Niciodată nu s-a întîmplat ca un an să înceapă atît de prost!, constată Cătălin Tolontan, pornind de la realitatea începutului de an: o presa scrisă extrem de săracă în pagini de publicitate. O analiză relevantă, de o scriitură remarcabilă.
Început de an, sfîrşit de publicitate şi început de secol în presă
Criza economică afectează industria românească de publicitate, cu previziuni ce oscilează între dinamici negative de 20% sau pozitive de cel mult 10%, potrivit specialiştilor intervievaţi de NewsIn, citaţi de Business Standard.
2009, un an greu pentru publicitatea românească
Câteva regii de vânzare contestă modul prin care a fost aleasă firma Splendid Media să vândă reclama TVR, scrie Adevărul. Reprezentanţii firmelor ARBOmedia, DBV Media House şi Media Mall acuză conducerea televiziunii că a organizat în grabă acest concurs. Splendid Media a vândut publicitatea TVR în ultimii trei ani.
Televiziunea Română agită lumea publicităţii
Advertiserii chiar au de ce să îşi facă griji pentru că, în definitiv, priorităţile consumatorului se schimbă, declară în Business Standard Felix Tătaru, directorul GMP şi preşedintele International Advertising Association – IAA România. Totuşi, România ar putea avea de câştigat anul acesta, în ciuda crizei financiare.
Felix Tătaru: Criza financiară va fi o oportunitate pentru România
Emisiunea Viaţa satului nu a lipsit niciodată din grila TVR, prima ediţie fiind difuzată în martie 1957. În comunism, cea mai mare teamă a realizatorilor ţinea de „cei doi telespectatori”, povestesc pentru Adevărul Alexandru Popescu (cel mai vechi realizator) şi Cosmin Andrei (producător).
TVR a început cu „Viaţa satului“ şi va sfârşi în absenţa ei
Capatos despre Un show păcătos, în Cotidianul: În cazul meu, tabloidizarea a venit firesc şi are o explicaţie extrem de simplă: în creierii nopţii, când îmi încep eu emisiunea, numai subiectele interesante, oamenii extravaganţi, eventualele scandaluri sau discuţiile aprinse pot ţine oamenii treji, în faţa televizoarelor. Capatos îşi începe păcătosul show pe 12 ianuarie.
Dan Capatos: Naomi şi Nichita sunt mai sincere decât politicienii
Businessurile celor mai multe companii de servicii de marketing pe mediile interactive vor creşte în acest an, impulsionate de majorarea bugetelor de publicitate alocate internetului, în defavoarea unor canale tradiţionale, potrivit mai multor jucători din piaţa online, citaţi de Business Standard.
Trend ascendent pentru afacerile de marketing online
Trimite un comentariu