Patru candidaţi, printre care grupul elveţian Ringier, şi-au manifestat interesul pentru achiziţia prestigiosului cotidian francez Le Monde, aceştia urmând să îşi depună ofertele până pe 15 iunie, potrivit lui Eric Fottorino, directorului grupului Le Monde, scrie Mediafax. Potrivit lui Fottorino, patru candidaţi şi-au manifestat interesul pentru achiziţia grupului de presă, trei la nivel declarativ şi unul în mod formal.
"Grupul elveţian Ringier a declarat că vrea să studieze dosarul. Noi aşteptăm ca ofertele să fie înaintate până pe 15 iunie", a mai spus Fottorino.
Ringier, printre companiile interesate de achiziţia grupului Le Monde
Sorin Dănilescu, în ultimele şase luni director de dezvoltare al Intact Interactive, divizia new media a grupului Intact, părăseşte această poziţie, scrie HotNews. "Este vorba despre încheierea unui mandat, am realizat mare parte din ce mi-am propus. Cele mai multe dintre ţinte au fost îndeplinite, iar rolul meu era în ultima vreme nesemnificativ în toată construcţia. (...) Echipa este formată, se poate dezvolta singură", a declarat Dănilescu, pentru HotNews.
Directorul de dezvoltare Sorin Danilescu părăseşte Intact Interactive
Utilizatorii hi5 au un consum de media online şi offline relativ scăzut şi, deşi nu sunt principalii aducători de venit în gospodărie, vor să cumpere, cu precădere, produse electronice şi electrocasnice, maşini second hand, echipament sportiv şi credite de consum, conform primelor date calitative publicate de SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet), care măsoară audienţa hi5 în România din toamnă lui 2009, notează HotNews şi Financiarul.
Gabriela Lungu, de la agenţia The Practice, va face parte din juriul de relaţii publice al celui mai important festival de publicitate, Cannes Lions, notează Money.ro. Anul trecut, România a fost reprezentată în juriu de Eliza Rogalski.
Drumul către Cannes. Cum a ajuns industria de publicitate din România să le judece pe celelalte
În ultima perioadă, companiile de monitorizare a presei au cunoscut o creştere a solicitărilor pentru serviciile pe online şi pentru presa internaţionlă, scrie Financiarul într-o analiză dedicată acestui subiect. Bogdan Ceauşescu, Publisher Mediafax Monitorizare, spune că piaţa de profil va creşte cu 2% în acest an, în timp ce George Domnisoru, Area Sales Manager Media Image Group, speră la o stagnare. În 2009, aproximativ 7% din veniturile generate pe acest segment de piaţă au provenit de la instituţiile publice.
Monitorizarea de presă în 2010: +2%, până la 13 milioane lei
Tincuţa Baltag, cea care conduce Fundaţia Dinu Patriciu, vorbeşte într-un interviu acordat Wall-Street.ro despre mecanismele fundaţiei, despre planuri şi despre cât de implicat este Dinu Patriciu în propriul proiect filantropic. ONG-ul funcţionează pe baza unui endowment în valoare de 100 milioane dolari, pe care Dinu Patriciu l-a plasat în 2006 într-un fond de investiţii. Fondul rulează banii şi îi investeşte în diverse instrumente financiare, precum acţiuni, obligaţiuni sau imobile. Dobânda produsă de acestea reprezintă bugetul anual al fundaţiei. Însă bugetul nu poate să fie niciodată mai mic de 7 milioane de dolari, aceasta fiind marja minima fixată.
Cum e să conduci fundaţia celui mai bogat român
Volkswagen este primul producător de maşini care a lansat o revistă pentru clienţii săi sub forma unei aplicaţii iPad, scrie Wall-Street.ro, care citează BrandRepublic. Anunţul cu privire la DAS (Digital Automotive Space) coincide cu lansarea europeană a terminalului iPad.
Volkswagen lansează revista companiei în format pentru iPad
Porsche a atribuit contul său global de media, în valoare de 80 mil. dolari agenţiei Omnicom Media Group, scrie DailyBusiness.ro, care citează publicaţia Advertising Age. Divizia de media din cadrul Omnicom Group a luptat pentru acest cont cu concurenţi precum Optimedia şi Starcom - de la Publicis, MediaCom - de la WPP şi Havas de la MPG Groupe, potrivit producătorului auto.
Omnicom a câştigat contul global de media al Porsche, de 80 mil. dolari
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roJimJam, canalul de televiziune destinat preşcolarilor, sărbătoreşte Ziua Copiilor cu un nou serial, scrie Evenimentul zilei. Serialul „Pingu”, difuzat în fiecare zi pe JimJam, începând cu ora 8.35, urmăreşte aventurile lui Pingu, un pinguin plin de energie, care însă este, câteodată, răutăcios şi neîndemânatic.
Pingu, un nou personaj în lumea copiilor
Comentarii