Cea mai mare parte a echipei de marketing a postului Antena 3 va lucra de la 1 martie pentru B1 TV.
Printre cei care trec la B1 TV sunt Romulus Coman (director de marketing al Antena 3) şi Rareş Anita (new media manager). Cei doi au făcut parte din echipa cu care Sorin Oancea (acum director la B1 TV) a relansat Antena 1 în 1998 şi a pornit Antena 3 în 2003.
Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, pentru B1 TV vor mai lucra şi Adrian Văncică (producător general promo îi vocea de promo a Antena 3) şi câţiva specialişti în grafică şi producători promo.
Contactat de paginademedia.ro, Romulus Coman a confirmat plecarea de la Antena 3:
“Am propria firmă, pe care vreau să o transform într-o agenţie de creaţie. Printre clienţii firmei se va număra cu siguranţă şi B1 TV, cu care sunt acum în negocieri. Am lucrat 13 ani în Intact, unde am realizat lucruri foarte frumoase şi am întâlnit foarte buni profesionişti. Consider că acum s-a încheiat o etapă.”
Contactaţi de paginademedia.ro, oficialii Antena 3 au declarat că despărţirea “s-a încheiat în cei mai prietenoşi termeni”.
Carla Donciu, PR Antena 3:
“Această colaborare s-a încheiat în cei mai prietenoşi termeni. Datorită acestui fapt, tranzitul a fost şi este unul lin. Îi asigurăm pe telespectatorii noştri că Antena 3 rămâne la fel de puternică, iar calitatea programelor Antena 3 rămâne aceeaşi.”
“Noua echipă este formată din oameni de calitate, profesionişti cu experienţă. Vom reveni cu o informare ulterior.”
Pe de altă parte, la începutul lunii, redactorul şef al antena3.ro, Bogdan Pitaru, a trecut pe o poziţie similară la b1.ro, site care urmează să fie relansat în perioada următoare.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roPoziţia de redactor şef al site-ului antena3.ro a fost preluată de Cristina Bărănescu (fosta şefă de la videonews.ro).
Comentarii
Mulțumesc.
Sper sa le continua aici la singurul post antibasist, la singurul post tv unde CNA -ul este "trezit din somn" si este foarte vigilent.CNA - ul nu este la fel de vigilent cu emisiunile de la TVR unde la ora de maxima audienta (21.00 - 21.30)am vazut din intamplare un documentar despre MISA plin de obscenitati, unde "oameni de cultura" ne explicau noua, dobitocilor votanti cat de bine ne simtim daca ne bem urina, cate orgasme avem pe minut si cum se umplu paharele de sampanie cu urina unei Yoghine sustinuta de 4 masculi si multe altele. Imaginile erau foarte clare si evidente putin opacizate organele sexuale, insa orice copil treaz la ora aceea putea intelege ceea ce vedea la televiziunea platita de noi. Dar nu conteaza, CNA - ul este vigilent numai cand te atingi de PORTOCALIU. RUSINE TVR!!!
Concluzia este ca cei ce raman sunt si cei mai dezavantajati, pana cand mintile luminate din top managementul isi vor recunoaste greseala ca au fost de acord foarte usor cu solutia taierilor de salariu decat sa identifice costuri de productie imense fata de audienta fiecarei emisiuni. Astfel poate nu se justifica si salariile neobrazate date "moderatorilor" sau emisiuni care trebuie scoase si nu tinute pe spinarea celorlalti.
Oameni buni nu stati si asteptati ca patronii sa va recunoasca vreun merit si atunci o sa va recompenseze ca atare. Cautati-va in permanenta de lucru si cum gasiti ceva mai buna adio si la gara. Sunt sanse mari sa va reintoarceti pe un salariu mai bun. Cei care se muta din loc in loc sunt cei care se adapteaza schimbarilor mai repede si nu sufera mult, sunt de acord cu ei. Nu toti ne-am nascut patroni si prin urmare vindeti-va scump pielea!