Preşedintele Traian Băsescu a declarat miercuri la Radio România Actualităţi (RRA) că mass-media propagă o "minciună majoră", respectiv că România se află într-o situaţie disperată, ceea ce a dorit să respingă în mesajul rostit marţi în Parlament, scrie Mediafax.
Publicitate "Dacă discutăm în timp, noul acord cu FMI trebuie încheiat după ce terminăm actualul acord care se încheie în aprilie 2011, deci nu are nicio relevanţă din acest punct de vedere momentul în care eu am venit în Parlament. Motivul pentru care am decis să merg în Parlament a fost legat şi de atmosfera creată, dacă vă uitaţi, în 80% din mass-media românească se transmite un singur mesaj pentru români: suntem într-o situaţie disperată, nu avem soluţii, politicienii nu ştiu ce e de făcut, ceea ce este una din minciunile majore pe care mass-media le propagă. Repet, una din minciunile majore pe care mass-media le propagă", a declarat Traian Băsescu la RRA.
Băsescu acuză presa că propagă o minciună majoră, respectiv că România e într-o situaţie disperată
Primul an marcat de criză a adus în rândul agenţiilor care gestionează bugetele de publicitate scăderi de două cifre, iar anul acesta companiile speră să atingă măcar nivelul din 2009, scrie Financiarul într-o analiză. Ştefan Iordache, COO Leo Burnett, aşteaptă pentru Starcom Media Vest venituri similare cu cele din 2009, când a adunat 170 de milioane de lei. Maria Tudor, director executiv Zenith Media, şi-a propus o performanţă mai bună ca piaţa, care este în scădere cu 10%-15% faţă de 2009. Iar Oana Petroff, Managing Director Mindshare, crede că va înregistra o scădere de 10% a cifrei de afaceri faţă de 2009.
Agenţiile de media speră la afaceri la un nivel similar cu cel din 2009Compania Repere, specializată în prepress (procedură prin care trece un fişier înainte de a ajunge la tipar) anunţă investiţii de 200.000 euro în următorul an, în utilaje, aparate profesionale de măsură, imprimante şi training pentru personal, scrie DailyBusiness.ro. Compania oferă servicii de pregătire de tipar, printre care consultanţă în execuţia designului în funcţie de tiparul ales de client.
O companie din industria printului investeşte 200.000 euro în echipamente şi pregătirea personalului
Răzvan Dumitrescu îi ridică mingea „la fileu“ lui Mihai Gâdea. Împreună, cei doi moderatori de la Antena 3 concurează cu Oana Stancu şi Adrian Ursu de la Realitatea TV. „Subiectiv“ a avut audienţe bune în primele şapte săptămâni de la lansare, fiind apropiate de cele ale emisiunii „Ora de foc“. „Sinteza zilei“ depăşeşte ambele programe, scrie Adevărul. Moderatorul de talk-show Răzvan Dumitrescu a anunţat la sfârşitul lunii mai că părăseşte trustul Realitatea, unde realiza „Realitatea zilei". Programul este difuzat în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 21.00 la 21.45.
„Subiectiv“ şi „Sinteza zilei“ luptă cu „Ora de foc“
Începând cu 21 septembrie, o echipă a Observatorului a fost şase zile în Franţa, pentru a vedea cum trăiesc romii români la Paris. Cu un venit care depăşeşte uneori 2.000 de euro pe lună, romii români refuză să accepte posibilitatea de a se întoarce în România. Telespectatorii Antena 1 vor putea afla la Observator 19 care sunt opiniile românilor şi francezilor despre situaţia romilor din Paris, scrie Financiarul.
Echipa Observator 19 va realiza o serie de reportaje despre viaţa romilor români la Paris
Dilema veche lansează, joi, colecţia "Capodoperele teatrului românesc", o serie de opt DVD-uri care vor fi distribuite săptămânal împreună cu revista, la preţul de 10,99 de lei, notează Mediafax.
Dilema veche lansează "Capodoperele teatrului românesc"
BrandTailors, companie de consultanţă de brand, a conceput un program de activare de brand pentru marca Rarăul a companiei Albalact, ce cuprinde lansarea unei campanii de comunicare TV, scrie DailyBusiness.ro. Filmate din perspectiva veselă a unei buburuze, execuţiile TV prezintă un cuplu de tineri cu produse Raraul la un picnic în inima Bucovinei, pe pajiştile muntelui Rarău.
BrandTailors semnează rebrandingul Raraul
Guvernul american a cerut de la Google date private despre utilizatori de 4.287 de ori în primele şase luni ale anului, potrivit Transparency Report, o aplicaţie a companiei americane de internet care indică nivelul de cenzură din ţări din întreaga lume, scrie Mediafax, care citează BBC News Online.
Guvernul american a înaintat Google 4.287 de cereri privind date private despre utilizatori
Levi's îşi revizuieşte contul global de media, estimat la 100 de milioane de dolari pe an, dintre care jumătate sunt cheltuiţi în Statele Unite, potrivit Nielsen, scrie DailyBusiness.ro, care citează Adweek.com.
Levi's organizează pitch pentru contul global de media, de 100 mil.$
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roGigantul farmaceutic Pfizer vrea să îşi revizuiasca contul global de media, estimat la peste 1 mld. dolari anul trecut, conform unor surse citate de Ad Week.
Pfizer vrea să-şi schimbe agenţia de media. Miza? Un cont global de peste 1 miliard $Sursă: Gândul
Trimite un comentariu