Skip to main content

15 aprilie: CNA le cere posturilor să-şi publice Codurile de conduită

 

CNA a adoptat, ieri, o decizie potrivit căreia posturile de televiziune şi radio vor publica până la 1 octombrie, pe paginile lor de internet, propriile Coduri de conduită profesională, notează Mediafax şi HotNews.

Publicitate

Măsura are drept scop să permită Consiliului să identifice mai uşor cazurile de ingerinţă în politica editorială a posturilor. CNA a anunţat că va lua o astfel de decizie săptămâna trecută, după ce a discutat suspiciuni şi acuzaţii de intervenţie în politica editorială la Antena 3 şi Realitatea TV.

"Am adoptat o decizie prin care încercăm să determinăm posturile ca, până la 1 octombrie, să publice Codurile de conduită profesională, aşa cum sunt ele prevăzute de articolul 6, punctul 5 din Legea audiovizualului. Asta presupune un set de valori la care postul aderă, de reguli de conduită deontologică şi, în acelaşi timp, un set de reguli de funcţionare ale postului respectiv, în aşa fel încât în perspectivă să putem să apreciem mai bine eventuale cazuri de ingerinţă în politica editorială", a declarat Răsvan Popescu, preşedintele CNA, după votul Consiliului.

Invitat la Adevărul în Secunde, Edmond Tălmăcean a cântat pentru Emil Boc şi Traian Băsescu, a mărturisit că ar dansa cu Elena Udrea pe Dance me to the end of love şi a recunoscut că dacă ar avea de ales între Liana Pătraş, Dana Grecu şi Andreea Creţulescu ar prefera-o drept parteneră de dans pe cea din urmă, scrie Adevărul.
"Cred că dânsul discreditează partidul. Dupa apariţiile domniei sale am observat că şi alţi colegi aleg să îşi facă imagine în felul acesta.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=wQA5cOocib8[/youtube]

Până la urmă, şi Emil Boc a dat cu biciul, cu coasa, Udrea a dansat, a călărit, a croşetat. Şi noi nu avem nevoie de aşa ceva, noi vrem sa ne ofere soluţii la problemele ţării", a adăugat moderatoarea TV.
Întrebată dacă îl mai avea invitat pe Edmund Tălmăcean în platoul emisiunii, Andreea Creţulescu a răspuns: "Dacă partidul va alege să comunice în continuare prin astfel de persoane atunci domnul Tălmăcean va aparea în continuare ca invitat"
VIDEO Andreea Creţulescu: Nu sunt interesată de fanteziile domnului Tălmăcean

De astăzi, de la ora 20.30, se dă startul la cea de-a XI-a ediţie a emisiunii "Dansez pentru tine", scrie Evenimentul Zilei. Vor fi opt perechi dornice să convingă publicul şi juriul (Mihai Petre, Wilmark, Cornel Patrichi, Emilia Popescu, Beatrice Rancea) că merită să câştige trofeul şi premiul de 60.000 de euro. Show-ul va avea loc într-un decor de primavară, cu motive pascale, iar gazdele emisiunii vor fi, aşa cum ne-am obişnuit, Iulia Vântur şi Ştefan Bănică.
"Dansez pentru tine" de unsprezece ori în cinci ani

Agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, asociatul pentru România a celei mai mari firme de consultanţă în PR şi PA din lume, Hill&Knowlton, parte a Grupului WPP, este finalistă în competiţia Sabre Awards 2011, cu ambele proiecte înscrise în concurs, scrie Financiarul.
Campania «Open your eyes» realizată pentru Centrul Oftalmologic Oculus şi proiectul « Spirit », un demers cinematografic pentru recâştigarea încrederii în români şi în România, produs de compania Claris Films, sunt cele două proiecte propuse de BDR în competiţia pentru Sabre şi selectate în finală, la categoriile Health Providers şi respectiv Educaţional and Cultural Institutions.
BDR Associates, dublu finalistă la SABRE Awards 2011

Lansarea pe piaţă a noii game de lactate uşoare Tnuva Slim, pentru sănătate şi o siluetă de invidiat, a inspirat ileo în lansarea primei campanii online pentru Tnuva din acest an, sub conceptul “Hunger Management Training”, scrie Financiarul.
ileo semnează campania Hunger Management Training pentru Tnuva Slim

Agenţia White Image anunţă debutul colaborării cu Biroul de Informare al Parlamentului European, urmând să gestioneze o parte din comunicarea online cu publicul prin intermediul unui newsletter, notează Financiarul şi Wall-Street.ro. Parlamentul European este prezent în fiecare dintre statele membre ale Uniunii Europene prin intermediul birourilor de informare (27 de birouri şi 6 antene). Una dintre principalele funcţii ale acestor reprezentanţe locale este să informeze reprezentanţii presei şi opinia publică în general, cu privire la activităţile curente ale instituţiei la nivel de comisii, plen, precum şi de a comunica rolul şi misiunea acestei instituţii europene.

Industria globală de publicitate a ieşit din recesiune anul trecut şi a afişat o creştere de 10,6%, până la 503 miliarde de dolari potrivit rate -cardurilor Global AdView Pulse, scrie Financiarul, care citează cel mai recent studiu al Nielsen Company.
Performanţele puternice înregistrate în Asia Pacific, Orientul Mijlociu/Africa şi America Latină, redresarea sectorului auto şi a celui financiar, cât şi Cupa Mondială de Fotbal au fost principalii factori ce au dus la ieşirea din criză a industriei globale de publicitate. „Per total, 23 din 37 de pieţe globale au avut anul trecut creşteri de două cifre ale bugetului de promovare, semn că advertiserii şi-au recăpătat încrederea în a face din nou investiţii în publicitate, după ce în 2009 toate regiunile, cu excepţia Asiei Pacific, au avut rezultate negative”, a adăugat Randall Beard, Head of Advertiser Solutions în cadrul Nielsen.
Industria globală de publicitate este la al doilea an de creştere, cu un avans de minimum 4,2%

Reclamele targetate comportamental, afişate pe site-urile din Europa, vor fi marcate ca atare iar utilizatorii vor putea alege să le restricţioneze sau să le închidă în timpul navigării online, potrivit prevederilor unui document semnat recent în cadrul Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe, scrie Wall-Street.ro.
IAB: Internauţii din Europa vor putea identifica şi bloca reclamele targetate comportamental

Lanţul de restaurante fast-food Burger King îşi revizuieste contul de publicitate din Marea Britanie şi Irlanda, estimat la 13 milioane de euro, după ce în martie a renunţat la serviciile agenţiei Crispin Porter & Bogusky, care se ocupă de contul global, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic.
Burger King îşi licitează publicitatea din Marea Britanie, estimată la 13 mil. euro

Sursa foto: Adevărul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Gabriel Gabriel
    Un pic de atentie la topica. Nu e greu, se poate. Ca sa nu ajungem la exprimari aberante: "CNA a anunțat că va lua o astfel de decizie săptămâna trecută"

    Corect: CNA a anuntat saptamana trecuta ca va lua...
  • vlad vlad
    Realitatea are codul de conduita publicat aici:
    http://www.vimeo.com/22433841
  • vetanase vetanase
    Sa intelegem ca - de ex- redactorul sef al unui post de radio sau TV nu mai poate interveni asupra materialelor ce urmeaza a fi difuzate pentru ca se interpreteaza drept "cenzura" ?
    Adica redactorii respectivelor posturi nu dau nimanui -din interiorul statiei - socoteala pt. materialele lor ca se interpreteaza "ingerinta "?

    Posturile radio si TV-exceptand cele 2 societati de stat - sunt totusi in entitati private care-si stabilesc singure strategiile de existenta pe piata media...daca nu vrea sa dea imagini cu Boc sau cu Geoana nu da si gata !
  • miki miki
    vai de noi
  • viper viper
    URA sa traiasca cenzura ne-am intors in comunism cind trebuia sa fie unanimitate de pareri cind nu aveai voie sa ai pareri altele decit cele ale conducerii de partid si de stat. ce naiba cauta cna in posturile private sa hotarasca politica lor editorials si sa hotarasca ce si cine sa apara pe postca doar nu sint de stat sau ale portocaliilor. jos l.a.b.a de pe independenta presei neobediente puterii

Trimite un comentariu

sus