Bah TV este primul post al rromilor şi emite de aproximativ o lună şi jumătate, trei ore pe zi, pe canalul Minimax, scrie Adevărul.
Publicitate Programul, difuzat între 21.30 şi 00.30, cuprinde emisiuni pentru educarea rromilor, producţii cu muzică lăutărească şi o emisiune care vorbeşte despre rasism.
Directorul general al postului, fostul consilier de la Ministerul Culturii, Vasile Ionescu, promite că săptămâna aceasta va fi lansată o emisiune de cursuri de limba rromani, care va ţine jumătate de oră pe zi.
Televiziunea Bah TV a intrat pe pachetul de programe al companiei de cablu Akta la mijlocul lunii august, după aproape doi ani de când a primit licenţă de la Consiliul Naţional al Audiovizualului.
Postul TV al rromilor nu difuzează manele
În prima jumătate a anului, apetitul copiilor pentru programele de televiziune a fost mai puternic ca niciodată, scrie Fin.ro, care citează studiul Kids TV Report ce analizează obiceiurile de consum ale micilor telespectatori din principalele cinci pieţe europene - Franţa, Germania, Italia, Spania şi Marea Britanie.
Astfel, copiii din Italia alocă cel mai mult timp în faţa micilor ecrane, în timp ce micuţii din Marea Britanie se situează la polul opus. Copiii români au petrecut în medie în faţa micilor ecrane 3 ore şi 37 de minute în primul semestru, cu 51 de minute mai mult faţă de cei italieni.
Comparativ cu primul semestru din 2008 însă, micuţii români au stat în faţa televizorului cu 34 de minute mai puţin. (Sursă:GfK România, copyright ARMA DATA, target Naţional 4-14 ani+guest). Cele mai urmărite posturi de televiziune de către copiii din România cu vârstă cuprinsă între 4-14 ani au fost în primele şase luni ale anului Disney, Cartoon şi Minimax.
Copiii români, prizonierii telecomenzii. Vezi aici cât timp stau în faţa TV şi ce posturi preferă
Ziarele tipărite, în termeni de audienţă, sunt mai populare decât site-urile online, având 2,3 miliarde de cititori în întreaga lume, comparativ cu 1,9 miliarde de persoane care se informează de pe internet, scrie Mediafax, care citează un anunţ al reprezentanţilor World Association of Newspapers, WAN/IFRA, preluat de AFP.
În 2010, existau în lume 14.853 de titluri, cu circa 200 mai multe, comparativ cu 2009. Pe de altă parte, tirajul global a scăzut uşor, de la 528 milioane de exemplare, în 2009, la 519 milioane de exemplare în 2010. Tirajul mediu al unui ziar, la nivel global, este de 17.000 de exemplare.
Ziarele tipărite sunt mai populare decât site-urile online. Unde se citesc cele mai multe ziare
Google lucrează cu peste 50.000 de parteneri din industria media, cărora le-a generat venituri de peste 4 miliarde de euro, până la acest moment, a declarat, vineri, un responsabil al grupului american, la cel de-al 63-lea congres al World Association of Newspapers and News Publishers (WAN-IFRA), scrie Mediafax.
Google are peste 50.000 de parteneri media. Ce venituri le-a generat gigantul american
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roGrupul Google, operatorul celui mai mare motor de căutare pe internet din lume, a anunţat vineri închiderea mai multor programe, printre care şi a primei sale încercări de reţea de socializare, Google Buzz, care s-a confruntat cu critici încă de la lansarea acesteia în februarie 2010, scrie Evenimentul zilei, care citează AFP.
Google renunţă la Google Buzz
Comentarii