Skip to main content

Revista presei media - 18 iunie

 

Publicitate

GIGI BECALI - RETINEREChristian Ciocan, actualul purtător de cuvânt al Poliţiei Capitalei, a luat decizia de a părăsi funcţia de conducere pe care o deţine în cadrul sistemului de relaţii publice al instituţiei.

"Până la urmă, orice om îşi doreşte o evoluţie. Cred că la momentul asta aş bate pasul pe loc în ceea ce priveşte sistemul de relaţii publice la noi şi nu depinde de mine", a spus Christian Ciocan pentru Realitatea.net. El este hotărât să renunţe la Bucureşti pentru o funcţie de inspector şef într-unul dintre judeţele ţării. (Foto: Octav Ganea, Mediafax Foto)

Ciocan: Renunţ la funcţia de purtător de cuvânt al Poliţiei Capitalei

În căutarea unei noi identităţi pentru Observator, postul Antena1 a alocat spaţiu generos informaţiilor din zona mondenă, dar asta nu ajută audienţa. Simona Gherghe şi Anca Rusu, gazdele rubricii cu vedete, au un discurs mai „colorat“ decât cel din tabloide şi fac comentarii răutăcioase. Gheorghe Voicu, redactor-şef al Observatorului, spune că rubrica nu se va „înmulţi" şi în alte jurnale.
Tabloidizarea Antenei 1 nu ridică ratingul ştirilor

Mediului online autohton îi lipsesc datele concludente despre impactul campaniilor asupra consumatorului pentru a fi mai bine monetizat, scrie Financiarul într-o analiză. „Trebuie să crească numărul de specialişti şi în agenţii şi la clienţi, să se mediatizeze mai mult eficienţa şi rezultatele”, recunosc specialiştii pieţei de profil.

Reprezentanţii ileo, Zeddigital, MRM Partners şi ai diviziei online a Mediaedge:cia susţin că bugetele advertiserilor din top 3 sunt în creştere pe online.
Publicitatea: +10%, în pofida punctelor slabe ale mediului online

Pe o piaţă unde printul atrage cele mai mari investiţii în publicitate, editorul de reviste şi de site-uri Sanoma Hearst Olanda are propria sa reţetă pentru a scoate bani din online. Despre tandemul print-online, despre iPad şi despre taxarea conţinutului online, într-un interviu cu John Olivieira, Manager Marketing Partnerships la Sanoma Digital Olanda, acordat Wall-Street.ro.

“Cred că în momentul în care advertiserii realizează că pot ajunge la consumatori şi pot interacţiona cu ei în mediul digital, restul va veni de la sine. […] Nu le e foarte clar ce poate digitalul să facă pentru ei, dar ştiu că pot ajunge la mulţi oameni. Dacă vrem ca această piaţă să se dezvolte, cred că avem nevoie de dovezi şi de research că ceea ce facem funcţionează pentru advertiser şi pentru publisher şi pentru consumator”, a spus Oliviera.
Cum face un publisher olandez de reviste bani din online

În mai 2010, în presa online, cele mai vizibile branduri au fost cele din domeniile auto, electronice şi bancar, acest canal fiind cel mai comunicativ pentru brandurile bancare, din domeniul asigurărilor şi din cel al leasingului, potrivit unui studiu Zelist pe tema celor mai vizibile branduri în social media din România, citat de HotNews şi Wall-Street.ro. Acelaşi studiu arată că Twitterul a fost, luna trecută, canalul cel mai comunicativ pentru brandurile auto, IT, electronice şi telecom, acestea fiind, de altfel, şi cele mai vizibile branduri pe platforma de microblogging. Vezi studiul Zelist aici.

Coty a ales agenţia JWT din Marea Britanie să gestioneze contul global de publicitate digitală al Rimmel London, scrie DailyBusiness, care citează Brandrepublic.com.
JWT a câştigat contul global de publicitate digitală al Rimmel

Una din cele mai bogate femei din lume, Oprah Winfrey a acordat angajaţilor revistei sale câte 10.000 de dolari şi câte un iPad, cu ocazia împlinirii a 10 ani de la lansarea acestei afaceri, scrie DailyBusiness.ro, care citează presă internaţională.
The Oprah Magazine a împlinit 10 ani. Angajaţii au primit câte 10.000 $ şi un iPad

La nivel global, timpul petrecut de oameni în reţele sociale creşte rapid, arată un raport Nielsen. eMarketer apreciază că în SUA cheltuielile cu publicitatea online vor creşte anul acesta cu 11%. Tot SUA - urmată de Marea Britanie - înregistrează cea mai mare scădere a tirajelor ziarelor, potrivit unei cercetări OCDE, scrie HotNews, pe scurt.
Pe scurt: Publicitatea online din SUA, tirajele ziarelor în lume

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • laurentiu laurentiu
    deci retelele sociale o sa fie un segment important al consumatorilor. :)

Trimite un comentariu

sus