Viorel Hrebenciuc, „sforarul” PSD, l-a rugat pe Sorin Oancea, şeful Antena 3, să nu boicoteze mediatic lansarea publicaţiei Puterea, care este condusă de Alecu Racoviceanu, prietenul său. Evenimentul zilei a “interceptat” un SMS trimis de Hrebenciuc către Oancea: „Sorine, te rog să nu boicotaţi noul ziar Puterea...”, scria Hrebenciuc, pe telefon, la începutul şedinţei Comitetului Executiv al PSD.
Conform unor surse ar fi existat şi o continuare a acestui SMS: „Îţi garantez că nu este nici ziarul lui Vîntu... nici al meu. Mulţumesc. Viorel”. Liderul PSD a recunoscut, într-o declaraţie pentru EVZ, lobbyul făcut pentru publicaţia cu pricina. „M-a rugat un prieten, Alecu. Alecu Racoviceanu”, a precizat el. (Foto: Gabriel Petrescu, Mediafax Foto)
Grupurile media, regiile de vânzări interactive şi companiile online AdEvolution, Apropo Media, ARBOinteractive, Digital Ads, F5, Intact Interactive, InternetCorp, Neogen, Sanoma Hearst România şi Splendid Interactive anunţă că au decis de comun acord adoptarea unui set de principii care să guverneze gestionarea campaniilor de performance marketing pe toate site-urile pe care le editează şi/sau le reprezintă din punct de vedere al vânzării spaţiilor de publicitate, notează Mediafax, HotNews, Ziarul Financiar şi România liberă. Recomandările industriei de publicitate online vor intra în viguare de la 1 mai.
Camera Deputaţilor şi Senatul au decis prelungirea până la 30 iunie a mandatului preşedintelui Societăţii Române de Radiodifuziune, Maria Ţoghină, şi al celorlalţi membri ai Consiliului de Administraţie, anunţă România liberă, care citează Mediafax. Parlamentarii au adoptat, în unanimitate, o hotărâre în acest sens care prevede şi că procedurile pentru desemnarea unui nou Consiliu de Administraţie al SRR se suspendă. Această prevedere a fost votată la propunerea viceliderului grupului PNL Eugen Nicolăescu, acesta explicând că toate grupurile parlamentare doresc depolitizarea structurilor de conducere ale SRR şi SRTV şi de aceea trebuie suspendate aceste proceduri.
Mandatul conducerii radioului public, prelungit de Parlament până la 30 iunie
Agenţiile de presă Reuters, AFP, AP, dar şi Getty au decis să boicoteze conferinţa de presă de azi, în care organizatorii Festivalului Internaţional de Film de la Cannes anunţă selecţia oficială, potrivit Mediafax. Agenţiile de presă au ales să facă acest gest, referitor la conferinţa celei de-a 63-a ediţii a Festivalului de la Cannes, pentru a denunţa restricţiile impuse de organizatori în privinţa transmisiilor video pe covorul roşu.
Reuters, AFP, AP şi Getty boicotează conferinţa în care se va anunţa selecţia oficială de la Cannes
Manuela Necula, CEO-ul Ogilvy Group România, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piaţa locală, spune că presiunea pe rentabilitatea investiţiilor în publicitate (ROI) este mare, clienţii fiind atenţi la fiecare ban pe care îl scot din buzunar, scrie Ziarul Financiar.
"Marketerii sunt mai pregătiţi să înfrunte 2010, faţă de acelaşi moment al anului 2009. Pe de altă parte, să nu uităm că startul lui 2010 a fost dat dintr-o cu totul altă poziţie faţă de cea a anului precedent, când se simţeau încă efectele rezultatelor excepţionale ale anului 2008. (...) Ne aşteptăm ca 2010 să fie un an dur, în care lupta pentru market share a jucătorilor din piaţa de comunicare să fie pe primul plan, pentru că, în condiţiile unei investiţii egale sau mai mici comparativ cu 2009, câştigarea de market share e principala cale pentru creştere."
Manuela Necula, Ogilvy România: Clienţii continuă să fie atenţi la fiecare pas pe care îl fac
The Group a avut afaceri de 81,1 mil. euro, în scădere faţă de anul anterior, când a înregistrat rulaje de 108,2 mil. euro, notează Ziarul Financiar şi Daily Business. "Bilanţul anului 2009 dovedeşte că şi industria noastră a fost afectată de convulsii. The Group a reuşit, totuşi, să îşi sporească portofoliul fiecărei companii prin adăugarea unor clienţi foarte activi compensând diminuarea generală a bugetelor şi sporindu-şi astfel cotă de piaţă în cadrul industriei", spune Mihaela Nicola, CEO al The Group.
Săptămânalul cultural Dilema Veche se află în plină campanie de relansare şi îşi lărgeşte publicul vizat, astfel că nu se adresează doar intelectualilor cu înalte studii superioare, "nu este greu de citit şi mai ales nu este exclusiv culturală", a declarat pentru DailyBusiness.ro Mircea Olaru, directorul de marketing în cadrul Adevărul Holding, trustul care deţine titlul. Revista a scos primul număr în noul format într-un tiraj de 77.000 de exemplare, în condiţiile în care, conform celor mai recente date auditate de BRAT, vânzările înainte de relansare erau de 6.500 de exemplare pe ediţie. Primul număr al revistei în noul format a apărut pe 8 aprilie, cu rubrici noi, mai multe pagini, 32 în loc de 24, şi primul insert dintr-o serie de 8 a filmelor lui Charlie Chaplin.
Dilema Veche umblă la imagine ca să susţină explozia tirajului: Nu suntem o revistă greu de citit
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roPremierul Marii Britanii a declarat că utilizatorii de Internet ar trebui să aibă acces gratuit la conţinut şi că nu ar trebui să fie obligaţi să plătească pentru acesta, notează Wall-Street şi Jurnalul Naţional, care citează The Guardian. Gordon Brown critică planul lui Rupert Murdoch de a introduce modele de plăţi pentru variantele online ale titlurilor Times şi Sunday Times, argumentând că internauţii nu vor accepta să li se ceară plata conţinutului.
Trimite un comentariu