Agenţia Best Advertising, în parteneriat cu Optimedia au oferit cele mai bune preţuri pentru campania media internă Turist în România, pentru care Ministerul Turismului a alocat 924.000 de euro. Banii vor fi repartizaţi astfel: 415.000 de euro pe Pro TV, 320.000 pe Realitatea TV şi 184.000 pe Antena 3.
Conform informaţilor paginademedia.ro, Best Advertising - Optimedia au cel mai bun punctaj în urma licitaţiei care a avut loc luni. Cifra reiese din procesul verbal al deschiderii ofertelor.
Iată clasamentul, conform informaţiilor paginademedia.ro:
1. Best Advertising - Optimedia
2. Ars Advertising
3. Media One
4. Media Today
5. Media Investment
Best Advertising - Optimedia, parteneriatul favorit pentru campania internă Turist în România, se ocupă şi de promovarea Ministerului Turismului pe CNN. Astfel, campania "Romania - land of choice" va intra pe CNN prin intermediul celor două agenţii. Bugetul pentru CNN este de 334.000 de euro, fără TVA.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu