iLeo, agenţia digitală a grupului Leo Burnett România, estimează pentru 2011 o cifră de afaceri de circa 1,4 milioane de euro, realizată în al cincilea an de existenţă, dintr-un portofoliu de 24 de clienţi.
Anul trecut, agenţia avea o cifră de afaceri de peste 1,6 milioane de euro.
- iLeo aniversează anul acesta cinci ani de la înfiinţare. Din 2006 şi până în prezent, agenţia de publicitate online a crescut de la doi angajaţi la peste 20.
- În urmă cu două săptpmâni, iLeo a fost declarantă, recent, agenţia anului la festivalul Internetics, cu un total de 7 premii, câştigate în principal pentru campania Redescoperă România.
- iLeo face parte din acelaşi grup de comunicare ca şi Leo Burnett, Starcom MediaVest, 23 Communication Ideas, The Practice, The Geeks şi Digital Star.
- Portofoliul agenţiei iLeo numără 24 de clienţi, printre care P&G, Petrom, Medas, Bergenbier, Tnuva, Autoitalia şi Mercador.
Cu Mugur m-as mira, la cat de taciturn e omul ala.
E ca nuca in perete materialul asta.