Compania Ringier ar putea vinde participarea de 25% din postul Kanal D, unde este partener cu holdingul turcesc Dogan.
Vor rămâne acţionari Ringier în Kanal D?, a fost întrebarea paginademedia.ro. Ce au răspuns oficialii Ringier la întrebarea paginademedia.ro despre viitorul parteneriatului:
Christian Unger, pentru paginademedia.ro:
“Pot spune că importanţa strategică a Kanal D este mai mică decât în urmă cu trei ani”.
“Păstrăm activitatea şi parteneriatul în Kanal D, dar, dacă cineva are o ofertă convenabilă, am putea vinde. Dar, să fiu bine înţeles, nu suntem presaţi să facem asta”.
Răspunsul lui Unger legat de importanţa strategică a Kanal D trebuie pus în contextul publicaţiilor deţinute de Ringier în prezent. Una dintre raţiunile principale ale intrării Ringier în postul TV a ţinut şi de promovarea titlurilor editate în România. Între timp, două din titlurile Ringier – Capital şi Evenimentul zilei, au ieşit de sub tutela publisherului elveţian, fiind vândute către Bobby Păunescu.
Christian Unger:
“În legătură cu Kanal D nu putem să spunem lucruri concrete, deocamdată observăm altervanativele pe care le avem. Focusul principal este, însă, pe piaţa ziarelor de bulevard. Pe moment rămânem cu angajamentul faţă de Kanal D, dar dacă am avea alte opţiuni, ne vom schimba strategia.”
Citeşte şi:
- Ringier, 13 milioane de euro pierdere în 2009. România a tras Ringier în jos
- De ce nu a intrat România în alianţa Ringier - Axel Springer
- RINGIER ÎN GRAFICE: România are sub 3% din businessul Ringier
Comentarii
Un dram de naivitate.