Divele rivale Mihaela Rădulescu şi Andreea Marin au ceva în comun: românii încep să se cam săture de cele două vedete. Aşa reiese din studiul Talent Barometer, realizat pentru paginademedia.ro de către compania de cercetare Exact.
La întrebarea De cine v-aţi săturat?, atât Mihaela Rădulescu, cât şi Andreea Marin, au obţinut cele mai mari procente (6-7%). Interesant, procentul de saturaţie este ridicat şi pentru grupul Divertis, pe publicul studiului: urban, 15-49 de ani.
PRECIZARE: Studiul Exact a luat în calcul doar vedetele din Topul emisiunilor prezentate de vedete cu cele mai mari încasări din publicitate, realizat de paginademedia.ro. La aceste vedete s-au adăugat Andreea Marin şi Mihaela Rădulescu.
Topul celor mai "ne-plăcute" vedete îl are cap de listă pe Mircea Badea: Aproape 30% din cei intervievaţi au declarat că nu îl plac pe Mircea Badea. Interesant este că vedeta Antena 3 împarte telespectatorii în două tabere – pro şi contra - pentru că 33% au declarat că au o părere bună despre el.
În clasamentul vedetelor “urâte”, după Mircea Badea, cele mai mari procente le-au obţinut Gabriela Cristea, Mihaela Rădulescu, Dan Negru, Cabral şi Mircea Solcanu.
“Am o părere negativă despre...”
Mircea Badea – 29,6%
Gabriela Cristea – 27,1%
Mihaela Rădulescu – 24,7%
Dan Negru – 24,6%
Cabral şi Mircea Solcanu – 23,4%
Mădălin Ionescu – 20,6%
Andreea Marin – 20,5%
Cătălin Măruţă – 18,1%
Divertis – 15,9%
Răzvan şi Dani – 15,6%
Andreea Esca – 7,7%
Şerban Huidu şi Mihai Găinuşă – 7,7%
Date tehnice despre studiu:
Perioada de cercetare: 2-17 decembrie 2009
Eşantion: 943 de persoane, reprezentativă pentru populaţia urbană între 15 şi 49 de ani.
Marja de eroare: +/- 3%
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roCompania EXACT Cercetare şi Consultanţă este specializată în domeniul cercetării de piaţă, al sondajelor de opinie şi al consultanţei în marketing. Printre clienţii EXACT se numără SBS Broadcasting, Zile şi nopţi, UTV, Intact, Realitatea, Centrul Medical Unirea, La Roche România, Sanofi Aventis, Graffiti BBDO, Media Direction, Publicis şi Splendid Media.
Faptul ca citesc cu incredere PaginaDeMedia nu inseamna ca am sa cred automat si toate studiile si articolele publicate de Petrisor. Pot sa ma insel sau nu :)