Regia Clir Media va vinde publicitatea posturilor publice de radio pentru următorii trei ani, după ce a câştigat astăzi, selecţia de oferte lansată de Radiodifuziune. Clir Media, care administrează, printre altele, publicitatea Antenelor, s-a ocupat de Radiodifuziune şi în ultimii ani.
Radiodifuziunea şi-a ales vânzător cu greu, la a treia încercare. La prima, în luna februarie, nu s-a prezentat nimeni, din cauza venitului minim garantat prea mare – 1,25 milioane de euro pe an. La a doua rundă, pretenţiile au scăzut, ofertanţi au fost, dar nimeni nu a îndeplinit condiţiile caietului de sarcini.
Clir Media a licitat 2,47 milioane de euro pe cei trei ani de contract, cu 70.000 mai mult decât cerea Radiodifuziunea. ArboMedia şi Newsline Media, celelalte companii înscrise în concurs au avut, potrivit postului public, “documentaţii incomplete”.
Cât a oferit Clir Media:
Anul 1 – 610.000 euro
Anul 2 – 820.000 euro
Anul 3 – 1.040.000 euro
Laurenţiu Ionete, director Clir Media, a declarat pentru paginademedia.ro că sumele sunt greu de atras într-un an de criză, dar posturile publice au o raţiune strategică în portofoliul regiei.
Ionete, pentru paginademedia.ro:
“Există aşa-numite binoame în vânzarea publicităţii radio. Asftel, Lagardere vinde la pachet Radio 21 şi Europa FM, SBS are Kiss FM şi Magic, MediaPro deţine Pro FM şi Info Pro, iar Realitatea Caţavencu – Radio Guerilla şi Gold FM. Clir Media are în portofoliu Radio ZU, iar posturile Radio România completează strategic oferta.”
Detalii despre compania Clir Media şi portofoliul de clienţi pe siteul companiei, AICI.
Pe aceeaşi temă:
- Radioul public nu a reuşit să-şi găsească vânzător de publicitate
- LICITAŢIE: Radioul public încearcă din nou să-şi vândă spaţiul publicitar
- Radioul public a anulat licitaţia din lipsă de participanţi
- LICITAŢIE: Radio România, neinteresantă pentru regiile de publicitate
- Radio România, 3,4 milioane de euro din publicitate
- LICITAŢIE: Radioul public vrea 1,25 milioane de euro pe an din publicitate
Comentarii