Victor Ciutacu a câştigat procesul împotriva lui Radu Moraru şi a postului B1 TV intentat în octombrie 2009 pentru afirmaţii "mincinoase" făcute în mai multe ediţii ale emisiunii Naşul.
Publicitate Judecătoria Sectorului 1 a admis în parte acţiunea făcută de jurnalistul Victor Ciutacu şi i-a obligat pe realizatorul TV Radu Moraru şi televiziunea B1 TV la plata a 10.000 de lei daune morale, scrie Mediafax.
Decizia poate fi atacată cu recurs în 15 zile de părţile din dosar la Tribunalul Bucureşti.
Contactat de Mediafax, Victor Ciutacu a spus că este mulţumit de decizia intanţei, chiar dacă a venit după doi ani de zile de când a depus plângerea împotriva lui Radu Moraru şi a televiziunii B1 TV.
Victor Ciutacu: "Deserviciile de imagine pe care mi le-a provocat Radu Moraru sunt incalculabile după o formulă matematică. Instanţa a apreciat că prejudiciul meu de imagine este de 10.000 de lei, eu sunt mulţumit de faptul că mi-a dat dreptate, dar nu şi de cuantumul sumei. Concesiv fiind, însă, dacă fostul realizator TV şi postul unde am fost terfelit nu fac recurs, aştept ca Radu Moraru şi B1 TV să scoată banii".
Pe de altă parte, contactat de Mediafax, Radu Moraru a spus că va face recurs la decizia Judecătoriei Sectorului 1.
Radu Moraru: "O să facem recurs clar. Decizia a fost amânată de câteva ori, fapt foarte rar în practica aceasta din ce mi-au spus avocaţii. Am bănuielile mele, dar deocamdată n-am probe de ce a fost amânată. Este paradoxal că justiţia şi judecătorul n-au înţeles un lucru fundamental”.
Victor Ciutacu a câştigat procesul împotriva lui Radu Moraru şi a postului B1 TV
Reprezentanţii postului Antena 3 au semnat un contract cu americanii de la CNN prin care televiziunea ce aparţine familiei lui Dan Voiculescu s-a afiliat reţelei TV americane, notează Adevărul şi HotNews.
Antena 3 este, începând de astăzi, singura televiziune din România afiliată reţelei CNN, informează reprezentanţii postului Tv.
Semnarea contractului s-a făcut chiar în timpul unui breaking news, când CNN şi Antena 3 difuzau ştirea potrivit căreia Muammar Gaddafi a fost ucis.
Materialele Antena 3 vor fi preluate de CNN. Totodată, Antena 3 va prelua şi difuza, în exclusivitate în România, ştiri şi reportaje CNN.
Andreea Mantea şi-a făcut debutul ca prezentatoare cu normă întreagă a emisiunii Cancan TV difuzata de Kanal D. Ea va prezenta emisiunea alături de Adrian Artene, scrie Evenimentul zilei.
Începând de miercuri, Andreea Mantea va întregi echipa emisiunii Cancan TV.
Andreea Mantea si Adrian Artene vor apărea pe micul ecran în fiecare miercuri, joi şi vineri, de la ora 22.30, la Kanal D.
Andreea Mantea, coprezentatoare la Cancan TV
Bugetele tot mai mici pentru promovare au marcat puternic industria de comunicare deoarece clienţii nu au mai avut curaj să aleagă campanii creative şi acest lucru ar putea să le afecteze cota de piaţă. În acest context, atât clienţii cât şi agenţiile ar trebui să aibă îndrăzneala pe care o aveau în urmă cu zece ani şi să nu mai ia atât de multe hotărâri pe bază de focus grupuri, a declarat pentru Wall-Street.roŞtefan Iordache, directorul operaţional al grupului de comunicare Leo Burnett.
“Daca facem lucruri safe, călduţe, clienţii îşi vor păstra cota de piaţă într-o categorie, dar, între timp, alţii o vor schimbă. Clienţii ar trebui să acorde puţină încredere agenţiilor şi să plătească diferenţa. Să nu mai pună preţul pe primul loc în evaluarea agenţiei. Problemele brandurilor sunt mai dificile şi, cu siguranţă, la aceste probleme răspunsul nu este agenţia cea mai ieftina”, afirmă directorul operaţional al Leo Burnett, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piaţa locală.
Leo Burnett: Trebuie să avem îndrăzneală de acum zece ani. Să nu ne mai ascundem după focus grupuri
Reprezentanţii din industria de media şi publicitate din Europa s-au întâlnit ieri la Parlamentul European pentru a-şi împărtăşi viziunea asupra strategiei de creştere a Uniunii Europene, „Europe 2020”, şi pentru a discuta despre cum ar putea fi publicitatea folosită mai eficient pentru a cataliza creşterea numărului de locuri de muncă şi a competitivităţii, scrie Fin.ro.
Au fost identificate trei puncte tematice ce vor atrage creşterea economică în următorul deceniu.
- Creştere inteligentă (atrasă de cunoaştere, inovaţie, educaţie şi societatea digitală)
- Creştere sustenabilă (pentru o economie mai competitivă)
- Creştere inclusă (economie cu un grad înalt de ocupare a forţei de muncă care să furnizeze o coeziune economică, socială şi teritorială)
Publicitatea este un factor-cheie în realizarea acestor obiective ambiţioase.
Cum susţine publicitatea economia europeană
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Doare asa de tare intrebarea mea incat tot ce gasesti de raspuns este un fel de "Ba pe-a ma-tii"?!