Skip to main content

7 decembrie: Licitaţia Intact se amână

 

Intact Media Group prelungeşte până pe 13 decembrie înscrierile pentru licitaţia de spaţiu publicitar al staţiilor TV deţinute de grup, aceasta urmând să aibă loc pe 19 decembrie, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro.

Publicitate

Iniţial, licitaţia grpului de presă care deţine branduri media precum Antena1, Antena 3, Jurnalul Naţional, Radio ZU sau gsp.ro, trebuia să aibă loc pe 14 decembrie.

Prelungirea termenului de înscriere a fost generată, în egală măsură, de întrunirea factorilor necesari pentru confirmarea numărului mare de garanţii bancare emise de instituţiile de credit externe.

Intact va licita 10% din spaţiul publicitar al staţiilor TV din portofoliul grupului, pe un target consolidat de 15-54, într-un mod transparent şi la un preţ unic de adjudecare. Oferta constă în trei tipuri de pachete a câte 300.000, 500.000, respectiv 700.000 de euro.
Intact amână licitaţia pentru spaţiul TV al grupului pentru 19 decembrie

Google controla la nivelul anului trecut 44,1% din piaţa mondială de publicitate online, la mare distanţă de competitori precum Yahoo, Microsoft, AOL sau Facebook, scrie DailyBusiness.ro.

Google a câştigat anul trecut peste două procente din piaţă, având la nivelul anului o cotă de 41,9%, potrivit unui studiu Zenith Optimedia citat de ZDNet.

Pe locul doi se clasează, la mare distanţă, Yahoo, cu o cotă de piaţă de 8,3% în 2010, în scădere de la 9,6% în 2009.  Locul trei este ocupat de Microsoft, cu o cotă de piaţă de 4% în 2010, identică cu cea din 2009.

Facebook ocupă locul al patrulea în clasament, cu o cotă de piaţă de numai 3,1%, însă este singurul jucător care câştiga în mod constant teren.
Google controleaza 44% din piata de publicitate online. Facebook are numai 3,1%

Poliţia chineză a intrat în social media, cu cel puţin patru ofiţeri care citesc şi scriu non stop pe Sina Weibo, înlocuitorul chinezesc pentru Twitter.

Aceasta este doar una din operaţiunile ce fac parte dintr-un proiect vast: guvernul din China vrea să se facă auzit pe social media, un mediu care s-a dezvoltat masiv în ultima perioadă, devenind principalul loc de exprimare a opiniei publice, scrie Adevărul, care citează Financial Times.
Poliţia din China a înfiinţat brigada Twitter

Sursa foto: Realitatea.net.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • anti kgb anti kgb
    pai statiile de la calarasi si slobozia sunt in sistem franciza sau ceva asemanator si au un statut special. nu vad cum de va intra publicitate de la bucuresti gratis, fara sa li se ofere si patronilor ceva? dar asta depinde de contractelr cu bucurestiul si de influenta acestuia.

Trimite un comentariu

sus