Andreea Marin zâmbeşte încântată, în timp ce deschide o maşină de spălat sau stă cocoţată pe o alta. De ce? Pentru că diva este “ambasador” de maşini de spălat. Mai precis, Zâna surprizelor va promova seria de maşini de spălat LG Direct Drive. Săptămâna trecută, eterna rivală Mihaela Rădulescu a apărut în postura de „ambasador”, dar pentru mezeluri.
De ce a ales-o LG pe Andreea Marin? Ce are în comun LG, o maşină de spălat mare-n cuvă (după cum se laudă producătorii) şi Andreea Marin, o vedetă care a fost în trecut imagine pentru şampoane, maşini,pentru Carrefour, dar şi pentru cârnaţi şi alte mezeluri, şi care mai este ambasador, dar pentru UNICEF?
Din răspunsul LG reiese că Zâna este imaginea perfectă pentru maşinile de spălat:
“Andreea Marin Bănică, ca personaj public dar şi ca om, a fost alegerea naturală pentru această colaborare, pentru că ea subliniază în mod firesc valorile brandului nostru. Prin intermediul acestui parteneriat având ca scop reprezentarea seriei de maşini de spălat LG cu tehnologie Direct Drive, dorim să evidenţiem elementele care au stat la baza acestei asocieri: rafinamentul, inovaţia, responsabilitatea faţă de mediu, faţă de cei apropiaţi, dar şi faţă de oamenii în general. Suntem convinşi că această colaborare va fi una de succes”, a declarat Roh pan Ock, Preşedinte al LG Electronics România.
Ce spune zâna (denumită “jurnalist” în comunicarea oficială)?
“Îmi place să simt că oamenii ştiu să se bucure împreună cu cei din jur de toate lucrurile bune ce li se oferă în viaţă şi eu cred că întotdeauna trebuie să ne facem puţin timp pentru astfel de momente. Colaborarea cu LG mă onorează şi sper că împreună vom reuşi să oferim consumatorilor români confortul de care au nevoie zilnic, într-un mod elegant”, a afirmat Andreea Marin Banică.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Andreea?! e chiar draguta cu toata imaginea ei negativa! Si-a luat banii si si-a facut treaba.
Orice femeie care se pitigaie la televizor si face o emisiune de dor si jale e considerat jurnalist;
Andreea Marin ar face reclama si pentru rulmenti sau anvelope,doar pentru a aparea pe TV.