Fundaţia Post-Privatizare organizează cursuri intensive de antreprenoriat prin Business Mentoring Program. Proiectul este dezvoltat în România cu sprijinul Entrepreneurship Ventures, din SUA, de unde vin şi profesorii cursurilor.
Cursurile dedicate antreprenorilo sunt grupate în cinci sesiuni intensive, pe durata a şase luni.
Cât costă, cum se desfăşoară şi cine sunt profesorii, în continuare:
Cine poate participa:
- CEO, directori executivi, manageri de departament şi antreprenori.
Costuri şi înscriere:
- Înscrierile se fac pe site-ul programului www.businessmentoring.ro.
- Termenul final de trimitere a acestora este 6 ianuarie 2012, iar numărul de locuri este limitat.
- Costul programului este de 2400 Euro şi acesta include taxele de scolarizare, materialele necesare (inclusiv cărţile utilizate), prezentările mentorilor, masa de prânz şi pauzele de cafea.
- Participanţii pot alege să participe la toate cursurile programului sau numai la acelea care se găsesc în aria lor de interes.
Profesori:
Kenneth Morse
- Managing Director, fondator Centrul de Antreprenoriat Massachusetts Institute of Technology (MIT)
- MIT Enterprise Forum Global Board
- Preşedinte Entrpreneurship Ventures Inc.
- Consiliul Naţional pentru Consultanţă în Inovare şi Antreprenoriat (SUA)
Bill Aulet
- Managing Director fondator, Massachusetts Institute of Technology Entrepreneurship Center (MIT)
- Conferenţiar senior, MIT Sloan School of Management
- Preşedinte, MIT Clean Energy Prize
- Master în managementul ştiinţelor, MIT
Laura Morse
- Director Executiv, Entrepreneuship Ventures Inc, Boston
- Co-instructor cu profesorul Diane Burton, MIT Sloan School: “Designul şi conducerea organizaţiei antreprenoriale”
- Fost Human Capital Partner, Atlas Venture: Londra, Paris, Munchen şi Boston.
Programul cursurilor
16-17 ianuarie 2012 - Marketingul produsului Antreprenorial
(sesiune susţinută de Ken Morse şi Bill Aulet)
- Factori esenţiali ai succesului în Marketing-ul Produsului Antreprenorial
- Studii de caz: SensAble Technologies şi Bronte Technologies
- Importanţa unui elevator pitch de succes
- Comunicare de marketing
- Modele de afaceri pentru optimizarea succesului şi dobândirea unor avantaje competitive
- Descrierea tipului de marketing din “Blue Ocean Strategy”
- Structura prezentării planurilor de marketing incipiente
- Principiile de “inbound marketing”
13 – 14 februarie 2012 - Strategii de vânzări globale
(sesiune susţinută de Ken Morse şi Laura Morse)
- Vânzări de valoare ridicată, managementul vânzărilor şi relaţii strategice previzibile cu clienţii
- Crearea în cadrul companiei a unei culturi concentrată pe vânzări şi client
- Menţinerea orientării către client
- Gestionarea unei organizaţii de vânzări globale, conturi critice, compensare, performanţă Q to Q
- Scrierea unor planuri de afaceri care să strângă bani
- Recrutarea, motivarea şi construirea unei echipe de vânzări de top
19-20 martie 2012 - Excelenţă operaţională antreprenorială
(sesiune susţinută de Ken Morse şi Bill Aulet)
- Business planuri care generează succes
- Balanţa satisfacţiei clienţilor şi retenţia lor
- Cum să strângi bani într-un mod inteligent pentru afacerea
- personală
- Guvernarea locală a unei corporaţii
- Arta şi stiinţa elevator pitch-urilor avansate: concentrarea pe partenerii de afaceri şi pe potenţialii investitori
- Totul despre resursa umană implicată
- Promovarea unui mediu de inovare
23-24 aprilie 2012 - Proiectarea, construirea şi conducerea unei echipe de management de talie mondială
(sesiune susţinută de Ken Morse şi Laura Morse)
- Management vs. Leadership: o diferenţă fundamentală
- Leadership, cultură corporatistă şi creştere
- Construirea unei echipe antreprenoriale de talie mondială
- Construirea afacerii tale înţelegând diversitatea echipelor
7-8 mai 2012 – Finanţare pentru dezvoltare
(sesiune susţinută de Ken Morse, Laura Morse, Peter Barta şi un invitat special)
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
- Importanţa procesului de finanţare şi responsabilitatea
- executării acestuia
- Adoptarea mentalităţii potrivite pentru a face bani
- Surse de finanţare
- Estimarea timpului şi a dimensiunii unei potenţiale finanţări
- Ce caută un investitor internaţional
- Trecerea în următoarea rundă
- Să conduci tu procesul vs să te conducă el pe tine
- Mai multe runde de Financing Considerations
- Ce să faci după ce ai strâns banii
Trimite un comentariu