TVR va intra într-un proces de restructurare, în momentul de faţă lucrându-se la definitivarea unui plan concret pentru echilibrarea veniturilor şi a cheltuielilor din Televiziunea Publică, a declarat Alexandru Lăzescu, preşedintele-director general al TVR, potrivit Mediafax şi HotNews.
Publicitate Lăzescu a mai spus că stabilitatea locului de muncă din TVR trebuie corelată cu performanţa angajaţilor.
Declaraţiile lui Alexandru Lăzescu vin în contextul în care TVR este auditată de compania elveţiană Challenge Optimum şi a intrat în a doua etapă a procesului de analiză organizaţională pentru obţinerea unui standard internaţional de management în industria media.
Potrivit lui Alexandru Lăzescu, este evident că TVR trebuie să reducă costurile, în acest sens căutându-se "formule inteligente" împreună cu consultantul din Elveţia.
Mai multe persoane au acuzat Televiziunea Romană, în mediul virtual, de boicot vizavi de subiectul Roşia Montană şi faţă de protestul care a avut loc, pe această temă, marţi seară, în faţa sediului central al TVR, dar afirmaţiile sunt neadevărate şi distorsionate, scrie DailyBusiness.ro, care citează un comunicat de presă al instituţiei.
Reprezentanţii TVR au precizat că subiectul de presă „proiectul Roşia Montana” a fost mediatizat de TVR în jurnalele de ştiri, în documentare şi în dezbateri la TVR 1, TVR Cultural, TVR INFO, TVR Internaţional şi TVR Cluj.
„Subiectul nu este 'tabu' pentru Televiziunea Română. În programele TVR, au fost mediatizate poziţiile tututor părţilor implicate: atât a celor care susţin proiectul, cât şi a celor care se opun sau a autorităţilor statului”, se arată în acelaşi comunicat de presă al TVR.
Potrivit aceleiaşi surse, TVR susţine că protestul organizat la Cluj de membrii campaniei Salvaţi Roşia Montană!, despre care s-a afirmat că nu a fost mediatizat, a fost reflectat în jurnalele posturilor TVR Cluj, TVR 3 şi TVR INFO.
TVR: Subiectul Roşia Montană nu este tabu pentru Televiziunea Română
Incertitudinea este cuvântul cel mai des folosit pentru a caracteriza situaţia în care se află în prezent piaţa de media din România. Şi asta în condiţiile în care estimările arată că industria va încheia anul 2011 cu o scădere ce nu va depăşi 2 cifre, iar aşteptările pentru 2012 sunt unele pozitive, în condiţiile anului electoral, scrie DailyBusiness.ro, care a stat de vorbă cu Alexandra Olteanu, managing director al agenţiei Initiative.
Aceasta a declarat că piaţa investiilor în media este cuprinsă de o incertitudine mult mai mare decât se simţea în ultimul trimestru din 2008, înaintea primului val al crizei.
Olteanu spune că noul val al crizei este o preocupare a întregii pieţe de media. Şi asta pentru că "este foarte probabil ca noul val de criză să producă efecte asupra bugetelor de media din România".
Piaţa publicităţii, în ceaţă. Campania electorală, luminiţa anului 2012
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roCompaniile Yahoo, Microsoft şi AOL au încheiat un parteneriat pe piaţa de publicitate online din SUA, pentru a contracara avansul Google şi Facebook, scrie DailyBusiness.ro, care citează Reuters.
Alianţa permite celor trei companii să-şi vândă la comun display ads-urile (bannere grafice folosite în publicitatea onlien) începând cu anul viitor.
Rik van der Kooi, vicepreşedinte în cadrul Microsoft Advertising Business Group, a caracterizat parteneriatul ca fiind "o creştere a nivelul apei (flux) care înalţă toate bărcile".
Reprezentanţii Yahoo, AOL, şi Microsoft au declarat că nu se aşteaptă la probleme din partea Departamentului de Justie din Statele Unite, care teoretic ar putea deturna parteneriatul pentru monopol.
Microsoft, AOL şi Yahoo, alianţă împotriva Google pe piaţa de publicitate online
Nu se vrea restructurare si gata.
Instituția asta trebuie închisă si reinfiintata alta pe baze noi si cu un scop clar de televiziune publica.
Nu avem nevoie de cantitate ci de calitate la o televiziune publica.