"Nu voi demisiona la solicitarea doamnei Elena Udrea", spune preşedintele CNA, Răsvan Popescu.
Publicitate Ce se întâmplă la Realitatea TV este doar un accident de parcurs, în care doi investitori în media s-au hotărât să se despartă. CNA nu se poate transforma într-o instanţă de divorţ cu partaj", a spus Răsvan Popescu pentru Jurnalul Naţional.
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului a cerut demisia preşedintelui CNA pentru "degradarea presei" şi pentru că „în spatele domnului Elan (patronul Realitatea TV – n.r.) se află Sorin Ovidiu Vîntu”, într-o emisiune din 26 octombrie, de la B1 TV.
„În timpul mandatului meu, audiovizualul românesc s-a dezvoltat şi s-a diversificat în pofida crizei economice. CNA aşază lucrurile pe făgaşul legal, dar numai piaţa liberă şi publicul hotărăsc, până la urmă, câte posturi de ştiri pot funcţiona în România şi care vor fi acestea”, spune preşedintele CNA. Răsvan Popescu mai spune că nu are nicio legătură cu CNA faptul că, aşa cum afirmă Elena Udrea, în spatele omului de afaceri Elan Schwartzenberg s-ar afla Sorin Ovidiu Vântu.
Răsvan Popescu, preşedintele CNA: Bineînţeles că nu demisionez la solicitarea doamnei Udrea
Audienţele TV, furnizate de la 1 ianuarie 2012 de Kantar Media, vor fi măsurate pe toate platformele, inclusiv vizionarea online de TV, a declarat Lucia Antal, preşedintele Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor într-un eveniment care a marcat 10 ani de la înfiinţarea asociaţiei, scrie Mediafax.
“Foarte important este faptul că peoplemeterele actuale şi în special cele care vor veni de la 1 ianuarie 2012 vor măsura absolut toate platformele şi metoda de recunoaştere a canalelor este una nouă, respectiv audiomatching. Acest lucru va duce la recunoaşterea exactă a canalului pe care îl vizionează persoana respectivă acasă", a explicat Lucia Antal.
Compania Kantar Media Audiences a fost desemnată câştigătoare la licitaţia organizată de Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) şi Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru alegerea furnizorului unic pentru Serviciul Naţional de Măsurare a Audienţelor TV (SNMATV), urmând să asigure măsurarea audienţelor TV în perioada 1 ianuarie 2012-31 decembrie 2015.
Noutate la măsurarea audienţelor TV: Va fi luată în calcul şi vizionarea online
GMP PR a fost desemnată "Agenţia de PR a Anului", iar alpinista de 15 ani Crina Coco Popescu a fost declarată "Comunicatorul Anului" la cea de-a 9-a ediţie a Romanian PR Award, eveniment ce premiază cele mai bune campanii de relaţii publice din ţară, scrie HotNews. La gala de joi seară, au fost acordate 16 premii de aur, 28 de premii de argint, 10 diplome de excelentă şi 2 premii speciale.
GMP PR a fost desemnată Agenţia de PR a Anului la cea de-a 9-a ediţie Romanian PR Award
Cosmote România a lansat, vineri, o nouă campanie de comunicare, ce îşi propune să reitereze mesajul transmis prin platforma "Fluturele", spot care a încetat să mai fie difuzat pe TV, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro.
Spotul aMama şi fiul” a fost realizat tot de Papaya Advertising, agenţie care colaborează cu Ogilvy România pentru campanile de business şi brand image ale Cosmote.[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=15unEbEuVY0[/youtube]
Noua reclamă vine la mai puţin de două luni de la lansarea campaniei „Fluturele”, care a reprezentat subiectul mai multor controverse legate de asemănarea cu un alt spot, realizat de acelaşi regizor grec, cu mai mulţi ani în urmă.
Adesea angajaţii agenţiilor de comunicare nu reuşesc să înţeleagă ce se întâmplă în companiile pentru care lucrează, iar, dacă în urmă cu câţiva ani clienţii ajungeau să se plieze după dorinţele agenţiilor, acest lucru se inversează acum, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Radu Florescu, fondatorul şi directorul general al grupului de comunicare Centrade Saatchi&Saatchi.
Anul acesta a fost unul dificil, cu o atmosferă grea” în care companiile au continuat să pună presiune pe agenţii apentru a ţine bugetele la niveluri reduse, dar cu mai multă munca”, explică Radu Florescu (50 de ani), cel care în în 1990 punea bazele agenţiei de publicitate Centrade. În 1993 a afiliat această agenţie la reţeaua globală Saatchi&Saatchi, iar de-a lungul anilor a lansat noi companii de comunicare, în prezent conducând Centrade Saatchi&Saatchi, un grup format din şapte agenţii.
Acesta va înregistra în acest an o creştere a afacerilor de aproximativ 5% faţă de cele aproximativ 50 de milioane de euro obţinute anul trecut. Iar profitul net, care a fost de 1,5 milioane de euro anul trecut, va creşte cu un procent similar.
Florescu, Centrade Saatchi&Saatchi: De multe ori agenţiile nu înţeleg ce se întâmplă la clienţi
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roPrezentatoarea de televiziune Andreea Raicu a investit 25.000 de euro pentru a-şi lansa publicaţia online de lifestyle Andreearaicu.ro. Ea îşi doreşte să ajungă la 10 0000 de cititori până la sfârşitul anului, scrie Wall-Street.ro. În prezent, blogul personal al Andreei Raicu are peste 18 700 de cititori unici pe luna, iar pagină de Facebook în jur de 50 000 de fani.
Andreea Raicu a investit 25.000 de euro ca să lanseze propria revistă online
Comentarii