Preşedintele LPF, Dumitru Dragomir, a declarat, ieri, agenţiei Mediafax, că grupările din Liga I l-au mandatat să vândă pachetele de meciuri rămase neachiziţionate în urma licitaţiei pentru drepturile TV cu minim 38 de milioane de euro, însă el spune că nu le va ceda sub 45 de milioane de euro.
Publicitate Reprezentanţii Sport Klub au fost astăzi la negocieri cu LPF pentru achiziţionarea pachetelor TV rămase. "Da, Sport Klub are cel mai mari şanse până acum să câştige licitaţia, însă mai există ofertanţi, printre care două societăţi, una din Israel şi alta din SUA", a adăugat Dragomir.
Dragomir: Cluburile vor să vând pachetele TV cu minim 38 de milioane de euro, dar nu le dau sub 45
Relaţiile de cuplu nu sunt ca în filme şi nici ca în reclamele ce „vând" aspiraţii imposibil de atins. Când apare rutina, încep să se vadă defectele sau obiceiurile enervante ale soţului sau soţiei. Lucruri pe care nu le poţi schimba oricât de mult ţi-ai dori.
Acesta a fost conceptul de la care a pornit campania de promovare pentru retailerul Dedeman, care a primit marele premiu în cadrul festivalului de eficienţă, Effie 2011, scrie Adevărul.
Obiectivele de la care a pornit campania au fost ca Dedeman să devină lider pe segmentul bricolaj prin creşterea cu cel puţin 15% a cifrei de afaceri şi a vânzărilor. Principalii competitori au fost Praktiker şi Bricostore.
În plus, rolul campaniei a fost de a face brandul Dedeman cunoscut şi plăcut publicului, conform reprezentanţilor agenţiei McCann Erickson, cea care s-a ocupat de strategie.
VIDEO Culisele celei mai tari campanii publicitare
Mediafax, în parteneriat cu Fundaţia pentru Educaţie şi Dezvoltare MediaPro, continuă înscrierea la cursul gratuit pentru dezvoltarea competenţelor profesionale în ocupaţia de reporter, precum şi asistenţa în demararea unei activităţi independente în domeniul media, din cadrul programului „Jurnalism cetăţenesc şansa pentru ocupare", scrie Mediafax.
Cursul se adresează şomerilor de lungă durată şi persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă.Participanţii vor putea dobândi competenţele necesare în meseria de reporter şi, ca atare, vor avea şanse mai mari de a-şi găsi un loc de muncă. Totodată, participanţii vor fi consiliaţi şi vor afla tot ce trebuie să ştie pentru a începe o activitate independentă în domeniul media.
Înscrierile la cursul gratuit de reporter continuă
Caroli Foods Group a ales agenţia Ogilvy Public Relations Bucharest ca partener de comunicare corporate, după ce echipa sa specializată în Digital Influence 360 a dezvoltat anul acesta platforma de comunicare digitală a brandului Campofrio, scrie Financiarul.
Ogilvy PR, agenţia de comunicare a Caroli Foods
Prinse între costuri mari şi venituri mici, televiziunile online autohtone se află în căutarea profitului.
Încă de anul trecut, piaţa publicitară online a egalat printul şi a depăşit radioul, iar tinerii au început să înlocuiască timpul petrecut în faţa televizorului cu cel petrecut în faţa monitorului. Mai mult, online-ul oferă un grad de interactivitate şi o libertate de alegere mult mai mari decât mass-media clasice.În ciuda acestor avantaje, televiziunile online din România au încă un mare hop de trecut: profitul. Începuturile televiziunii pe internet în România au fost marcate de eşecuri, scrie Evenimentul Zilei. Prima televiziune online autohtonă a fost lansată în 2007, de către Sergiu Mihalcea, iar, două luni mai târziu, Emi Gal a inaugurat Brain TV. Ambele şi-au încetat activitatea în iulie 2008.
A supravieţuit însă Hapy Fish, lansată în fază beta în noiembrie 2007 şi relansată în 2008. Între timp au apărut şi alte posturi, care emit în prezent pe internet: Sănătatea TV, Business TV şi, mai nou, gamextv.ro.
Reţeta lor câştigătoare este detaşarea de pretenţiile generaliste nişarea pe anumite segmente specifice de piaţă, spune analistul Iulian Comănescu, managing partner la compania de consultanţă media Comănescu.
TV online ajunge tot pe micul ecran
Sursa foto: HotNews.ro
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii