Acum zece ani, Christian Luerzer, creatorul celebrei Luerzer’s Archive, ar fi umplut la refuz Sala Amfiteatru, la Teatrul Naţional. Luni, doar câteva zeci de publicitari au urmărit, plictisiţi, prezentarea lui de la festivalul ADOR.
Acum zece ani, publicitatea românească era în plină efervescenţă. Între timp, creativii au învăţat. Mult. Tot. Au ajuns la un nivel mult prea înalt. Se vede în reclamele geniale de pe TV. Pentru că, nu-i aşa, spoturile româneşti te lasă mască (găsiţi voi de ce).
Luerzer a vorbit despre cum sunt apreciate şi premiate reclamele. Şi a prezentat un spot absolut fabulos. Prin idee, execuţie şi mai ales prin mesaj. Nu din România.
Reclama Delirium, pentru Timberland
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
imi place sa ma uit la reclame si sa ma amuz la cele comice, dar in ultima vreme nu mai am ce sa gust pe tv. imi plac totusi cele de la cosmote si orange.