Adevărul Holding anunţă că nu va mai publica reclame plătite care au legătură cu industria tutunului. Decizia include orice fel de formă publicitară plătită legată de industria tutunului, fie că este vorba despre machete tradiţionale de advertising, cazuri de business sau chiar cereri de angajare în domeniu.
De ce, dintr-o dată, această decizie?
British American Tobacco - BAT a pornit, de curând, o campanie prin care atrage atenţia asupra contrabandei cu ţigări. Are legătură această campanie cu decizia Adevărul?
Peter Imre, director general Adevărul Holding, pentru paginademedia.ro:
"Decizia noastră are legătură cu politica trustului Adevărul Holding. Cred că este o contradicţie între dorinţa de a face campanii şi proiecte de sănătate publică şi a încasa bani de la producători din industria tutunului. Voi fi deschis la orice campanie de sănătate publică."
Peter Imre spune că grupul a avut o înţelegere cu un producător de tutun, dar, prin decizia de ieri, aceasta a fost întreruptă.
"Decizia nu este unică în lume. Şi nici nu pune la îndoială industria tutunului, o industrie perfect legală şi respectabilă", a adăugat el.
Din decizia Adevărul:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
- de joi, 22 aprilie, nu va mai publica în paginile produselor sale machete publicitare plătite care au legătură cu industria tutunului.
- Adevărul, Adevărul de Seară şi Click!, dar şi revistele care apar sub egida Adevărul Holding - Forbes, Foreign Policy România, Click! pentru femei şi OK! nu vor mai accepta spre publicare machete plătite care au, fie şi indirect, legătură cu industria ţigaretelor şi a produselor din tutun.
- Aceleiaşi decizii se vor adapta de la aceeaşi dată şi variantele online ale tuturor publicaţiilor Adevărul Holding.
nu erau reclame la tigari pentru ca oricum era interzis
circ gratuit si sfidare a agentiilor si clientilor