Televiziunile generaliste şi cele de ştiri trebuie să rezerve săptămânal cel puţin două ore, respectiv o jumătate de oră pentru emisiuni culturale şi educative, au decis,ieri, senatorii din Comisia pentru cultură a Senatului, scrie HotNews, care citează Agerpres.
Publicitate Ei au adoptat cu opt voturi pentru şi un vot împotrivă (al senatorului PSD Georgică Severin) un raport favorabil la proiectul de lege pentru modificarea şi completarea Legii 504/2002 a audiovizualului, iniţiat de deputatul PNL Mirel Taloş.
În cadrul dezbaterilor, acesta a spus că modificarea reglementărilor din domeniul audiovizualului este necesară în condiţiile în care "cultură a dispărut" din emisiunile televiziunilor private, fiind înlocuită de emisiunile de divertisment.
Senat: Televiziunile trebuie să rezerve săptămânal între 30 de minute şi 2 ore pentru emisiuni culturale
Politica dusă de Antene e condamnată public de asociaţiile ziariştilor, care văd "mogulizarea" drept "o ameninţare la adresa libertăţii presei", scrie Evenimentul zilei.
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) ia în discuţie mâine dezvăluirile jurnalistului Stelian Negrea, fost senior-editor în cadrul Antena 3 şi coordonator al Departamentului Investigaţii al trustului de presă patronat de Dan Voiculescu.
Dezvăluirile despre politica Antenelor, în dezbaterea CNA
Negrea a vorbit pentru EVZ, cum fostul ministru al economiei din partea Partidului Conservator, Codruţ Şereş, "reorientat profesional" pe post de manager în cadrul Antenelor, dădea indicaţii referitor la politicienii şi companiile care trebuiau (sau nu) atacate de ziariştii trustului lui Voiculescu. Codruţ Sereş, spune Negrea, dădea indicaţii referitor la politicienii şi companiile care trebuiau sau nu atacate de ziarişti.
Preşedintele ActiveWatch - Agentia de Monitorizare a Presei, Mircea Toma, condamnă presiunile editoriale venite din partea manageriatului trustului Antena, denunţate de jurnalistul Stelian Negrea.
Mircea Toma: "Este hilar cum Antenele îşi schimbă poziţia tunurilor, în funcţie de comenzile venite de la patronat"
Sorin Ovidiu Vîntu „duce o luptă continuă cu legea, pentru că a constatat că poate învinge“, susţin judecătorii care au decis arestarea sa preventivă pentru şantaj.
Magistraţii Liliana Ciupercă şi Mitu Stegaru de la Tribunalul Bucureşti au explicat în motivarea deciziei, care a fost făcută publică ieri, că SOV nu are consideraţie pentru ordinea şi normele sociale, scrie Adevărul.Judecătorii au ajuns la concluzia că lăsarea în libertate a lui Sorin Ovidiu Vîntu şi a reprezentantului său în Consiliul de Administraţie al Realitatea Media, Ion Ilie, zis Nelu Legiune, reprezintă un pericol concret pentru ordinea publică. Mihaela Niţă, cel de-al treilea membru din completul de la Tribunalul Bucureşti, a susţinut că Vîntu şi Nelu Legiune ar fi trebuit cercetaţi în libertate. Ea a explicat că ameninţările lui SOV la adresa managerului Realitatea TV, Sebastian Ghiţă, erau determinate de suspiciunea că acesta dorea să-i preia afacerea lui Vîntu, fără voia sa.
Vîntu, şantaj în timpul măsurilor preventive!
Microsoft a convenit preluarea Skype Technologies pentru 8,5 miliarde de dolari în numerar, în conformitate cu ambiţiile Microsoft în zona produselor şi serviciilor destinate comunicaţiilor mobile, unde gigantul american a rămas în urma concurenţei pe numeroase segmente de piaţă, scrie Mediafax, care citează Bloomberg.
Cel mai mare producător de aplicaţii informatice la nivel mondial cumpără Skype de la un grup de investitori condus de Silver Lake, se arată într-un comunicat al celor două companii.
Microsoft a încheiat un acord de preluare a Skype, printr-o tranzacţie de 8,5 miliarde dolari
Marius Fecioru, secretar de stat în MCSI, a declarat ieri că, în acest moment, România s-a întors cu un an şi jumătate în urmă în privinţa procesului de digitalizare TV, precizând că tranziţia la televiziunea digitală terestră se poate întâmpla "nu mai repede de două luni", relatează Mediafax.
Prezent la conferinţa "Romania in High Definition", organizată de Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale (ACD) la Bucureşti, Marius Fecioru a spus că nu se poate vorbi în acest moment despre finalizarea procesului de digitalizare terestră în România, ci despre o întoarcere în trecut.
"La acest moment, putem spune că ne-am întors cu un an şi jumătate în urmă, deoarece modelul propus acum un an şi jumătate, la acest moment, avem în vedere în a-l cosmetiza şi în a-l schimba (...) La acest moment, există în avizare legislativă un pachet de legi, de hotărâri de guvern, respectiv de ordonanţe, care doresc să modifice strategia, să impună noi termene, să atribuie în mod diferit cele şase multiplexuri", a spus Fecioru, precizând că în acest sens se poartă în prezent discuţii cu reprezentanţii Consiliului Concurenţei.
Fecioru (MCSI): Tranziţia la TV digitală se poate întâmpla "nu mai repede de două luni"
Televizorul este cel mai urmărit ecran la nivel global, fiind privit circa 12 ore pe săptămână, a declarat Ada Roseti, Channel Director pentru Europa de Sud-Est, Discovery Networks, ieri, în cadrul conferinţei "Romania in High Definition", citând un studiu reprezentativ pentru SUA, Europa şi Asia, relatează Mediafax.
Ada Roseti a vorbit despre importanţa conţinutului HD, ieri, la conferinţa "Romania in High Definition", organizată la Bucureşti de către Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale (ACD). La acelaşi eveniment, Claudiu Paraschiv - Head of TV Technology al grupului Central European Media Enterprises (CME) a vorbit despre provocările întâmpinate de Pro TVpentru implementarea HD. Tot el a spus că Pro TV a investit peste 2 milioane de euro pentru conversia în format HD, relatează agenţia Mediafax.
Veniturile din publicitate ale reţelei sociale Facebook vor creşte cu 95% în acest an, ajungând la 3,5 miliarde de dolari, scrie Adevărul. Platforma de socializare Facebook va deveni liderul mondial în domeniul publicităţii afişate online, depăşind giganţii Google şi Yahoo până la sfârşitul lui 2011.
Numărul uriaş de utilizatori (peste 650 de milioane de persoane la sfârşitul lunii martie) va transforma Facebook Inc. într-un „mamut" în rândul companiilor de publicitate din lume. Până la sfârşitul acestui an, populara platformă de socializare va deveni liderul mondial în domeniul publicităţii afişate din online, potrivit unei analize realizate de grupul de cercetări privind mass-media Enders Analysis din Londra.
Facebook, câştiguri uriaşe din publicitate
Şeful operaţiunilor digitale ale conglomeratului media News Corporation, Jon Miller, a fost desemnat, ieri, "vizionarul media" al anului în cadrul Festival of Media, eveniment dedicat industriei globale de media şi publicitate, ce are loc zilele acestea la Montreux, Elveţia.
Un grup de peste 100 de profesionişti cu poziţii de conducere în companii active în domeniu l-au ales pe Miller dintr-o lista scurtă pe care se mai află Maurice Levy, CEO Publicis Groupe şi Marc Pritchard, chief marketing officer Procter&Gamble, relatează HotNews.
Şeful operaţiunilor digitale ale News Corp, desemnat "vizionarul media" al anului
Coca-Cola a achiziţionat întreg spaţiul publicitar al Cocor Media Channel în intervalul 3-8 mai, cu ocazia aniversării a 125 de ani, scrie DailyBusiness.ro.
Campania a inclus 11 spoturi difuzate în 85 de ore de transmisie (17 ore/zi) difuzate concomitent pe toate cele 13 ecrane LED cu o suprafaţa totală de 3.300 mp.
Reprezentanţii companiei au declarat că valoarea contractului de publicitate este confidenţiala, iar o valoare la rate-card nu este relevantă, în condiţiile în care este pentru prima oară când un brand are exclusivitate pe mediafata.
Coca-Cola a închiriat în exclusivitate cea mai scumpă locaţie outdoor din Bucureşti
Free Communication va oferi consultanţă în PR companiei Renania, unul dintre cei mai importanţi furnizori autohtoni de echipamente şi soluţii pentru protecţia muncii. Selecţia a fost făcută în urma unui pitch la care au participat 5 companii de PR, scrie Wall-Street.ro.
Free Communication va gestiona comunicarea corporatistă, de marcă şi comunicarea internă a Renania şi va dezvolta instrumente pentru managementul de criză. De asemenea, agenţia va implementa programe de media relations şi de comunicare online şi va asigura managementul şi implementarea evenimentelor Renania.
Free Communication a câştigat contul Renania
Pentru ca o campanie de advertising pe Internet să aibă succes trebuie să existe transparentă din partea brandului, firma care realizează campania să se identifice cu valorile brandului şi să fie în pas cu evoluţia, căutând tot timpul abordări diferite, conform oficialilor agenţiei de publicitate Wunderman.
Wall-Street.ro a discutat cu Cristina Irod, account director, şi cu Adela Preda, online & social media executive despre provocările pe care agenţiile de publicitate trebuie să le depăşească pentru a pune la punct campanii inovative şi despre evoluţia proiectelor din România.
"Din păcate, puţine agenţii din România reuşesc să se identifice cu valorile brandului pe care îl reprezintă, să se identifice cu liniile lor dar să fie şi «umane»”, spune Adela Preda, subliniind că piaţa din România nu este încă suficient de arodata”, dar că totuşi se simt progrese.
Wunderman: Puţine agenţii din România se pot identifică cu brandul reprezentat
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roAgenţia The Practice anunţă patru sezoane de internship pentru tinerii care sunt interesaţi să lucreze în domeniul relaţiilor publice, DailyBusiness.ro.
Astfel, patru grupe formate din câte trei interni vor lucra, pe parcursul a trei luni, în agenţie. Primul din cele patru stagii va începe pe 6 iunie. Programul se adresează studenţilor din ultimul an de facultate sau tinerilor absolvenţi.Potrivit Gabrielei Lungu, managing partner The Practice, compania a decis să demareze acest program pentru că în fiecare zi primeşte între cinci şi zece aplicaţii de la tineri fără experienţă practică şi care îşi doresc un job în PR.
Patru programe de internship la The Practice
Comentarii