Patru fete cântă încântate în ultima reclamă online pentru brandul Vitalis, al companiei Dr. Oetker. Reclama seamănă cu un filmuleţ viral care a circulat pe internet acum câţiva ani.
Atât reclama, cât şi filmuleţul viral, au aceleaşi principii:
- patru personaje cântă pe patru voci, pe măsură ce sunt activate cu un simplu click de mouse
- melodia este coerentă în orice combinaţie
- fiecare personaj poate fi oricând activat sau dezactivat cu un click
Iată reclama Vitalis (click pe personaje pentru a activa sau dezactiva)…
Şi filmuleţul viral (click pe personaje pentru a activa sau dezactiva)
Agenţia de publicitate care a realizat reclama, Sparkle Digital spune că procedeul muzicii pe mai multe voci este des utilizat şi că sursa de inspiraţie nu a fost filmuleţul viral.
Ioana Iosif, managing director Sparkle Digital:
“Variaţiunile pe teme de acest fel sunt nenumărate. Este un format care se utilizează, atât în glume, dar şi elaborat, în scop comercial. Filmuleţul cu patru cai este mai cunoscut, pentru că a circulat la noi, dar nu din el ne-am inspirat. Am mers pe această direcţie doar ca gen de exprimare.”
De ce era potrivit un film pe patru voci pentru brandul Vitalis? Ioana Iosif răspunde:
“Execuţia este legată de beneficiul principal al produsului: este crocant şi îţi dă energie. Cuvântul crocant te trimite la sunet şi de aici a rezultat execuţia: gustul crocant care se aude. Este făcut într-o manieră fun, ca să circule pe internet. În al doilea rând, doamnele din reclamă sunt chiar targetul produsului.”
Despre asemănarea cu viralul: “Este o coincidenţă. În cazul Oetker este o melodie originală, făcută în studio”, spune Ioana Iosif.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
PS: oricum arata ca naiba reclama, parca e facuta de copii de clasa a 5-a