Skip to main content

Ce tarife au Antena 3 şi Romania TV pentru publicitatea electorală la europarlamentare? Antena 3, doar cu plata înainte

 
Ce tarife au Antena 3 şi Romania TV pentru publicitatea electorală la europarlamentare? Antena 3, doar cu plata înainte

Antena 3 şi Romania TV, televiziunile de ştiri cu cei mai mulţi telespectatori, se alătură şi ele listei de posturi care vor reflecta campania electorală pentru alegerile europarlamentare. Pe câţi bani? Toate tarifele (sunt mii de euro pe minut), în continuare.

Publicitate

De notat mecanismul de la Antena 3. Postul de ştiri va difuza publicitatea electorală doar cu plata înainte.

În total, până la acest moment, peste 270 de radiodifuzori (televiziuni şi radiouri locale, regionale şi naţionale) au anunţat că vor reflecta campania pentru europarlamentare prin emisiuni şi vor accepta publicitate de la candidaţi.

Legislaţia audiovizuală obligă toate televiziunile şi radiourile să informeze CNA asupra tarifelor pe care le vor percepe în această campanie electorală. 

Paginademedia.ro a publicat deja un articol cu televiziuni cu acoperire naţională, cum ar fi Digi24, B1 TV, Euronews, Prima TV sau Metropola TV, televiziunea lui Florentin Pandele, primarul oraşului Voluntari. 

Acum s-au alăturat şi Antena 3 şi Romania TV. În adresa trimisă la CNA, Antena 3 menţionează că „plata se face în avans”. 

În plus, şi postul Realitatea Plus a revenit la CNA cu o nouă adresă şi noi tarife.

Paginademedia.ro le prezintă în continuare: 

Romania TV a stabilit următoarele tarife pentru campania electorală pentru alegerile europarlamentare: 

  • 3.000 de euro pentru un spot de 30 de secunde în intervalul 00.00 - 18.00
     
  • 3.500 de euro pentru un spot de 30 de secunde în intervalul 18.00 - 00.00
     
  • 3.500 de euro pe minut pentru promovarea electorală (conferinţe, mitinguri, alte activităţi) în intervalul 00.00 - 18.00
     
  • 4.500 de euro pe minut pentru promovarea electorală în intervalul prime-time, 18.00 - 00.00

Antena 3 a stabilit următoarele tarife: 

  • 2.300 de euro un spot de 30 de secunde în extra prime-time. 
     
  • 2.800 de euro un spot de 30 de secunde în prime-time (18.00 - 00.00)
     
  • Prezenţa în emisiuni electorale costă 2.400 de euro pe minut în timpul zilei şi 3.000 de euro pentru un minut în prime-time
     
  • Difuzarea în direct sau înregistrat a meetingurilor, reuniunilor electorale, a conferinţelor de presă sau a altor activităţi costă 3.500 de euro pe minut în intervalul 8.00 - 17.00, respectiv, 4.200 de euro pe minut în intervalul 17.00 - 20.00. 

Realitatea Plus: 

  • Spot electoral de 30 de secunde costă 2.200 de euro în timpul zilei, respectiv, 2.700 de euro în prime-time şi 2.000 de euro pe timpul nopţii (00.00 - 06.00) 
     
  • Transmisiunile electorale costă 3.400 de euro pe minut, ziua, iar în prime-time 4.100 de euro pe minut. 
     
  • Emisiunile de promovare electorală: 2.300 de euro pentru un candidat, pe minut, în timpul zilei. În prime-time, preţl pentru un minut este de 2.900 de euro. 

Citeşte şi: Cât au cerut televiziunile la precedentele alegeri europarlamentare, în 2019

Citeşte şi: Câţi bani cer televiziuni precum Digi24, B1 TV, Realitatea, Metropola sau Euronews pentru promovarea politicienilor în campania de europarlamentare? Preţuri care ajung la zeci de mii de euro sfertul de oră

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus