După ce a finalizat un sezon al emisiunii "Pâine şi Circ", producţie care "i-a îndurerat pe unii", vedeta Antenei 1 pregăteşte un talk-show "de societate", care va fi lansat în această toamnă. “Va fi un talk-show de societate. Vom discuta tendinţe, ultimele evoluţii, poate din politică, poate din IT. Dacă descopăr că masa la Bamboo a scăzut, brusc, de la 25 de milioane la cinci milioane, atunci, da, va fi subiect de emisiune. Dar, dintr-un ton relaxat”, a declarat Lucian Mândruţă într-un interviu acordat Evenimentul Zilei.
Publicitate “Diferenţa dintre ştiri şi talkshow este că la ştiri e ca la fast- food, ţi se aduce totul la nas, costă puţin din timpul tău, merge repede. Aici producţia e gândită ca la piaţă, te duci la o reţetă, apoi o mai coci, o mai arzi, o mai dregi cu sare de lămâie, de aceea e mai complicat, pentru că e o emisiune care cere o producţie mai complicată” a mai explicat Mândruţă.
Lucian Mândruţă: "Ştiu că mi-am dezamăgit publicul de la ştiri"
Un reportaj al postului francez de televiziune France24, difuzat marţi seară, critică dur includerea presei între ameninţările la adresa securităţii României, în noua Strategie de Apărare, semnate recent de preşedintele român, Traian Băsescu, scrie Mediafax. "Când citesc ziarele, autorităţile din România vor să vadă ştiri bune", comentează televiziunea franceză, adăugând că "acesta este motivul din spatele noii strategii naţionale a preşedintelui Traian Băsescu". "Jurnaliştii care critică instituţiile publice sunt văzuţi ca o ameninţare la adresa securităţii naţionale", continuă televiziunea.
Includerea presei între ameninţările la adresa securităţii României, criticată dur de France24
Agenţia de customer experience SapientNitro şi Unilever au făcut echipă în ultimele luni pentru a dezvolta primul automat de îngheţată pe bază de zâmbete, testat la festivalul internaţional de publicitate Cannes Lions. Automatul foloseşte realitatea augumentată şi tehnologia de recunoaştere facială pentru a atrage trecătorii în lumea brandului, răsplătindu-i cu experienţă unică şi o îngheţată gratuită. După ce îi face pe oameni să zâmbească automatul le măsoară dimensiunea zâmbetului şi le face o poză pe care, cu permisiunea acestora, o postează apoi pe Facebook .
“Ideea este să aduci experienţa brandului în contextul utilizatorului, în viaţa lor de zi cu zi, şi în canalele media în care aceştia se implică”, a declarat Nathaniel Perez, director de social experience al SapientNitro, într-un interviu pentru Money.ro. Aşa arată publicitatea de mâine, crede Nathaniel Perez: o interacţiune în care brandul nu mai este comunicator ci facilitatorul unor noi experienţe sociale.
Avem un internet (tot mai) social. Cum îl folosim? Interviu cu Nathaniel Perez, director of social experience SapientNitro.
Din dorinţa de a primi soluţii de media cât mai eficiente, la preţuri considerabil mai mici, companiile şi-au licitat cu atenţie conturile. Vodafone, Unilever, Microsoft, URBB, Straus, Tnuva sunt doar o parte a numelor mari care fie au migrat de la o agenţie la alta în 2010, fie s-au asigurat în cadrul licitaţiilor că primesc cele mai bune soluţii de la agenţia responsabilă de cont, scrie Financiarul într-o analiză a mişcării conturilor pe piaţa de publicitate. Mişcarea cea mai importantă a începutului de an, considerată deocamdată "pitchul anului 2010", îi aparţine Vodafone. McCann Erikson a pierdut un client important, pe care îl gestiona de 14 ani, care şi-a mutat în februarie 2010 bugetul estimat la peste 10 milioane euro la OMD.
Vezi cum s-au "plimbat" marile conturi din publicitate în primele 6 luni ale 2010
Coca-Cola HBC România a obţinut un trofeu Stevie şi o menţiune specială pentru două dintre programele sale de responsabilitate socială în cadrul Competiţiei Internaţionale de Business „Stevie Awards” 2010, scrie Wall-Street.ro. Astfel, programul "Colectare Selectivă”, care are o componentă educaţională şi de lobby pe tema colectării selective şi a reciclării, a obţinut trofeul Stevie, fiind declarat câştigătorul categoriei Campania de Comunicare sau PR a Anului - Public Affairs (Communications or PR Campaign of the Year - Public Affairs). Trofeul este unul din cele mai dorite premii, fiind supranumit "premiul Oscar al lumii de afaceri”.
Coca-Cola HBC România, premiată la Stevie Awards
Compania de consultanţă de brand BrandTailors a finalizat rebrandingul snack-urilor Star, din portofoliul Star Foods - PepsiCo. Decizia de a transforma Star într-un brand unitar în toate subcategoriile de snack-uri sărate în care activează a venit din partea echipei de marketing Star Foods - PepsiCo la sfârşitul anului 2009, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro.
Internet Advertising Bureau Social Media Council (IAB SMC) din Marea Britanie a creat un set de reguli menit să ajute advertiserii şi agenţiile în măsurarea campaniilor în social media, scrie Wall-Street.ro, care citează BrandRepublic.com. Folosind literele I, A şi B drept puncte de referinţă, setul de reguli a fost conceput astfel încât să fie îndeajuns de flexibil pentru a putea fi aplicat asupra unei game largi de platforme social media. Litera "I” reprezintă "intentionalitatea” - IAB recomanda ca nici o activitate de promovare în social media să nu aibă loc fără un motiv ferm sau un set de obiective care să determine care vor fi indicatorii de perfomanta (key performance indicators) cei mai relevanţi pentru a măsura succesul acţiunii. Litera "A” reprezintă notorietatea ("awareness”), aprecierea ("appreciation”), acţiunea ("action”) şi susţinerea ("advocacy”) cele patru elemente cheie în funcţie de care pot fi analizaţi indicatorii de performanţă, odată ce a fost stabilită intenţionalitatea. "B” vine de la "benchmark” - stabilirea obiectivelor pe baza activităţii competitorilor sau mediei industriei, care ajută la planificare.
IAB lansează un set de reguli pentru publicitatea în social media
Cele 31 de zile de Cupă Mondială au adus 150 de milioane de vizitatori de fifa.com şi 7 miliarde de afişări, cu 1,5 miliarde mai mult decât se aşteptau oficialii Federaţiei Internaţionale de Fotbal, scrie Money.ro, care citează The Guardian. 220.000 de persoane au urmărit pe Twitter desfăşurarea CM 2010 din Africa de Sud. Clubul online a strâns 5 milioane de membri şi a vândut 120 de milioane de stickere virtuale. Fanii din întreaga lume au postat mai mult 5 milioane de comentarii.
Site-ul FIFA a strâns 7 miliarde de afişări în perioada desfăşurării World Cup 2010Celebrul om de televiziune Larry King, care a anunţat că va renunţa din toamnă la emisiunea pe care o realizează la postul CNN de peste 25 de ani, va fi înlocuit de vedeta de televiziune Piers Morgan, notează Mediafax şi România liberă, care citează contactmusic.com.
Naspers, grupul media sud-african ce a preluat în 2009 site-ul românesc Autovit.ro, a anunţat miercuri preluarea unui pachet de 28,7% din acţiunile Digital Sky Technologies (DST), cel mai mare grup rus cu activităţi pe Internet, scrie HotNews, care citează Bloomberg. Naspers va plăti, prin divizia sa MIH, 338 milioane de dolari pentru a prelua acţiuni de la actuali investitori DST şi 50 de milioane de dolari pentru acţiuni nou emise.
Grupul sud-african Naspers preia 28,7% din acţiunile uneia dintre cele mai mari companii online din Rusia
XPRT Ventures a dat în judecată platforma de licitaţii online eBay susţinând că aceasta le-a furat tehnologii de ecommerce atunci când a aplicat pentru patentele PayPal, scrie Money.ro.
eBay ar putea plăti 3,8 miliarde de dolari pentru încălcare de patent şi furt de secrete comerciale
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roOperatorul telecom Vodafone renunţă la 100 de specialişlti în marketing, dintr-un total de 900, în urma unui proces de reducere a costurilor, scrie DailyBusiness.ro, care citează brandrepublic.com. Plecarile, care includ si departamentul din Marea Britanie, vin dupa o consultare de 90 de zile asupra operatiunilor globale de marketing ale companiei, conduse de Wendy Becker.
Vodafone renunţă la 100 de specialişti în marketing
Comentarii