Pro TV 3D va fi implementat anul acesta, fapt pentru care SC Pro TV SA a solicitat şi obţinut de la ANCOM o licenţă de a emite experimental în 3D, a declarat marţi Claudiu Paraschiv, Head of TV Technology al grupului Central European Media Enterprises (CME), din care face parte Pro TV, notează Mediafax şi Gândul.
"Am solicitat ANCOM o licenţă pentru a emite 3D şi intenţionăm să implementăm canalul anul acesta. Acest canal nu va fi în simulcast cu programul Pro TV. Credem că nu avem suficiente motive astăzi să transformăm transmisia HD într-o transmisie eminamente 3D", a spus Claudiu Paraschiv, marţi, în cadrul International Digital Forum 2010. (Foto: Bogdan Maran, Mediafax Foto)
Directorul general al studioului local din Cluj al Antena 1, Florin Danciu, a decis de comun acord cu conducerea Antenei 1 încetarea, începând de marţi, a contractului prin care acesta a preluat anul trecut managementul postului clujean, după cum a declarat el pentru HotNews.
El a spus că nu ştie ce se va întâmpla cu staţia pe care a condus-o, aceasta fiind de acum responsabilitatea staţiei-mamă. Contactaţi în legătură cu posibilă închidere a A1 Cluj, reprezentanţii Antena 1 au declarat că "în ceea ce priveşte staţia locală de la Cluj, lucrurile sunt în parametri normali de business", fără a oferi, pentru moment, alte detalii.
Antenă 1 Cluj a rămas fără manager pe fondul informaţiilor privind posibila închidere a staţiei
Interdicţie ridicată. Reprezentanţii PDL şi miniştrii pot participa la emisiuni TV, a declarat vicepreşedintele PDL Gheorghe Flutur, scopul fiind acela de a se comunica măsurile Executivului, scrie Mediafax.
Flutur a menţionat că vor ieşi la televiziuni în primul rând miniştrii, pentru că aceştia sunt în măsură să prezinte măsurile Executivului, în special în privinţa acordului cu FMI. "Apar multe ştiri distorsionate şi este nevoie să apară la televizor miniştrii şi reprezentanţii partidului", a mai spus vicepreşedintele PDL.
PDL renunţă la interdicţia faţă de televiziunile de ştiri
Spotul şi posterul Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF), care va se desfăşura, în perioada 28 mai - 6 iunie, la Cluj-Napoca, parodiază filmul "Războiul Stelelor", rolurile fiind jucate de Florin Piersic şi Florin Piersic junior, scrie Mediafax. Ideea spotului îi aparţine regizorului Radu Munteanu. Spotul a fost prezentat, în premieră, în cadrul conferinţei de presă, în care rolul lui Dark Vader este jucat de Florin Piersic care îi spune lui Florin Piersic junior: "Sunt tatăl tău", precum i-a spus Vader lui Luke Skywalker.
Spotul şi posterul TIFF 2010 parodiază "Războiul Stelelor"
Firma DTH Television Grup, proprietarul televiziunii digitale prin satelit Boom TV, a cerut insolvenţa la Tribunalul Bucureşti într-un dosar înregistrat vineri, 7 mai, scrie Mediafax. Decizia vine după ce în prima parte a acestui an Unicredit Ţiriac Bank, Grecos Energy Telecomunicaţii şi Eurocom Networks & Technologies au cerut în instanţă falimentul DTH Televison.
DTH Television, proprietarul televiziunii digitale Boom TV, a cerut insolvenţa
Adelina Vârciu este începând de astăzi asistenta secundă a lui Mihai Morar la emisiunea „Răi da’ buni“, de la Antena 2, scrie Adevărul. Ea va fi prezentă în fiecare ediţie alături de Marina Dina, asistenta experimentată a emisiunii şi, alături de ea, Adelina va răspunde de bună-dispoziţia invitaţilor show-ului.
Adelina Vârciu, rea da’ bună
Trilulilu.ro îşi internalizează vânzările de publicitate, anunţând că încheie colaborarea cu F5 X-Media, regie ce aparţine F5, divizia online a grupului Realitatea-Caţavencu, notează HotNews, Financiarul şi Wall-Street.ro. Procesul de internalizare totală a vânzărilor se va încheia la mijlocul lunii iunie, când va înceta şi contractul cu o altă regie, Beyond Media, care gestionează spaţiul publicitar pe prima pagină a portalului.
Dacă anul trecut campaniile electorale au adus un plus de oxigen afacerilor, 2010 a început sub auspicii negative pentru companiile specializate în producţie publicitară, scrie Financiarul într-o analiză pe această temă. După primele trei luni din 2010, piaţa de profil se înscrie într-o scădere de 25%-40% faţă de primul trimestru al lui 2009, spune Liviu Rogojinaru, preşedintele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor din Industria de Publicitate. Piaţa este evaluată la 113 milioane de euro în 2010, faţă de 150 de milioane de euro în 2009.
Piaţa producţiei publicitare în trimestrul I: - 25%
Agenţia Lowe PR conduce campania de lansare a reprezentanţei Hasbro România, compania care are portofoliu branduri precum Transformers, Monopoly, Nerf, Little Pet Shop, My Little Pony, Play-Doh Playskool, notează Wall-Street şi Daily Business.
Grupul media francez Lagardere, publisherul revistelor Elle şi Paris Match, a raportat pentru primul trimestru al anului fiscal 2010 vânzări mai mici cu 1,5%, scrie Financiarul, care citează Reuters. Astfel, veniturile grupului francez pentru T1 2010 au totalizat 1,75 miliarde de euro, faţă de 1,73 miliarde de euro cât estimau analiştii pieţei.
Lagardere, venituri mai mici cu 1,5% în T1 2010
Preluarea companiei de publicitate mobilă AdMob de către Google ar trebui să treacă printr-o analiză riguroasă a autorităţilor de reglementare, susţine directorul executiv al grupului de comunicare WPP, Martin Sorrell, scrie Wall-Street, care citează BrandRepublic. Comisia Federală de Comerţ (FTC) din Statele Unite, a verificat tranzacţia însă nu a anunţat dacă va demara o investigaţie suplimentară.
Seful WPP vrea o anchetă suplimentară pentru tranzacţia AdMob-Google
Ediţia Playboy care va fi difuzată pe piaţă de vineri, 14 mai, va conţine imagini realizate cu o cameră 3D, iar revista va fi însoţită la standuri şi de o pereche de ochelari 3D, scrie Daily Business, care citează Associated Press. Hugh Hefner, fondatorul Playboy, a admis că vrea să profite de pe urma popularităţii filmelor 3D precum Avatar şi How to Train Your Dragon, deşi nu se declară un mare fan al acestei tehnologii.
Revista Playboy va include imagini 3D în următoarea ediţie
Industria viselor de la Hollywood a fost şi ea afectată de criză, principalele case de producţie finalizând anul 2009 cu rezultate financiare în scădere faţă de 2008. Ca urmare, bugetele de promovare a noilor producţii au fost diminuate cu 8% anul trecut, până la 4,39 miliarde de dolari, fiind de aşteptat alte diminuări în prima jumătate a acestui an, scrie Financiarul. Studiourile s-au orientat către medii mai ieftine precum Facebook, Twitter sau YouTube.
Studiourile de la Hollywood au redus bugetele de promovare ale noilor filme la 4 mld. USD
Un producător din Australia a convins câţiva tineri să-şi „vândă“ virginitatea într-o emisiune care îi va servi, ulterior, la realizarea unui film documentar, scrie Adevărul. Iniţiatorul licitaţiei a fost nevoit să mute emisiunea din statul australian Victoria în Las Vegas, după ce autorităţile locale au anunţat că îl vor acuza de prostituţie.
Producătorul Justin Sisely a pierdut mai bine de un an recrutând tineri virgini de ambele sexe dispuşi să se scoată la licitaţie în faţa camerelor de filmat. Cu ajutorul lor, Sisely vrea să realizeze un reality-show pe care să-l transforme, ulterior, într-un film documentar. Evident, proiectul are mulţi contestatari.
Virgini scoşi la licitaţie pentru un reality-show
Congresul Mondial IAA, ce se desfăşoară o dată la doi ani, îşi deschide astăzi porţile şi va primi peste 1.200 delegaţi, din mai mut de 40 de ţări şi speakeri recunoscuţi la nivel internaţional, notează IAA.ro şi Financiarul. Tema Congresului din acest an este legată de schimbări şi consecinţele acestora asupra industriilor de advertising, marketing, media şi comunicare.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roPublicarea mai multor conţinuturi explicite sexual pe paginile enciclopediei colaborative online Wikipedia şi pe site-urile adiacente a dus la declanşarea unui scandal între editorii platformei şi colaboratorii săi, informează Mediafax, care citează BBC News Online.
Wikipedia, afectată de un scandal pe tema conţinuturilor pornografice
Trimite un comentariu