Antena 1 îşi internalizează vânzările începând cu 1 ianuarie 2010. Cristian Mihalache, în prezent Director de Business Development al grupului Intact, va conduce interimar departamentul de vânzări.
Posturile de care se va ocupa Mihalache: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV si Antena International.
Până la sfârşitul anului 2009, contractele de publicitate vor fi administrate de CLIR Media, regia condusă de Laurenţiu Ionete. Managerul CLIR Media a vorbit de posibiltatea internalizării vânzărilor Antena 1 într-un interviu acordat paginademedia.ro, AICI.
Cine este Cristi Mihalache:
- Are 15 ani de experienţă 15 ani în zona de media şi advertising, din care ultimii şapte ani în presa scrisă (Advertising Sales Director la Evenimentul zilei şi Capital).
- A început cariera în 1993 la Plus Advertising (acum Lowe).
- Business Development Manager Focus Publicis (1995-1997), apoi la Initiative Media
- Director executive Monopoly Media (outdoor company).
- Director de Publicitate la Evenimentul zilei între 2001 şi 2006.
- A coordonat vânzările de publicitate pentru Capital între 2006 şi 2008.
Citeşte şi:
Comunicatul de presă:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roINTACT MEDIA GRUP anunţă noua strategie
cu privire la vânzarile de publicitate TVÎncepând cu data de 01 Ianuarie 2010, Cristian Mihalache, în prezent Director de Business Development al grupului Intact Media, va conduce interimar departamentul de vânzări de publicitate aferent posturilor TV: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV şi Antena Internaţional.
Numirea lui Cristian Mihalache face parte din noua strategie a grupului INTACT MEDIA GRUP prin care vânzările de publicitate TV urmează să fie internalizate prin intermediul unui departament de vânzări care va deveni operaţional începând cu anul 2010. Până la finele anului 2009, toate contractele de publicitate aflate în derulare vor fi administrate în continuare de CLIR Media.
Cu o experienţă de peste 15 ani în zona de media şi advertising, din care ultimii şapte ani în presa scrisă (Advertising Sales Director la Evenimentul zilei şi Capital), Cristian Mihalache este activ în media si publicitate din anul 1993.
A început cariera în 1993 la Plus Advertising (acum Lowe & Partners), următorul pas fiind acela de Executive Director la Total Media Shop. Părăseşte pentru o scurtă perioadă vânzările de publicitate în 1995, pentru postul de Marketing Director, Parametru (importator şi distribuitor Brenac), de unde revine în publicitate la Focus Publicis, Business Development Manager 95 – 97, iar mai apoi Initiative Media 97-98. A mai activat în perioada 1998-2000 în Monopoly Media (outdoor company) ca Director Executiv, Omega Press Investment - Departamentul de Advertising, în 2000-2001 şi Betacons – 2001.
A fost Director de Publicitate la Evenimentul zilei între 2001 şi 2006 şi a coordonat vânzările de publicitate pentru Capital între 2006-2008.
A urmat facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice şi în 2008 a absolvit programului EMBA din cadrul Asebuss.
Comentarii
Sa va explicitez eu cum devine miscarea, ca prea ati luat-o pe aratura.
1. avem o gasca de consultanti. Oceanici. Desi, dupa cum se misca, sunt mai de balta aseaaa...
2. Consultantii au consultat si a reiesit ca trebuie internalizat.
3. Internalizarea nu se face oricum, copiii mei Mai intai aducem probe si dovezi in favoarea ei. Adica dupa ce a reiesit din adancurile oceanului ca trebuie internalizat e cazul si sa aratam ca pe uscat nu se gaseste nimic mai de soi. Asa ca se ajunge la punctul urmator.
4. Recrutare. Pai sa rascolim piata. Sa chemam la interviuri pe toata lumea. De la juniorul vanzator de la Arici Pogonici pana la Sarbu (am eu un sentiment ca l-au chemat si pe mos barbutza la vorbitor. Dar nu s-au inteles in privinta programului de lucru. Cica are obiceiul sa plece prin exitare la ore doar de el stiute si doar pe bani multi). Dupa ce au tarait prin interviuri savante pe toata lumea au concluzionat ferm - pai, vedeti dom'le, ca tot ai nostri e mai breji?
5. Asa ca au inceput sa se uite in curtea proprie. Evident ca au inceput cu mogulul. Putin respect. Da' asta e prea cool si o arde doar digital pe bloguri. Cica ar fi interesat doar de niste vanzari in Second Life. Ca tot p'acolo ar fi pitite si conturile faimoase si odioase. Dupa care cu Camelia. Doar ca interviul pe care Camelia l-a sustinut tot cu ea insasi a fost picat. Nepotrivire de caracter, pare-se. Si tot asa pana au ajuns chiar si la Teo si Mircea Shou. Cand s-au dezmeticit si si-au dat seama ca nu-i mai au pe toti in curte. Si tot uitandu-se oceanicii lung si abatut prin jur, au descoperit intr-un colt, pe un raft prafuit pe Cristi Mihalache. Soarele a rasarit, norii s-au risipit, pasarelele au triluit si iarba a inverzit. Si intr-un glas s-a auzit: ECCE HOMO!
6. Si mi ti l-au sters de praf pe Cristi, i-au pus pampon roz si l-au scos in lume.
7. Dar ca sa nu nutreasca vise prea mari de preamarire, sa nu ameteasca brusc, sa nu aiba cine stie ce idei l-au botezat... INTERIMARUL!!! Tam-ta-na-nam-taaa-naaaam!!!
cat despre partea a doua a mesajului tau, te-ntreb: ce, zici ca e suficient ce scrie in comunicat ca sa vinzi publicitate pentru al doilea grup de media, in piata asta? eu dac-as fi vanzatorul lui mediapro as face mare petrecere azi.
De ce au mai arat piata daca il aveau sub nas? Aveau nevoie de confirmarea ca e bun? Nu ma prind...
Comunicatul e lipsit de eleganta pentru ca are structura unuia care anunta un director plin si nu un interimar. Eu inteleg din el faptul ca toata experienta de piata enuntata nu e suficienta pentru ca Mihalache sa devina director adevarat.
Unde or fi gasit oamenii astia cutia cu dinozauri nu stiu!
Ii doresc lui Cristi Bafta! Are mare nevoie pentru bazinul cu rechini in care a aterizat!
as spune ca (la)ba din contra. Pentru Cristi e un compliment ca dupa ce au arat cu interviuri jumate din piata de publicitate l-au ales pe el, chiar si interimar. Jignita e opinia publica, iar de Laurentiu Ionete ce sa mai spun...
Urat, lipsit de tact, asa cum ne-am obisnuit deja de la Intact. Na, ca fac si poezie!