Plecare neaşteptată la vârful The Group, grup de companii deţinut de Zoltan Szigeti şi Mihaela Nicola. Neaşteptată pentru că mutarea lui Ovidiu Florea vine după 16 ani de colaborare cu Szigeti (istoria colaborării, în articol).
Ovidiu Florea este reţinut în declaraţii. Vorbeşte despre “motive personale” şi punctează faptul că decizia i-a aparţinut.
Ovidiu Florea, pentru paginademedia.ro:
“Ceea ce este foarte clar este că eu am decis să plec. Eu am zis La revedere. Motivele sunt strict personale şi aş prefera să nu le discut. Pot spune că nu sunt motive de business.”
Dincolo de funţia executivă la Media Investment, Ovidiu Florea era şi acţionar 100% la House of Media. Ce a făcut cu acţiunile?
Ovidiu Florea spune că “a cedat” acţiunile către The Group, dar nu dă detalii despre procesul “cedării”. Adaugă că despărţirea a fost “o treabă foarte amiabilă”.
Unde se va orienta? Va rămâne în media, spune el. “Sunt tentat de vânzările de publicitate TV”, declară Florea.
CONTEXT: Piaţa vânzărilor TV a fost agitată pe final de an 2009. Antena 1 îşi consolidează acum departamentul de vânzări, după ce a încheiat colaborarea cu Clir Media. Discovery Channel a rămas fără vânzător, după plecarea lui Vlad Tudosie în noua echipă a Antenei 1. Nu în ultimul rând, Realitatea şi-a internalizat vânzările (care se derulau înainte prin DBV Mediahouse) şi funcţionează cu propriul departament.
Ovidiu Florea şi Zoltan Szigeti, împreună la bine şi la greu
Zoltan Szigeti şi Ovidiu Florea au în spate o istorie de 14 ani. Ovidiu Florea a început să lucreze în publicitate în 1992, la agenţia locală Primera, care deţinea franciza Ogilvy & Mather.
În 1994, Ogilvy a decis să îşi înfiinţeze o agenţie în România cu Zoltan Szigeti la conducerea operaţiunilor din România. Ovidiu Florea se ocupa de departamentul de media.
Ulterior, grupul Ogilvy şi-a dezvoltat şi o agenţie de media, The Network, condusă de Ovidiu Florea. The Network s-a transformat în Mindshare.
După alegerile din 2004, Zoltan Szigeti şi Mihaela Nicola au fost înlăturaţi de la şefia Ogilvy România. Printre motivele vehiculate ale înlăturării celor doi: implicarea grupului Ogilvy în campania electorală a PSD.
În 2005, după plecarea lui Zoltan Szigeti şi a Mihaelei Nicola de la conducerea grupului Ogilvy, Ovidiu Florea li se alătură în noul proiect The Group.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu