RTV, postul de ştiri al lui Sebastian Ghiţă, porneşte o campanie de promovare în care agenţi sunt chiar anagajaţii RTV şi ai Asesoft, după cum se arată într-un mesaj trimis de Cătălin Popa, pe care îl publicăm în continuare.
Cine dovedeşte că a vorbit despre RTV cu 100 de oameni (pe care îi trece într-un tabel), primeşte o primă. Primii 10 care completează 50 de nume (cu toate datele de contact) câştigă un iPad.
Ce trebuie să facă angajaţii? "Nu trebuie decit sa va sunati toti prietenii, rudele, cunoscutii si sa le spuneti sa se uite la rtv", spune mesajul. Acelasi text îndeamnă oamenii să îşi congingă colegii pleacaţi la Realitatea TV (a lui Elan Schwartzenberg) să vină la RTV.
"daca aveti colegi la realitatea tv la care chiar tineti pentru ca sunt oameni valorosi, sa vorbiti cu ei si sa le spuneti din suflet ca acolo va fi prapad si ca, pentru viitorul carierei lor si linistea familiilor lor, este mult mai safe sa vina sa lucreze la noi."
Mesajul, în continuare:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roDe maine incepem sa promovam brandul rtv pe toata caile posibile. In principiu, va fi o campanie absolut unica, in sensul ca va fi neobisnuita, nemaivazuta pentru un produs de media autohnton. asta inseamna ca in loc de obisnuitul spot tv care oricum nu ar fi avut loc, pentru ca acum e sold-out la toate posturile:
- vom ajunge in cele mai indepartate catune prin spoturi la radiouri locale si nationale
- vom avea campanie targetata pe abonatii upc si dolce cu milioane de sms-uri in toate retelele de telefonie
- vom avea bannere si linkuri la rtv.net/live pe toate site-urile mari care fac trafic pe net in romania
- in fine, vom avea o campanie de marketing si pr neortodoxa, care presupune participarea fiecaruia dintre voi.
Concret, toti cei aproape 500 de angajati rtv, ca dealtfel toti cei peste 3000 de angajati ai grupului asesoft, vor deveni agenti de marketing. Nu trebuie decit sa va sunati toti prietenii, rudele, cunoscutii si sa le spuneti sa se uite la rtv, iar daca nu au inca rtv (adica sunt abonati rcs) sa stie ca in urmatoarele zile vor avea...
Fiecare dintre voi, si voi incepe eu sa va arat cum, va trimite la [email protected] un tabel cu cat mai multe persoane (nume, prenume, localitate, telefon si retea de cablu) cu care a vorbit despre ce este rtv si de ce merita sa te uiti la rtv. vom aduna aceste tabele si vom face un database cu cateva zeci de mii (posibil peste o suta de mii) de potentiali telespectatori rtv carora le vom oferi premii periodice pentru fidelitatea lor, probata prin sondaj.
Primii 10 angajati rtv care trimit acest tabel cu minim 50 de nume primesc cite un ipad. Daca ajung la 100 de nume, primesc suplimentar o prima. Eu voi trimite maine seara lista mea, nu particip la premiere, vreau doar sa va arat ca se poate.
Va rog sa priviti extrem de serios aceasta idee, este copiata dintr-o campanie de guerilla marketing din statele unite, a intrat in istorie.
Nu inchei fara a va ruga ca, daca aveti colegi la realitatea tv la care chiar tineti pentru ca sunt oameni valorosi, sa vorbiti cu ei si sa le spuneti din suflet ca acolo va fi prapad si ca, pentru viitorul carierei lor si linistea familiilor lor, este mult mai safe sa vina sa lucreze la noi.
Bafta si sper intelegeti ca participarea voastra la acest demers care pare neobisnuit, ciudat, greu este in interesul nostru, al tuturor.
Comentarii
Bravo Elan!
Nea "dady" sa stii si tu ca matematic share-ul nu poate fi mai mic ca rating-ul. Se vede ca este pe langa rau de tot :)
numai pt acest englezism ieftin,nu asa participa la campanie :)