Brandurile online ale publicaţiilor Ringier România vor fi reunite, din această lună, într-o divizie separată.
Divizia Online va avea în structură şapte subdepartamente (evz.ro, libertatea.ro, capital.ro, Magazines Online, Marketing & Sales, IT Online şi WebTV). Laurenţiu Ciornei şi Andrei Frunză îşi păstrează atribuţiile de coordonare editorială, respectiv de dezvoltare pentru întreaga divizie, raportând Directorului Executiv al Diviziei.
Noua Divizie Online va funcţiona ca o unitate de business independentă, care reuneşte pe de o parte activităţile online ale brandurilor din print, iar pe de altă parte va identifica şi materializa oportunităţi de afaceri în zonele e-commerce şi servicii.
Interimar, divizia va fi condusă de Marius Hagger, director general Ringier România.
Comunicatul Ringier:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roRomania infiinteaza Divizia Online
Bucuresti, 1 iulie 2009 – Incepand cu mijlocul lunii iulie Ringier Romania infiinteaza Divizia Online. Aceasta va cuprinde un numar total de peste 100 de posturi si va fi condusa, interimar, de catre Marius Hagger. In prezent, se desfasoara un amplu proces de recrutare interna si externa in vederea ocuparii celor peste cincizeci de posturi nou create.
Masura este in linie cu strategia de intarire a segmentului online al Grupului Ringier si este sustinuta de Christian Unger, CEO al Ringier AG. Digitalizarea a fost anuntata ca directie strategica a companiei in urma cu peste doi ani, iar procesul s-a accelerat de la preluarea conducerii de catre Christian Unger. Astfel, numai in aceasta prima jumatate a anului, Ringier a achizitionat trei noi platforme online in trei tari diferite (Croatia, Serbia si Vietnam) si a lansat noi produse digitale in aproape toate tarile in care desfasoara operatiuni.
In Romania, noua Divizie Online va functiona ca o unitate de business independenta, care reuneste pe de o parte activitatile online ale brandurilor din print, iar pe de alta parte va identifica si materializa oportunitati de afaceri in zonele e-commerce si servicii.
Divizia Online va avea in structura sapte subdepartamente (evz.ro, libertatea.ro, capital.ro, Magazines Online, Marketing & Sales, IT Online si WebTV). Laurentiu Ciornei si Andrei Frunza isi pastreaza atributiile de coordonare editoriala, respectiv de dezvoltare pentru intreaga divizie, raportand Directorului Executiv al Diviziei. Aditional, Andrei Frunza va prelua si conducerea departamentului Marketing & Sales care va avea in componenta douasprezece posturi. Cei opt angajati dedicati structurii de vanzari vor pastra o relatie apropiata cu regiile care gestioneaza conturile online ale Ringier Romania, dar vor avea in acelasi timp responsabilitatea de a dezvolta o relatie de parteneriat durabil cu un numar cat mai mare de clienti finali.
Obiectivele noii divizii sunt impunerea site-urilor din portofoliu ca lideri in segmentele din care fac parte, atat cantitativ cat si calitativ, gasirea de noi oportunitati de promovare pentru piata de publicitate prin proiecte inovatoare, dezvoltarea de parteneriate strategice cu alti jucatori importanti din piata online in vederea imbunatatirii ofertei de continut si implicit a unei mai bune monetizari si nu in ultimul rand accelerarea dezvoltarii online a Ringier Romania atat prin crestere organica, cat si prin achizitii.
Proiectele din perioada urmatoare vizeaza relansarea evz.ro pe o platforma tehnica imbunatatita substantial, lansarea unui portal dedicat femeilor care va pune in valoare vastele resurse editoriale ale unui portofoiu de succes in segmentul de reviste pentru femei si pregatirea fortei de vanzari pentru acest nou model de business.
In prezent, portofoliul online al Ringier Romania cuprinde noua website-uri. Conform datelor SATI pentru luna mai, ambele website-uri ale cotidienelor Ringier (libertatea.ro si evz.ro) sunt lideri de piata pe segmentele carora apartin pe toate cele trei coordinate: clienti unici, vizite si numar de afisari.
Comentarii
De urmarit.