Compania de consultanţă Ocean Strategy încheie colaborarea cu trustul Intact, începută cu aproape doi ani în urmă.
Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, colaborarea dintre Ocean Strategy şi Intact urmează să se încheie în următoarele săptămâni.
În toamna lui 2008, Ocean îşi propunea să facă din Antena 1 liderul pieţei de televiziune şi să depăşească Pro TV într-un orizont de aproximativ doi ani.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roDatele de audienţă arată încă o diferenţă notabilă între cele două posturi rivale. Astfel, în luna februarie, audienţa medie a Pro TV, în mediul urban, era de 391.000 de telespectatori, faţă de 284.000 Antena 1. În intervalul de maximă audienţă (Prime Time, orele 19.00-23.00) ecartul este mai mare: Pro TV era urmărit, în medie, de 962.000 de telespectatori în mediul urban, iar Antena 1 de 563.000 de persoane.
-la Pro, niciodata doi prezentatori nu s-ar fi porcait in direct, in emisiuni inregistrate sau in presa scrisa, indiferent cat de ok era subiectul. In Intact, asemenea practici sunt frecvente; doar doua exemple: Mihaela Radulescu - Mircea Badea, Ion Cristoiu - Mircea Badea. Si stiti foarte bine ca nu-s singurele cazuri. Aici e chestie de imagine si n-ar trebui sa spui intregii lumi ca un coleg miroase a transpiratie de nu mai poti tu sa dormi noaptea.
-Lucian Mandruta n-ar fi prezentat niciodata o emisiune de divertisment la Pro. "Paine si circ" e ceva jalnic inclusiv ca idee de format per editie!
-cum sa renunti atat de usor la Mircea Radu, un om care a facut audienta zdravana ani de-a randul, sa-l arunci acum ca pe o masea stricata de parca nu fusese decat un o Bianca Dragusanu/Marina Dina sau alt cauciuc de-asta tip asistenta lu' cutare?!
Nu cred ca Ocean Strategy e de vina pentru slabele rezultate ale Antenei.