Televiziunea Română a încheiat un parteneriat cu Dolce Sport şi va transmite în acest sezon partide din Liga 1 incluse în pachetul 2, achiziţionat de Romtelecom (Dolce) la licitaţia din primăvară, scrie Gazeta Sporturilor.
Publicitate Liga 1 revine la TVR după patru ani. Televiziunea publică va transmite în fiecare rundă cîte o partidă, cea care aparţine, de fapt, Dolce Sport.
În urma parteneriatului, TVR poate prelua imaginile de la confruntarea pe care Dolce o difuzează. Comentariul şi interviurile de la finalul partidei vor fi asigurate de comentatorii şi de reporterii postului naţional. Cel mai interesant meci pe care telespectatorii îl vor putea urmări este derby-ul Steaua - Rapid, din etapa a 11-a, atunci cînd Dolce va avea opţiunea 1.
Vedem un meci din Liga 1 pe etapă la TVR!
O sumă de până la 5 milioane de euro ar putea fi valoarea tranzacţiei pentru care Edipresse A.S. România a bătut palma cu elveţienii de la Ringier, potrivit unei estimări făcute de Iulian Comănescu pentru DailyBusiness. Investiţia vine pe fondul unei pierderi de 6,7 milioane de euro, înregistrată de Ringier în România în 2010.
Estimarea a fost făcută în contextul în care, anul trecut, Edipresse A.S. înregistra pierderi de aproape 700.000 euro.
Pe de altă parte, preluarea Edipresse A.S. de către Ringier ar putea duce la dispariţia unor titluri de pe o piaţa saturată a revistelor, despre care acelaşi analist spune că "trebuia să sufere de multă vreme o contracţie".
Un exemplu în acest sens este revista Bravo (titlu editat de Ringier) care intră în competie, pe acelaşi segment cu Popcorn (aparţinând Edipresse).
Câţi bani va mai pierde Ringier în România? Vezi suma vehiculată pentru achiziţia Edipresse
The Group şi Ogilvy domină şi anul acesta topul celor mai mari grupuri de comunicare de piaţa locală. Wall-Street.ro a realizat un clasament al grupurilor cu cele mai importante bugete de promovare după cifra de afaceri şi după profit. The Group este şi în acest an cel mai mare grup de comunicare de pe piaţa locală, cu afaceri de aproximativ 108,8 milioane de euro, în creştere cu 27,5% comparativ cu 2009.
Pe locul al doilea în clasament se află Ogilvy, grupul condus de Manuela Necula având anul trecut un business de 63,9 milioane de euro, în scădere cu 13,7% comparativ cu 2009.
Leo Burnett a rămas şi anul trecut pe locul al treilea, grupul condus de fraţii Ioana şi Ştefan Iordache (foto) înregistrând o cifră de afaceri de 56,4 milioane de euro, mai puţin cu 8,8% faţă de 2009.
Cele mai mari 10 grupuri de comunicare
Grupul englez de comunicare si marketing Aegis Group ia in considerare in acest moment acizitia a "50 -60 de companii" la nivel global, anunta Jerry Buhlman, vicepresedintele executiv al grupului. Pentru aceasta, grupul Aegis, care a vandut recent compania de cercetare de piata Synovate cu 525 milioane de lire sterline, are un buget de 325 de milioane de lire steriline, scrie Financiarul.
Aegis Group vrea sa cumpere peste 50 de companii in acest an
Centrul Naţional al Cinematografiei (CNC) va aloca o sumă totală de 10 milioane de lei pentru prima sesiune a concursului de proiecte cinematografice din acest an, dosarele de concurs putând fi depuse până pe 9 septembrie, scrie Mediafax, care citează un anunţ postat pe site-ul instituţiei.
Totalul fondului alocat pentru prima sesiune a concursului de proiecte cinematografice din 2011 este de 10.000.000 de lei, conform prevederilor unei Hotărâri a Consiliului de administraţie al CNC din 14 iulie. Valoarea maximă a creditului direct pe care îl poate obţine un producător pentru proiectele declarate câştigătoare la concursul de selecţie din prima sesiune a acestui an este de 12% (1.188.000 de lei) din creditul direct alocat pentru producţie.
Centrul Naţional al Cinematografiei alocă 10 milioane lei pentru primul concurs de proiecte din 2011
Sursa foto: ProSport
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii