto | GSP

AUDIENŢE. Românii au stat cu ochii pe „clasicul” derby de România, Dinamo - FCSB. Partida, câştigată de echipa lui Becali (0-1), a scos a adus cifre bune pentru DigiSport 1, Look Sport+ şi Telekom Sport, cele trei posturi care au difuzat-o.

Publicitate

Meciul a adunat aproape un milion de oameni în faţa televizoarelor, în total. Kanal D, care era lider în toată ţara, înregistra aproximativ 1,4 milioane de persoane. Pro TV a fost primul la oraşe şi pe comercial, pe intervalul meciului.

Dacă adunăm audienţa meciului pe cele trei posturi, derby-ul Dinamo - FCSB a fost aseară opţiunea a treia şi la oraşe, şi pe publicul comercial. În rândul tinerilor, toate posturile de sport care au dat meciul au fost în Top 10.

Dintre posturile care difuzat partida din Liga 1, DigiSport 1 a atras cei mai mulţi telespectatori: a ocupat locul patru, pe toate cele trei targeturi.

Aseară, pe intervalul meciului, posturile de la vârful clasamentului au pus următoarele producţii:

  • Kanal D - Prizoniera destinului (20:00-23:00)
  • Pro TV - Cod roşu la Londra (20:30-22:15)
  • Antena 1 - Poftiţi la Nea Marin (20:30-22:30)

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:45-22:35):

Naţional. Audienţa a fost destul de fragmentată aseară. Aproape un milion de oameni au urmărit meciul dintre Dinamo şi FCSB, miercuri seară, pe trei posturi de televiziune. Prin comparaţie, liderul Kanal D avea, de unul singur, o audienţă medie de 1,4 milioane de telespectatori în medie, pe intervalul meciului.

Meciul s-a văzut cel mai bine pe DigiSport 1. Postul a ocupat locul patru în topul naţional, cu 673.000 de telespectatori, în fiecare minut. Look Sport+ a atras o audienţă medie de 200.000 de telespectatori cu meciul din Liga 1, fiind pe locul nouă în top.

Telekom a fost al treilea post care a difuzat partida, dar care nu a reuşit să intre în top zece. A adunat o audienţă medie de aproape 100.000 de telespectatori, cu Dinamo FCSB. A ocupat locul 12, în clasament.

În top trei pe intervalul derby-ului, pe lângă liderul Kanal D, au fost şi Pro TV (pe doi, cu 1,2 milioane de telespectatori) şi Antena 1 (locul trei, cu 1,1 milioane de oameni).

Urban. Meciul a stârnit interes şi în mediul urban. Partida de fotbal, difuzată de trei posturi TV, a fost urmărită de aproape 560.000 de telespectori în fiecare minut, în total.

Lider, pe interval, a fost Pro TV, cu o medie de 654.000 de telespectatori pe intervalul meciului.

DigiSport 1 a fost postul care a înregistrat cea mai mare audienţă cu Dinamo - FCSB, aproape 400.000 de telespectatori în medie.

Look Sport+ s-a clasat pe locul nouă în clasamentul general, cu 100.000 de telespectatori audienţă.

Telekom Sport nu s-a clasat în top zece nici la oraşe, cu o medie de 56.000 de privitori.

Comercial. Câţi tineri s-au uitat la meci? În total, peste 220.000 de telespectatori tineri s-au uitat, în medie, la meciul de fotbal Dinamo - FCSB.

Pro TV, care ocupa primul loc pe interval, înregistra o audienţă de 360.000 de urmăritori pe minut.

Separat, posturile care aud dat meciul de fotbal a scos următoarele cifre, pe segmentul comercial:

- DigiSport 1 - 150.000 de privitori şi locul patru în top

- Look Sport+ a adunat, cu meciul, 42.000 de telespectatori

- Telekom, care a reuşit să intre în top zece, a înregistrat o medie de 32.000 de urmăritori

Audienta posturilor TV miercuri, 3 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:45-22:35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.421.000 8.0 16.9
2 Pro TV 1.223.000 6.9 14.5
3 Antena 1 1.123.000 6.4 13.3
4 DigiSport 1 673.000 3.8 8.0
5 Romania TV 430.000 2.4 5.1
6 Antena 3 379.000 2.1 4.5
7 Happy Channel 252.000 1.4 3.0
8 Prima TV 202.000 1.1 2.4
9 Look Sport+ 198.000 1.1 2.4
10 TVR 1 138.000 0.8 1.6

Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 3 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:45-22:35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 654.000 6.8 14.9
2 Kanal D 619.000 6.5 14.1
3 Antena 1 508.000 5.3 11.6
4 DigiSport 1 398.000 4.2 9.1
5 Romania TV 262.000 2.7 6.0
6 Antena 3 249.000 2.6 5.7
7 Happy Channel 146.000 1.5 3.3
8 Prima TV 106.000 1.1 2.4
9 Look Sport+ 103.000 1.1 2.3
10 B1TV 75.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 3 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:45-22:35), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 363.000 8.6 23.1
2 Antena 1 242.000 5.7 15.4
3 Kanal D 173.000 4.1 11.0
4 DigiSport 1 149.000 3.5 9.5
5 Antena 3 44.000 1.0 2.8
6 Look Sport+ 42.000 1.0 2.7
7 Prima TV 34.000 0.8 2.2
8 Romania TV 33.000 0.8 2.1
9 Telekom Sport 1 32.000 0.8 2.0
10 Comedy Central 28.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • RzV RzV
    @Silcar nu tin minte ca Steaua sa fi retrogradat, din cate stiu an de an s-a jucat acest derby, doar ca voi va doriti mai mult sa jucati cu CSA ca poate pe ei ii puteti bate ca pe FCSB mai greu. Doar ca sunt sanse mai mari sa joace Dinamo cu acea Steaua prin liga 2.
  • Herculane Herculane
    Sa nu uitam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat pe comercial cu 24.2% share, Antenuta doar 15.1%.
    Postacii in genunchi !
  • Herculane Herculane
    Atatia bani la asa rating mic

    Te referi la Antenuta nu ? Si cum e cu pensionarii antenisti ? Te faci ca nu ii vezi nu ?
  • Silcar Silcar
    Derby e doar Steaua - Dinamo. Ieri a fost Dinamo - Fotbal Club Fcsb.O sa avem iar derby in Romania in momentul cand Steaua va reveni in prima liga.
  • Specialistu Specialistu
    Mai dați si audiente din timpul zilei sau a jurnalelor de la ora 19:00
  • doru giurgiu doru giurgiu
    TVR are 0, 8 rtg. Asta e targetul lui Cristache? Pentru rezultatul asta pitic ia individul acesta o caruta de bani din TVR? Gradea, răspunde!
  • Nicu Nicu
    corectare: si pentru Patraru nu Patrati
  • Nicu Nicu
    Slabe cifre pentru Cronica și pentru Pătrați...
  • Jade Jade
    Happy Channel a întrecut Cronicutza in prima sa ediție de anul acesta
  • I m not a robot I m not a robot
    Interesul pentru fotbalul de la noi e tot mai scazut. De ce ? Pai cred ca toata chilotareala si stirile non-sport au un rol important. Presa sportiva a devenit doar o hazna care difuzeaza femei goale, tatuaje, declaratiile lui Becali si Prodanca, si cred ca lumea s-a saturat. Daca in epoca asta pandemica, in care toata lumea sta acasa, am avut un milion de oameni la TV, va dati seama ca atunci cand nu va mai fi pandemie, cifrele vor scadea si mai mult pe Liga 1. Campionatul e la fel de sforaitor ca oamenii care il conduc, Gino Iorgulescu si Razvan Burleanu, doi oameni fara nicio carisma si discurs gol. Fotbalul romanesc nu-si merita zecile de milioane, iar televiziunile de sport sunt prea multe si prea slabe. Iar comentatorii, aceiasi dinozauri sinistri care nu ne spun nimic, Dobre, Niculescu, Longin, Enachescu, Gradinescu, Olaianos, Frisk. Iti vine sa te dai cu capul de pereti cand ii asculti.
  • Mile Mile
    Atatia bani la asa rating mic

Trimite un comentariu

sus