Skip to main content

Revista presei media - 21 aprilie

 

Publicitate

adrian-sarbu18Central European Media Enterprises (CME) a anunţat finalizarea achiziţiei grupului bulgar de televiziune bTV de la News Corporation, pentru 400 de milioane de dolari, notează Mediafax, HotNews şi Daily Business.

Adrian Sârbu, preşedinte şi director executiv al CME: "Bulgaria va fi cea de-a şasea ţară care implementează modelul operaţional al CME, al cărui succes se axează pe poziţia de lider în privinţa audienţei şi profitabilitate ridicată pe segmentul televiziune multichannel, Internet şi conţinut".

Comisia Paritară (COMPAR), care va organiza licitaţia pentru selecţia furnizorului unic al Serviciului Naţional de Măsurare a Audienţelor TV, a aprobat marţi lista companiilor care vor fi invitate să intre în competiţie. Acestea sunt AGB Nielsen Media Research, GfK România, Kantar Media (TNS UK), Mediametrie şi Media Research. Potrivit unei informări comune ARMA - CNA, procedura de licitaţie va demara la începutul lunii mai, informează HotNews şi Money.ro. În prezent, datele de audienţa TV sunt furnizate de GfK România, al cărei contract cu ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor) urmează să expire la sfârşitul lui 2011. Compania care va măsură ulterior audienţele TV va trebui selectată până la sfârşitul lui 2010.

TomTouch, divizia interactivă a companiei CS Vision, va implementa în staţiile RATB şi la metrou panouri publicitare care vor conţine jocuri interactive. Noul suport publicitar ar trebui să genereze venituri de cel puţin 250.000 euro anul acesta, a declarat pentru Wall-Street Răzvan Bagiu, fondatorul CS Vision. Panourile, care pot fi integrate în mobilierul stradal sau în refugiile staţiilor de autobuz, vor conţine jocuri interactive precum puzzle-uri, susţinute de câte un brand. Până acum, TomTouch a derulat două proiecte pilot, pentru Pepsi Romania şi Romtelecom.
TomTouch vrea să scoată 250.000 euro din ecrane publicitare interactive

Audienţa constantă şi bine targetată a determinat marii advertiseri să îşi majoreze substanţial bugetele de publicitate alocate posturilor destinate copiilor în T1 2010 faţă de T1 2009, până la 380.000 de euro, net. De altfel, marii advertiseri şi-au concentrat bugetele pe TV, investind mai mult cu 18% în T1 2010 comparativ cu T1 2009. Preţurile pentru punctul de audienţă în cazul staţiilor pentru copii au scăzut însă cu până la 20% faţă de 2009, scrie Financiarul într-o analiză dedicată publicităţii de pe posturile pentru copii.
Încasările din publicitate ale posturilor de desene animate au crescut cu 31% în T1 2010

Noile medii de comunicare sunt amuzante, contribuie la socializare şi la informare, dar în situaţii critice fac mai mult rău decât bine. Experţii în comunicare spun că pentru a se apăra de dezinformarea de pe aceste canale, consumatorul trebuie să fie atent la sursele credibile, scrie Adevărul. Noile media, printre care platforma Twitter, blogurile şi e-mailul, au perturbat informarea publică despre virusul A(H1N1), potrivit reprezentanţilor Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS).
Excesul de Twitter poate dăuna informării

Din 10 mai, principala emisiune informativă de la Kanal D îşi schimbă formatul şi ora de difuzare: de la 18.30 la 19.00, scrie Evenimentul Zilei. „Publicul de ştiri este la ora 19.00 şi, deoarece avem un concept nou, în care credem şi care are un potenţial de reuşită pe piaţa din România, ne-am decis că este momentul pentru schimbare şi suntem convinşi că putem să intrăm în competiţie directă cu celelalte jurnale importante ale serii”, spune Fatih Salis, project manager al ştirilor Kanal D.
Ştiri în haine noi la Kanal D

Ce este şi de ce avem nevoie de Buzz Marketing? IAA.ro a discutat despre subiect cu Catrinel Graepel şi Cosmin Moldovan, de la compania Funky Business.

Buzz Marketing poate fi măsurat prin numărul de impresii, dar nu se va şti dacă utilizatorii au înţeles mesajul, dacă au dat din greşeală peste el, dacă i-a impresionat sau dacă au cumpărat produsul. Măsurarea se face pe medii precum social media, bloguri, forumuri. Ca şi companie, este mult mai eficient să iei un influenţator pe social media şi să promoveze el brandul, decât ar fi ca acea companie să acumuleze un milion de prieteni pe Facebook”, explică Graepel.
Buzz marketing: uită tot ce ai învăţat până acum

Compania Magna, divizia de media a Interpublic, şi-a revizuit estimările în ceea ce priveşte veniturile din publicitate în Marea Britanie, estimând o creştere de 3% pentru 2010, notează Financiarul, care citează brandrepublic.com. La sfârşitul anului 2010, Magna previziona o scădere de 1% pentru piaţa de publicitate din Marea Britanie.
Magna estimează o majorare de 3% a pieţei de advertising

Contul de creaţie publicitară al Volkswagen intră în portofoliul DDB România, în urma unei afilieri de reţea, anunţă agenţia Icon Advertising, cea care a gestionat contul în ultimii şapte ani, scrie Wall-Street.ro.
Contul Volkswagen se mută de la Icon Advertising la DDB

Marile momente ale rock-ului şi ale muzicii americane sunt acum accesibile printr-un click. Revista muzicală Rolling Stone va posta online toate cele 43 de arhive, scrie România liberă, care citează site-ul elveţian lesquotidiennes.com. Accesibile la un preţ moderat, arhivele sunt principala noutate a noii versiuni a site-ului rollingstone.com. "Puteţi răsfoi toate numerele, de la începuturile noastre la San Francisco, în noiembrie 1967", spune redactorul şef Will Dana într-un mesaj afişat pe site.
Revista "Rolling Stone" oferă online conţinutul celor 43 de ani de activitate

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus