ARBOinteractive a semnat un contract de vânzare a publicităţii cu paginademedia.ro. Regia administrează spaţiul publicitar al paginademedia.ro începând din luna februarie.
Călin Rotăruş, managing director ARBOinteractive: „Semnarea acestui contract se încadrează în strategia ARBOinteractive de a coopta site-uri cu audienţă premium în vederea realizării unui portofoliu de calitate.“
Petrişor Obae: “În câteva luni, paginademedia.ro a intrat în atenţia publicului interesat de informaţiile din domeniu. Totodată, a devenit o sursă pentru celelalte medii, nu de puţine ori articolele fiind preluate, atât de online, dar şi de presa scrisă. Conţinutul paginademedia.ro nu poate atrage decât public de o anumită calitate, interesant pentru clienţii de publicitate.”
Site-ul paginademedia.ro a fost lansat la 6 octombrie. Este actualizat zilnic şi cuprinde ştiri, analize, date de audienţă şi interviuri din tot ce înseamnă sfera comunicării: presă scrisă, radio, televiziune, publicitate şi PR.
Paginademedia.ro a avut în luna ianuarie peste 90.000 de afişări, de la aproape 50.000 de vizitatori unici (conform trafic.ro).
Comunicatul de presă care anunţă colaborarea:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roARBOinteractive a semnat un contract de vânzare a publicităţii cu site-ul www.paginademedia.ro, deţinut de jurnalistul Petrişor Obae. Regia administrează spaţiul publicitar al paginademedia.ro începând din luna februarie.
Site-ul paginademedia.ro a fost lansat la 6 octombrie de Petrişor Obae, jurnalist cu peste 10 ani experienţă în scriitura din domeniul media şi al comunicării. Este actualizat zilnic şi cuprinde ştiri, analize, date de audienţă şi interviuri din tot ce înseamnă sfera comunicării: presă scrisă, radio, televiziune, publicitate şi PR.
Paginademedia.ro a avut în luna ianuarie peste 90.000 de afişări, de la aproape 50.000 de vizitatori unici (conform trafic.ro).
Petrişor Obae: “În câteva luni, paginademedia.ro a intrat în atenţia publicului interesat de informaţiile din domeniu. Totodată, a devenit o sursă pentru celelalte medii, nu de puţine ori articolele fiind preluate, atât de online, dar şi de presa scrisă. Conţinutul paginademedia.ro nu poate atrage decât public de o anumită calitate, interesant pentru clienţii de publicitate.”
Călin Rotăruş: „Semnarea acestui contract se incadreaza in strategia ARBOinteractive de a coopta site-uri cu audienta premium in vederea realizarii unui portofoliu de calitate.“
Despre paginademedia.ro
Ce îşi propune site-ul: să fie prima sursă de informare despre media, dar şi un loc de dezbatere pentru cei care lucrează în industria comunicării, pentru ziarişti, dar şi pentru cei interesaţi de fenomen în general. Să creeze un reflex: când ai nevoie de informaţii despre media, primul loc care îţi vine în minte şi pe care îl accesezi să fie paginademedia.ro.Rubrici şi secţiuni: Ştiri, Analize, Revista presei media (articolele relevante apărute despre industria comunicării), Derapaj (abaterile de la normele deontologice, greşeli voluntare şi involuntare ale presei), Cifre şi statistici, Clasamente, Audienţe, Industria publicităţii (Reclame şi campanii).
Se adresează unui public premium:
Manageri de presă, de agenţii de publicitate, PR, companii de comunicare, marketing
Specialişti şi executivi din presă, industria media şi comunicare
Persoane interesate de fenomenul comunicării în generalDespre ARBOinteractive:
ARBOinteractive are o experienta de peste 8 ani pe piata online din România, initial ca departament al ARBOmedia, apoi, din mai 2008, ca si companie separata. In luna septembrie, compania a fost preluata de Goldbach Media, companie prezenta in 10 tari europene. ARBOinteractive România gestioneaza in prezent spatiul publicitar al peste 150 de site-uri.
asta mi-a placut.