Aproape toţi oamenii de vânzări din regia Media Point au lucrat, în trecut, cu Sorel Radu, directorul general al companiei care vinde publicitatea Adevărul Holding. Ei s-au intersecat cu Sorel Radu fie în grupul Caţavencu, fie la Publimedia.
Paginademedia.ro prezintă echipa de vânzători de la Media Point. Noua regie a asimilat structura de vânzări online a Adevărul Holding. Ce se va întâmpla cu echipa de vânzări de la Adevărul?
Echipa de vânzări de la Adevărul Holding va funcţiona în continuare, sub conducerea lui Tony Gray, spune Sorel Radu (foto), director general Media Point, pentru paginademedia.ro.
Sorel Radu:
“Între Media Point şi echipa de vânzări de la Adevărul va fi o relaţie de colaborare. Echipa de acolo va fi coordonată în continuare de Tony Gray şi va vinde publicitatea pentru clienţi direcţi”.
Structura de pe print va continua să existe, însă oamenii de vânzări de pe online au fost asimilaţi de Media Point.
Media Point este deţinută 100%, conform datelor de la Registrul Comerţului, de agenţia Odyssey Communication, care se ocupă de publicitatea şi marketingul Adevărul Holding. Odyssey Communication îi are ca acţionari pe Dinu Patriciu, prin DP Holding (60%) şi Diana Flutur (40%).
Echipa de vânzări a Media Point:
Irina Moroşanu: Sales Director Media Point.
Vine de la F 5. Înainte a fost Marketing Manager Maxim şi Playboy la Publimedia.
Florin Petre: Concept Manager.
A lucrat pe Cotidianul. Înainte a fost Sales Manager la Publimedia, la revista Pro Motor.
Adelina Popa: Senior Sales Manager pentru Adevărul.
A vândut pentru Superbebe. Înainte a lucrat la Publimedia, la Ce se întâmplă, doctore.
Mircea Ionescu: Senior Sales Manager pentru Adevărul de Seară.
A fost director de vânzări pe divizia de business şi apoi la Academia Caţavencu. Anterior, a fost Sales Manager la Ziarul Financiar.
Dana Aneculoaie: Senior Sales Manager pentru Click.
S-a ocupat de vânzări la Cotidianul.
Bogdan Ştefănescu: Senior Sales Manager pentru Click.
În trecut, a lucrat pentru Business Standard şi Money Express, apoi la Cancan şi la firma de publicitate pe stadioane International Sport Management – ISM. În Publimedia, a vândut Business Magazin.
Ileana Dragomirescu: Senior Sales Manager pentru revistele Click.
A fost pe vânzări la Publimedia, pe Acasă Magazin, apoi a venit în grupul Caţavencu, la revista Superbebe.
Diana Zlătianu: Senior Sales Manager pentru Foreign Policy, Historia şi Dilema.
A vândut Descoperă (Ziarul Financiar), apoi la Kamikaze.
Miruna Toma: Senior Sales Manager pentru Forbes.
A vândut pentru Academia Caţavencu, Cotidianul şi apoi Kamikaze.
Petruţa Taşcă: Senior Sales Manager OK şi Tango.
A lucrat la Tabu. A lucrat şi la Publimedia.
Cosmin Galeriu: Concept Manager pe evenimente.
A lucrat la Aventuri la pescuit, pe evenimente. Înainte a lucrat pe evenimentele Ziarul Financiar.
Mihaela Grafu: Senior Sales Manager pentru online.
A venit la Adevărul în urmă cu câteva luni, pentru a se ocupa de vânzările online. Înainte, a lucrat câţiva ani Digital Ads, companie înfiinţată după falimentul regiei Boom.
Sursa foto: AdPlayers
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Deocamdata Sorel a promis probabil si pe mama si pe tata, zeci de milioane, vrajeli, vrajeli, vrajeli, a avut grija sa mentioneze inca de la inceput ca va di neboie sa mituiasca pe la vlienti mai mult dcat deobicei, dar...acesta este pretul, domnilor, ziceti mersi ca stiu cum sa dau spaga, va fura de va rupe un an si la un moment dat patriciu si imre se vor prind ca totul estedoar o vrajeala, vor taia salarii, comisioane, etc, dar va fi fost cu mult prea tarziu. Se vor fi spart multi bani aiurea.
Saupoate fura cot la cot cu Imre. Si atunci poate dureaza mai mult.
Nimeni nu isi pune intrebarea cum de un spalacit, rupt in fund acum 5-7 ani are acum cu sutele de mii prin conturi. Cu performanta de doi bani pe unde a umblat? Fratilor, produsele vand, nu smecherii, nu rebate-urile peste piata, nu spagile. Astea mergeau cand erau bani in piata, acum clientii se uita mai la fiecare leu.
Si mai dragut va fi daca haitei lui Sorel, ajuns acolo de fapt prin proceerea directorului financiar a agentiei mama, i se alipeste cea a golanului de Stanca. Acesta incearca, vezi doamne, sa cumpere F5, care nu se stie de fapt ce are, ca nu detine nimic...nici macar ca si site-uri pe care sa le mai vanda. Si apoi, dupa ce cumpara, sa ii revanda lui Patriciu. Si uite asa sorel sa se reuneasca cu stanca si sa formeze acel cuplu de hoti bine stiut pietei.
Dupa modelul de la Realitatea, Sorel va crea o alta regie de vanzari care va toca banii mogulului iar cand acestia se vor termina, isi vor lua talpasita spre alte companii. Rezultatele acestor "vanzatori" se vad in performantele produselor pe care le-au vandut ei in trecut.( vezi Cotidianul, Money Express, Aventuri la Pescuit, Tabu, ). Daca doriti, hai sa dam pronosticuri. Eu zic ca dupa maxim un an vor aparea problemele.
Noi sa fim sanatosi ca bani are tatelu'