Redactorii site-ului şi postului de televiziune România TV au omis să prezinte faptul că patronul RTV, Sebastian Ghiţă, este cercetat de DNA, alături de Viorel Hrebenciuc şi Robert Negoiţă, pentru spălare de bani, scrie DailyBusiness.ro.
Publicitate În timp ce televiziunile de ştiri şi site-urile de presă prezentau faptul că deputatii PSD Viorel Hrebenciuc şi Robert Negoiţă, precum şi Sebastian Ghiţă, deţinătorul postului România TV (RTV) sunt cercetaţi de DNA pentru spălare de bani, într-un dosar disjuns din cel în care Ioan Niculae a fost trimis în judecată în urmă cu o zi, pentru finanţarea partidelor politice”, site-ul rtv.net omitea acest lucru, amintindu-i doar pe primii doi, notează Daily Business.
Situaţia a fost sesizată şi de cititorii site-ului rtv.net.
Sebastian Ghiţă, cercetat pentru spălare de bani, dar nu şi la RTVRodica Culcer a declarat pentru Mediafax că acuzaţiile Olguţei Vasilescu potrivit cărora TVR riscă să nu difuzeze următoarele ediţii ale Cupei Mondiale de fotbal sunt "un atac politic gratuit", precizând că membrii CA al TVR au aprobat în decembrie participarea la licitaţiile pentru drepturile TV.
Reacţia Rodicăi Culcer vine la următoarele declaraţii ale senatorului PSD Olguţa Vasilescu: "Deşi se ştia de câteva luni că va fi organizată o licitaţie pentru drepturile de televizare, doamna Rodica Culcer a transmis abia ieri seară (miercuri, n.r.) înştiinţarea către Consiliul de Administraţie, care trebuie să şi aprobe astăzi participarea. Dacă nu se aprobă astăzi, TVR nu va mai putea televiza campionatele mondiale, lucru care s-a mai întâmplat pe vremea lui Ceauşescu", a afirmat senatorul PSD Olguţa Vasilescu.
Culcer: CA al TVR a aprobat deja participarea la licitaţiile pentru campionatele mondiale de fotbal
Transformarea userilor în clienţi, creşterea vânzărilor directe, prin propagarea mesajelor postate pe Facebook, atragerea utilizatorilor reţelei pe site-urile de brand sau preluarea mesajelor pe bloguri şi alte reţele reprezintă câteva dintre formele prin care companiile câştigă bani de pe urma fanilor, scrie DailyBusiness.ro.
În ţara noastră, numărul companiilor prezente pe această reţea de socializare este de sub 5%.
În acelaşi timp, Galvea Kelly, social media consultant Mercury360 şi CEO al Brand Nua, o agenţie de social media şi digital din Irlanda, ne-a explicat că primul pas în folosirea Facebook ca unealtă de a atrage potenţiali clienţi este să te asiguri că vizitatorii îţi dau "Like”."Sunt companii care se întreabă dacă e cazul să renunţe la website şi să îşi concentreze eforturile exclusiv pe Facebook. Personal, nu sunt de acord cu această abordare. Nu poţi aştepta de la Facebook să fie soluţia tuturor problemelor ce ţine de vânzări. Este numai o unealtă, care pentru a obţine cele mai eficiente rezultate, trebuie folosită ca parte a unei campanii integrate de marketing”, a adăugat acelaşi consultant.
Drumul de la "Like" la profit: Pe pagina de Facebook, fanii aduc banii
Impredictibilitatea situaţiei economice se răsfrânge direct asupra bugetelor de publicitate ale clienţilor şi, astfel, foarte mulţi manageri nu mai pot face aproape niciun fel de estimări de business. În acest context, singurul lucru care rămâne valabil pe termen lung este viziunea fiecărei companii, a declarat pentru Wall-Street.ro, Mihaela Nicola, cofondator şi CEO al holdingului The Group.
"Dacă în primii ani de criză în conferinţe se invoca adesea faptul că o criză înseamnă şi oportunităţi, în 2011 această viziune a căpătat şi aspecte tangibile. Antreprenorii au fost anul trecut mai dinamici şi îndrăzneţi, iar, dacă ne gândim la istoria întâmplărilor economice, statistic vorbind, cei care îndrăznesc mai mult câştigă pe măsură. Însă cei care au investit au făcut acest lucru la un nivel destul de precaut”, spune CEO-ul.
Nicola, The Group: Viziunea companiilor rămâne aceeaşi, strategia se adaptează
Panasonic Corporation North America şi NBC Sports Group au încheiat un parteneriat pentru a distribui către toate companiile americane de servicii TV prin cablu, satelit şi reţele telecom (aproape 100% din reţeaua de distribuţie din SUA), imagini 3D de la ediţia din acest an a Jocurilor Olimpice ce va avea loc la Londra, în Marea Britanie, au anunţat ieri cele două companii, potrivit HotNews.ro.
Conform comunicatului comun al celor două firme, este pentru prima dată în istoria Jocurilor Olimpice când evenimentele sportive vor fi distribuite în format 3D.
Panasonic şi NBC Sports vor distribui în parteneriat imagini 3D de la Jocurile Olimpice de la Londra din 2012
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Si bineinteles, era pe RTV si mi-a demonstrat ca cei de acolo sunt obiectivi si demni de incredere.
Pacat ca apar unii ca voi, care fara a se documenta posteaza articole mincinoase si denigratoare.
Sa va fie rusine!