Marsha Greenberg, unul dintre oamenii de bază care au contribuit la lansarea Pro TV în urmă cu 15 ani, va coordona de la 1 iunie echipa de marketing a postului Antena 3. În primă fază, ea va fi consultant al postului de ştiri.
Stabilită de mai mulţi la Las Vegas, Marsha Greenberg a lucrat mulţi ani la Pro TV. Până să lucreze cu Adrian Sârbu, şi-a trecut în cartea de vizită companii precum Warner Bros şi CBS.
Carte de vizită:
- Septembrie 2007 – Prezent: Catapult Creative Partners (companie de marketing şi publicitate)
- 1995 – 2000: Director, Pro TV, Acasă TV, Markiza TV
- 1983 – 1985: VP Creative Services (marketing şi publicitate)
- 1982 – 1985: Departamentul publicitate şi promo la Warner Bros, zona de pay TV
- 1978 – 1982: Scenarist şi producător CBS
- 1976 – 1978: Copywriter, Time Life Books Inc.
Marsha Greenberg urmează să revină în România. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, ea va fi pentru început consultant pentru Antena 3. După câteva luni, va coordona marketingul pe toate produsele media audiovizuale ale Intact.
"Pentru moment, nu pot comenta această informaţie", a declarat Mihai Gâdea, director Antena 3, pentru paginademedia.ro.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roAlţi doi oameni cu care Marsha Greenberg a lucrat la Pro TV au venit deja la Antena 3. Este vorba de Bogdan Albu (fost şef la promo, în Pro TV) şi de Dorothea Ionescu Vănău, numită project manager Marketing şi Comunicare al diviziei de ştiri. Cei doi au realizat deja primele seturi de promo-uri pentru Antena 3. Alţi doi oameni care au lucrat cu Marsha Greenberg la Pro TV vor veni în echipa de marketing.
Comentarii
ca sa faci performanta insa, ai nevoie de oameni, dar si de mediu si evident produs. nu poti face din rahat bici si asta cu atit mai putin intr-un mediu in care angajatii maninca seminte pe holuri. exemplul cu itn e bun.
antenele au un mare dezavantaj: sunt asociate cu felix, cel mai mare nenorocit din tara asta. bine, la egalitate cu base.