Moise Guran a debutat luni seara, la postul public TVR 2, cu emisiunea Ora de business. Audienţa programului difuzat de la ora 19.00 a fost de sub 50.000 telespectatori, în mediul urban, la egalitate cu B1 TV. Postul TVR 2 a fost pe locul 12.
Audienţa lui Guran a fost însă de două ori peste media postului pe interval. Datele, în continuare:
- Ora de business a fost difuzată în intervalul 19.00-19.45. Audienţa medie în mediul urban a fost de 44.000 de telespectatori (0,4 rating), la egalitate cu B1 TV.
- TVR 2 a fost pe locul 12 în clasament. În intervalul respectiv (cu Ştirile Pro TV şi Observatorul Antenei 1), top 3 a fost:
Pro TV: 1.029.000 de telespectatori (9 rating)
Antena 1: 693.000 (6,1)
TVR 1: 268.000 (2,3)
- TVR 2 a mai fost depăşit de Acasă TV, Naţional, Antena 3, Kanal D, Realitatea TV, Disney, Prima TV şi OTV.
- Fără Moise Guran, TVR 2 scotea în octombrie o audienţă mult mai mică: aproximativ 21.000 de telespectatori.
- Când prezenta emisiunea BizBazar la Antena 3, de la ora 19.00, ratingul mediu urban era de aproximativ 120- 130.000 de persoane. Când BizBazar a fost mutată la ora 16.00, scotea cam 105.000 telespectatori.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii