Skip to main content

Sorel Radu îşi reface vechea echipă la regia Adevărul. Lista vânzătorilor de la Media Point

 

Aproape toţi oamenii de vânzări din regia Media Point au lucrat, în trecut, cu Sorel Radu, directorul general al companiei care vinde publicitatea Adevărul Holding. Ei s-au intersecat cu Sorel Radu fie în grupul Caţavencu, fie la Publimedia.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă echipa de vânzători de la Media Point. Noua regie a asimilat structura de vânzări online a Adevărul Holding. Ce se va întâmpla cu echipa de vânzări de la Adevărul?

Echipa de vânzări de la Adevărul Holding va funcţiona în continuare, sub conducerea lui Tony Gray, spune Sorel Radu (foto), director general Media Point, pentru paginademedia.ro.

Sorel Radu:

“Între Media Point şi echipa de vânzări de la Adevărul va fi o relaţie de colaborare. Echipa de acolo va fi coordonată în continuare de Tony Gray şi va vinde publicitatea pentru clienţi direcţi”.

Structura de pe print va continua să existe, însă oamenii de vânzări de pe online au fost asimilaţi de Media Point.

Media Point este deţinută 100%, conform datelor de la Registrul Comerţului, de agenţia Odyssey Communication, care se ocupă de publicitatea şi marketingul Adevărul Holding. Odyssey Communication îi are ca acţionari pe Dinu Patriciu, prin DP Holding (60%) şi Diana Flutur (40%).

Echipa de vânzări a Media Point:

Irina Moroşanu: Sales Director Media Point.

Vine de la F 5. Înainte a fost Marketing Manager Maxim şi Playboy la Publimedia.

Florin Petre: Concept Manager.

A lucrat pe Cotidianul. Înainte a fost Sales Manager la Publimedia, la revista Pro Motor.

Adelina Popa: Senior Sales Manager pentru Adevărul.

A vândut pentru Superbebe. Înainte a lucrat la Publimedia, la Ce se întâmplă, doctore.

Mircea Ionescu: Senior Sales Manager pentru Adevărul de Seară.

A fost director de vânzări pe divizia de business şi apoi la Academia Caţavencu. Anterior, a fost Sales Manager la Ziarul Financiar.

Dana Aneculoaie: Senior Sales Manager pentru Click.

S-a ocupat de vânzări la Cotidianul.

Bogdan Ştefănescu: Senior Sales Manager pentru Click.

În trecut, a lucrat pentru Business Standard şi Money Express, apoi la Cancan şi la firma de publicitate pe stadioane International Sport ManagementISM. În Publimedia, a vândut Business Magazin.

Ileana Dragomirescu: Senior Sales Manager pentru revistele Click.

A fost pe vânzări la Publimedia, pe Acasă Magazin, apoi a venit în grupul Caţavencu, la revista Superbebe.

Diana Zlătianu: Senior Sales Manager pentru Foreign Policy, Historia şi Dilema.

A vândut Descoperă (Ziarul Financiar), apoi la Kamikaze.

Miruna Toma: Senior Sales Manager pentru Forbes.

A vândut pentru Academia Caţavencu, Cotidianul şi apoi Kamikaze.

Petruţa Taşcă: Senior Sales Manager OK şi Tango.

A lucrat la Tabu. A lucrat şi la Publimedia.

Cosmin Galeriu: Concept Manager pe evenimente.

A lucrat la Aventuri la pescuit, pe evenimente. Înainte a lucrat pe evenimentele Ziarul Financiar.

Mihaela Grafu: Senior Sales Manager pentru online.

A venit la Adevărul în urmă cu câteva luni, pentru a se ocupa de vânzările online. Înainte, a lucrat câţiva ani Digital Ads, companie înfiinţată după falimentul regiei Boom.

Sursa foto: AdPlayers

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • dan dan
    @oana cea care a postat primul mesaj este una dintre cele 4 fatuci laudate. A simtit si ea nevoia saracuta sa se laude pentru ca din piata nu a auzit vreodata, nu-i dau numele ca n-are rost
  • conta conta
    Performantele unui produs se masoara in audienta. Sunt oamenii pe care ii critici aici responsabili de audientele publicatiilor pe care le vindeau? Parerea mea e ca respectivele produse au avut incasari substantiale datorita capacitatii acestor oameni de a veni cu solutii in situatii de criza . Felul in care au fost gestionati banii adusi de ei, supradimensionarea tuturor departamentelor, furaciunea unor sefi etc. nu le pot fi puse lor in spate. Daca au acceptat acum ofertele lui Sorel, nu inseamna ca s-au dus la Point cu gandul de a fura, ci probabil vor sa fie tratati onest de angajator si sa fie platiti decent pentru munca lor, lucruri care, din cate stiu, nu se mai intampla de vreme buna nici la DBV, nici la si
  • Vorbaretul Vorbaretul
    Cei de mai sus sunt membri ai haitei de mercenari crescuti de Sorel cu banii lui Vantu. Caci la Sarbu s-au format ca vanzatori, dupa care s-au mutate salarii gigantice la Vantu. Sorel e destept: fura de rupe di asa zisele rebate-uri pe care in teorie le da agentiilor, din asa zisele prime in plic pe ca tot in teorie le da clientilor dar are grija sa-i tina pe micutii soldatei multumiti. Daca nu i-ar plati cum trebuie, acestia ar sta cu ochii si urechile cascate, asa ii tine oxupati, oamenii performeaza cat le permite piata, isi imbarca porcoiul de bani, cu mult peste ce ar trebui sa isi ia un vanzator in aceasta economie crunta.
    Deocamdata Sorel a promis probabil si pe mama si pe tata, zeci de milioane, vrajeli, vrajeli, vrajeli, a avut grija sa mentioneze inca de la inceput ca va di neboie sa mituiasca pe la vlienti mai mult dcat deobicei, dar...acesta este pretul, domnilor, ziceti mersi ca stiu cum sa dau spaga, va fura de va rupe un an si la un moment dat patriciu si imre se vor prind ca totul estedoar o vrajeala, vor taia salarii, comisioane, etc, dar va fi fost cu mult prea tarziu. Se vor fi spart multi bani aiurea.
    Saupoate fura cot la cot cu Imre. Si atunci poate dureaza mai mult.
    Nimeni nu isi pune intrebarea cum de un spalacit, rupt in fund acum 5-7 ani are acum cu sutele de mii prin conturi. Cu performanta de doi bani pe unde a umblat? Fratilor, produsele vand, nu smecherii, nu rebate-urile peste piata, nu spagile. Astea mergeau cand erau bani in piata, acum clientii se uita mai la fiecare leu.
    Si mai dragut va fi daca haitei lui Sorel, ajuns acolo de fapt prin proceerea directorului financiar a agentiei mama, i se alipeste cea a golanului de Stanca. Acesta incearca, vezi doamne, sa cumpere F5, care nu se stie de fapt ce are, ca nu detine nimic...nici macar ca si site-uri pe care sa le mai vanda. Si apoi, dupa ce cumpara, sa ii revanda lui Patriciu. Si uite asa sorel sa se reuneasca cu stanca si sa formeze acel cuplu de hoti bine stiut pietei.
  • ea si el ea si el
    normal ca Imre e pus pe mangleala pt ca altfel nu il aducea pe Sorel la vanzari.Cat despre echipa lui, fara sa generalizez, marea majoritate din ei sunt vanzatori de moda veche fara nici un pic de stralucire si cu o calitate umana care lasa de dorit.
    Dupa modelul de la Realitatea, Sorel va crea o alta regie de vanzari care va toca banii mogulului iar cand acestia se vor termina, isi vor lua talpasita spre alte companii. Rezultatele acestor "vanzatori" se vad in performantele produselor pe care le-au vandut ei in trecut.( vezi Cotidianul, Money Express, Aventuri la Pescuit, Tabu, ). Daca doriti, hai sa dam pronosticuri. Eu zic ca dupa maxim un an vor aparea problemele.
    Noi sa fim sanatosi ca bani are tatelu'
  • Lunel Lunel
    Daca Imre nu este orientat pe mangleala, Sorel va nu face multi purici nici pe la Adevarul. Altfel mult rebate o sa mai dea Patriciu fara sa vada si profit.
  • Oana Oana
    Nu e o surpriza ca stie sa isi aleaga oameni buni in echipa. Florin Petre, Miruna Toma, Diana Zlatianu, Adelina Popa, Dana Aneculoaei sunt oameni de calitate, care au facut treaba peste tot unde au fost.

Trimite un comentariu

sus