Agenţia de publicitate McCann Erickson România a câştigat, luni seară, două Grand Prix-uri la festivalul de publicitate de la Cannes, cea mai importantă competiţie de profil, pentru campania "Noul Rom", notează Mediafax şi HotNews.
Publicitate McCann Erickson devine astfel prima agenţie din România care câştigă Grand Prix la Cannes. Totodată, aceasta este prima dată când România obţine o astfel de distincţie la cea mai importantă competiţie de profil.
[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=hDalPc_fB8c&feature=player_embedded[/youtube]
McCann Erickson România a câştigat încă patru premii, două Gold Lion şi două Bronze Lion, potrivit paginii de Twitter a agenţiei.
Agenţia de publicitate McCann Erickson România a câştigat pentru campania "Noul Rom" Grand Prix-ul la secţiunile Direct şi Promo&Activation, unde a primit şi câte un Gold Lion. McCann a primit şi două trofee Bronze Lion la secţiunea PR.Agenţia a reuşit să îşi adjudece Grand Prix-ul la categoria "cea mai bună lansare/ relansare de produs", precum şi pe cel de la categoria "brand building".
Dumitru Dragomir, preşedintele LPF, a convocat pentru astăzi Adunarea Generală a forului pe care îl conduce. Scopul întrunirii este acela de a hotărî destinaţia celor şase pachete TV rămase nevândute în urma licitaţiei drepturilor de televizare a meciurilor din Liga I, scrie Evenimentul zilei.
Primele trei pachete au fost vândute pentru un total de 36 de milioane de euro, iar pentru cele nevândute solicită minimum 38 de milioane de euro.
LPF decide astăzi soarta drepturilor TV
Pro TV şi Antena1 au achiziţionat licenţele unor emisiuni „cu lipici“ la audienţă la nivel internaţional. „Vocea României“ (Pro TV) şi „X Factor“ (Antena 1) vor intra din această toamnă pe TV, în timp ce „Românii au talent“ (sezonul 2) şi „Romanian Idol“ vor apărea din primăvara lui 2012, scrie Adevărul.
Febra formatelor de emisiuni căutătoare de talente a cuprins Statele Unite de ani buni. Iată că a venit vremea lor şi în România. În aproximativ un an, cei doi grei ai televiziunii, Antena 1 şi Pro TV, au achiziţionat mai multe formate menite să atragă audienţă. Cele două televiziuni au ajuns să-şi împartă patru dintre cele mai cunoscute formate de „talent show" de pe planetă. Pro TV are în portofoliu „Românii au talent" şi „Vocea României", iar Antena 1 - „X Factor" şi „Romanian Idol".
Antena 1 şi Pro TV se bat în formate internaţionale
Principalele retele de televiziune din SUA au vândut în avans pachetele de publicitate pentru sezonul 2011-2012, scrie Mediafax. CBS, Fox, ABC, NBC si CW au realizat vânzări în valoare de 9 miliarde de dolari, faţă de cele 8.5 de miliarde de dolari estimate în 2010. Este o creştere de 6 la 8%.
CBS, cea mai vizionată reţea tv din Statele Unite, conduce în topul televiziunilor americane cu o creştere de 15 de procente şi un avans de 2.7 miliarde de dolari. Celelalte televiziuni se laudă cu câştiguri la pachetele publicitare în jur de 10 procente.
NBC a afişat cel mai mic câştig, de doar 9%. Grupul de telecomunicaţiiTime Warner a încheiat afaceri în creştere cu aproximativ 13%, potrivit unor surse din interiorul businessului.
Marile televiziuni americane şi-au vândut pachetele de publicitate pe 2011-2012
Cristina Iordănescu, până acum director de strategie la Saatchi&Saatchi, a preluat poziţia de director general adjunct, potrivit unui comunicat al agenţiei, scrie HotNews. Ea îl va seconda pe Radu Florescu, managing director şi CEO Centrade Saachi&Saatchi, care rămâne implicat în activitatea de conducere a agenţiei.
Ea va avea atribuţii legate inclusiv de activităţile de new business şi planificare strategică.
Cristina Iordănescu - director general adjunct la Saatchi&Saatchi
La doar 25 de ani, Emi Gal are planuri mari: vrea să revoluţioneze piaţa online de publicitate. După ce a convins investitori renumiţi pe plan mondial să-i susţină ideea cu aproape un milion de dolari şi şi-a deschis un birou în Londra, a lansat, la sfârşitul lunii mai, o platformă inovatoare de publicitate pe internet, BrainAds, scrie Evenimentul zilei.
"BrainAds e prima platformă de retargeting video personalizat din lume. Ce înseamnă asta este că lucrăm cu advertiseri şi retaileri online şi setăm un browser cookie (un mesaj trimis de un website către un browser -n.r.) cu informaţii despre produsele de care eşti interesat pe site-ul respectiv. Apoi te căutăm online şi de fiecare dată când vrei să urmăreşti un material video online (să zicem, pe YouTube) îţi arătăm o reclamă video pentru acel produs, încurajându-te să-l cumperi. Suntem aşa, un fel de Big Brother care creşte vânzările magazinelor online", explică Emi Gal pentru EVZ modul în funcţionează platforma pe care a creat-o.
Emi Gal, Big Brother-ul român al publicităţii pe internet
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu