Ringier anunţă o nouă strategie. De ce? “Pentru a reduce dependenţa de piaţa de publicitate şi reclame şi de afacerea de tipar”, potrivit unei comunicări de pe intranetul companiei.
Direcţie: „Până în 2012, mediile digitale trebuie să reprezinte 20% din cifra de afaceri.”
Grupul va încerca să atragă venituri suplimentare din online. Cum? “Vom investi mai mult în noi teritorii legate de internet, unde vom pune accent pe platforme de tranzacţii (vânzare şi cumpărare via online)”. Vizitatorii platformelor multimedia ale Ringier vor primi şi altceva, în afară de informaţie.
Iată direcţiile noii strategii:
- Ringier va investi mai mult în canalele digitale. Pentru a reduce dependenţa de piaţa de publicitate şi reclame şi de afacerea de tipar, Ringier doreşte să crească afacerea de tranzacţii, care constă în comerţul cu produse şi servicii.
- Vizitatorilor de pe platformele multimedia ale Ringier li se va oferi şi altceva în afară de informaţie.
- Schimbarea radicală înseamnă în primul rând că target-ul tânăr se informează tot mai mult prin intermediul canalelor digitale şi tot mai puţin prin produse de print. Nu este realist să credem că pe viitor îşi vor schimba din nou comportamentul, revenind la print, nici că piaţa de publicitate va creşte din nou la volumul de dinaintea crizei.
- Dorim să ne concentrăm pe mărcile noastre cele mai puternice şi să ne consolidăm cele mai importante poziţii pe piaţă. Construim în jurul mărcilor noastre puternice platforme digitale şi oferim conţinut multimedia pe mai multe platforme şi pe diferite canale.
- Dezvoltăm în primul rând mediile digitale şi obţinem venituri mai mari din segmentul B2C – Business to consumer.
- Până în 2012, mediile digitale trebuie să reprezinte 20% din cifra de afaceri.
- Acolo unde se cere, vom reduce şi oferta.
Trimite un comentariu