ACTUALIZARE: Mihaela Călinoiu (foto), redactor şef al revistei Story: “Revista Story şi postul Story TV se vor intersecta foarte des, nu vor avea în comun numai numele. Proiectul editorial este deocamdată în faza incipientă în ceea ce priveşte România. Pot spune că vom încerca să furnizăm cât se poate de mult conţinut autohton, iar redacţia Story va fi un element cheie în contrucţia viitoarei grile de program.”
Publicitate
O nouă televiziune se prefigurează pe piaţa media. Compania Sanoma Hearst România, care editează, printre altele, revistele Cosmopolitan, National Geographic, Esquire, Story şi FHM, se pregăteşte să lanseze un post de televiziune propriu – Story TV.
Elisabeth Loesberg, CEO Sanoma Magazine International, pentru paginademedia.ro:
“Este vorba despre dezvoltarea pe partea de TV a business-ului Sanoma. Postul se numeşte Story TV şi există deja în Ungaria. În acest moment căutăm omul cel mai potrivit care să dezvolte această parte a businessului”.
Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, bugetul de lansare a postului în România este de 400.000 de euro.
Story TV va fi lansat, în acelaşi timp, în patru ţări din Europa, a declarat, pentru paginademedia.ro, Lucian Ioniţă, publisherul revistei Story.
Lucian Ioniţă, pentru paginademedia.ro:
“În primul rând, este un start up simultan în mai multe ţări: România, Bulgaria, Ucraina şi Cehia. În principiu, ar trebui să fie testat în această toamnă şi să fie lansat în primăvară.”
Parte din programele postului vor fi emisiuni cumpărate, parte producţii proprii.
Lucian Ioniţă:
“Este un post axat pe celebrităţi. Vom achiziţiona şi programe internaţionale, dar vom avea şi emisiuni locale. Producţiile vor fi externalizate, pentru că postul nu va avea studiouri proprii”.
Deocamdată, Sanoma caută un project manager, printr-un anunţ postat pe site-urile de joburi.
Iată ce vrea Sanoma Hearst:
Project manager cu experienţă în televiziune, pentru a lansa un nou post TV în Bulgaria şi România. Noul post este parte a unui brand internaţional despre celebrităţi şi divertisment. Project managerul se va ocupa de dezvoltarea şi implementarea postului internaţional în România. (anunţul în limba engleză, la sfârşitul articolului)
Despre Sanoma Hearst România:
- 150 de angajaţi
- Cifră de afaceri în 2008: 13,7 milioane de euro
- Publicaţii editate: National Geographic, Esquire, FHM, Casa şi Grădina, Cosmopolitan, Marie Claire, Beau Monde, Story, Harper’s Bazaar, Femeia de Azi, Mami, Femeia, Sănătatea de azi, Mămica de azi, Bucătăria de azi, Traveller şi Villa Design.
- Portofoliu online: mami.ro, parinti.com, miresici.ro, femeia.ro, marieclaire.ro, cosmopolitan.ro, fhm.ro, natgeo.ro, newsreport.ro, casa-gradina.ro, bazaar.ro
Anunţul Sanoma:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro"We are looking for an entrepreneurial project manager with a background in television to set up a new cable TV channel in Bulgaria/Romania. The new channel is part of an international media brand in celebrities and entertainment. The role of the project manager is to support the development and implementation of the international roll out of the TV channel. The project manager will work within a team to support the development, launch and operation of the project by working closely to colleagues in content development, legal and technology and also with 3rd party commercial partners.
The project manager shall have demonstrable experience in project management at operative and management level with a proven track record of achievement in the above responsibilities, while be an excellent all-round communicator with a flair for presenting information clearly, accurately and persuasively. Excellent interpersonal and networking skills and commitment to high standards are also essential for this post next to proper professional background.
The initial period of the project will be 6 months; the project manager could grow into the channel's head on satisfactory performance.
KEY RESPONSIBILITIES:
- Run the project on a day-to-day basis and take responsibility for delivery
- Identify and negotiate with potential partners of the channel (distribution and programming)
- Support the international project leader to ensure the project is delivered on time and as specified
- Monitor and manage the project process and track progress against milestones and deadlines and report on them effectively to the project leader
- Establish and maintain effective working relationships with all staff working on the project. This may include technical and editorial staff in the relevant Sanoma Magazines International company or any staff in other SMI companies, as well as 3rd parties
- Assess risks in an informed and considered manner and to plan for mitigation of these risks
- Ensure that the predefined range of income sources of the project are secured and developed and also develop new income streams for the project if available
- Ensure that the project meets all appropriate legal regulations
- Represent the project at key functions to raise the profile and develop new and existing supporters, clients and consumers"
Trimite un comentariu